Obserwuj mnie na...

Urodzinowy stosik



By  Ruczek     19:22  
Tak jak zapowiedziałam - w końcu jestem w stanie wstawić mój urodzinowy stosik. Książki dostałam bądź sama kupiłam, nie ma to jak samej sobie zrobić prezent ;)



Od dołu:
1. Century III - Miasto Wiatru - Baccalario Pierdomenico.
2. Tunele - Głębiej - Gordon & William
3. Dziedzictwo mroku - Bree Despain
4. Dziewczyńskie Bajki na Dobranoc -  B. Rudzińska, J. Tomaszewska, A. Drotkiewicz,G. Plebanek, E. Szałek, W. Sobieraj, J. M. Chmielewska, N. Bobrowska, T. Pietruska-Mrożek, K. Waleszkiewicz, E. Maciejewska, Z. Soliłło, J. Jaworska, M. Bereźnicka-Przyłęcka, A. Dziewit-Meller, M. Łosiak, M.Pawlik, M. Usarek - wygrana u Moniki - Monidecor, za którą jeszcze raz serdecznie dziękuję.
5. Nieśmiertelny - Gillian Shields
6. Umarli Czasu Nie Liczą - Kim Harrison
7. Wampy Księga 2 - Nocne Życie - Nancy A. Collins
8. Wybrane zagadnienia z fizyki katastrof - Marisha Pesll

Już niedługo kolejne recenzje książek, nie tylko z tego stosiku ;)

Pozdrawiam,
Ruczek.


4 komentarze:

  1. Fizyka katastrof? A co to takiego? Teraz to mi zabiłaś klina ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie czytałam, ale jest to powieść mówiąca o dojrzewaniu oraz zawierająca wątek kryminalny. Kupiona ze względu na niską cenę i ciekawy opis :D Zobaczymy, czy przypadnie mi do gustu ;)

      O tutaj znajdziesz więcej informacji - http://lubimyczytac.pl/ksiazka/21862/wybrane-zagadnienia-z-fizyki-katastrof
      :)

      Usuń
  2. Świetny ten Twój stosik :) Podkradłabym Ci parę pozycji hehe ]:->
    Życzę przyjemnej lektury oraz składam spóźnione życzenia urodzinowe!!

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)