Obserwuj mnie na...

Zabiegana...



By  Ruczek     22:08  
Ostatnio nie mam na nic czasu. Święta się już skończyły, jednak teraz muszę przygotowywać się do egzaminów. Pierwszy jest już 3 stycznia, dlatego też niestety zaniedbuję mojego bloga. Jednak obiecuję, że jak znajdę chwilę wytchnienia to zamieszczę recenzję "Pomiędzy Światami" Jessiki Warman. Książkę przeczytałam w niecałe dwa dni - z przerwami na zaopiekowanie się moją drugą połówką, i muszę przyznać, że ciężko było mi się od niej oderwać. Ale o szczegółach później.

Oto książki, które udało mi się zdobyć w grudniu i aż się palę, żeby móc je wszystkie przeczytać - no jedna już jest "zaliczona" ;)








A jeszcze jedna książeczka jest w drodze :) Jaka? Nie wiem, niespodzianka ;)

Pozdrawiam,
Ruczek.

2 komentarze:

  1. Słyszałam, że "Pomiędzy światami" jest naprawdę świetną książką a i cała seria "Bez...." zasługuje również na dużą uwagę. Dlatego przyznam, że Ci zazdroszczę tych pozycji :)

    I niestety mam tak jak Ty, również mi się pierwszy egzamin zaczyna 3.01., na szczęście czy zdać to się nie obawiam, bo to z podstaw gramatyki z francuskiego, tylko, że fajnie byłoby mieć 5 :D
    Za to reszty egzaminów w sesji cholernie się obawiam. Z drugiej strony to dopiero moja pierwsza sesja, więc nie wiem też dokładnie jak to wszystko wygląda od wewnątrz... zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  2. @miqaisonfire A to już moja 5 sesja :) I najbardziej właśnie boję się tego pierwszego egzaminu bo łatwy nie jest...Dotyczy on j. angielskiego, ale typowo biznesowego. Składa się z 2 części - ustnej i pisemnej i to właśnie pisemna najbardziej przyprawia mnie o ciarki :) Ale jakoś to będzie :) Zapewne obie sobie poradzimy ;)

    A co do książek to zgadzam się, że "Pomiędzy światami" jest świetną książką. Więcej na ten temat napiszę w zapowiedzianej recenzji. A co do serii "Bez..." to również słyszałam wiele pochlebnych wypowiedzi na jej temat i dlatego też zażyczyłam ją sobie jako prezent ;) Co do reszty, to się okaże :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)