Obserwuj mnie na...

Ulubione cytaty.



By  Ruczek     17:46  

Są takie cytaty, które brzmią dobrze tylko po angielsku(jeśli to jest ich pierwotny język) oraz takie, które i po przetłumaczeniu pragnie się zapamiętać bądź zapisać. Ja mam tak, iż co jakiś czas wywieszam na swojej tablicy korkowej ulubione cytaty bądź zapisuje je wszędzie, gdzie popadnie - czy to na gazecie, zeszycie z notatkami itp. Teraz postaram się stworzyć listę 10 moich ulubionych cytatów. Od razu mówię, że będą też w języku angielskim. :)

1. "Dreams, dreams. I walk them; I live them, I delude myself with them. It's a wonder I can spot reality anymore."
~Adrian Ivashkov. Spirit Bound by Richelle Mead(W mocy ducha.)~

2. Tu przytoczę cały wiersz Roberta Frosta, który po prostu uwielbiam


"Ice and Fire"
Some say the world will end in fire,
Some say in ice.
From what I've tasted of desire,
I hold with those, who favour fire.
But if I had to perish twice,
I think I know enough of hate
To say that for destruction ice
Is also great
And would suffice.

3. "Nocą, gdy nikt mnie nie słyszy,
Leżę jak myśliwy w ciszy,
Czytam książki przygodowe,
Zanim senną złożę głowę."
~R.L. Stevenson. The Land of Story-Books.~

4. "Are you real? You're a dream within a dream. I'm afraid touching you will make me wake up. You'll disappear. "
~Adrian Ivashkov. Spirit Bound by Richelle Mead.~

5. "Kto czyta książki, żyje podwójnie"
~Umberto Eco~

6. "Siły umysłowe skłaniały go do korupcji, a absolutna inteligencja skłaniała do korupcji absolutnej na korzyść mądrych rozwiązań głupich problemów."
~Anthony Piers. Ogrze, ogrze.~

7. "Piszę książkę.
Ponumerowałem już strony."
~Steven Wright.~


8.  "You might be surrounded by clouds, but you'll always be like sunshine to me."
~Adrian Ivashkov. Shadow Kiss by Richelle Mead(Pocałunek cienia.)~


9. "The one who causes the pain, can just as easily take it away."
~Damon Salvatore. Plakat promujący serial The Vampire Diaries.~


10. "Ludzie mówią, że życie to jest to, ale ja wolę sobie poczytać."
~Cycero.~

Dużo mamy powyżej wypowiedzi postaci z serii Akademia Wampirów - Adriana Ivashkova. Jest to mój ulubiony bohater i mogłabym podać więcej cytatów zaczerpniętych z jego wypowiedzi, ale skoro postanowiłam wypisać tylko dziesięć, to chciałam dać szansę innym. Mam nadzieję, że komuś z Was choć jeden przypadnie do gustu. :)

Pozdrawiam,
Ruczek.

4 komentarze:

  1. chyba mamy to samo. też ciągle szukam i zapisuję ciekawe cytaty. tyle tylko, że ja zapisuję je na komputerze. :):)
    obserwujemy? ;>
    szafapelnamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję bo masz bajecznego bloga;* Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)