Obserwuj mnie na...

Zapowiedź



By  Ruczek     00:36  
I już jestem starsza, chociaż wcale się taka nie czuję! :)
Niestety nie mogę dodać notki z książkowymi prezentami urodzinowymi, gdyż zwyczajnie brak mi czasu. 
Dodam ją zaraz po ostatnim egzaminie w tej sesji, a kilka pozycji się uzbierało ;) Z czego jestem ogromnie zadowolona, ponieważ będę miała co czytać przed rozpoczęciem wykładów. A ponad to pozostało mi kilka pozycji z grudnia, zatem mam wiele do nadrobienia. 

Możliwe, że za rok w tym czasie, jeśli przetrwam, zorganizuję jakąś wygrywajkę :)

Tymczasem dziękuję za dotychczasowe odwiedziny i moich obecnych obserwatorów. Postaram się rozkręcić w tym blogowym świecie i dostarczać Wam ciekawych postów do czytania ;)

Pozdrawiam,
Ruczek.

3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Dziękuję za udział w mojej aukcji promocyjnej (candy) proszę o przesłanie adresu na mój e-mail (adres na blogu). Jako jedynej uczestniczce postaram się wybrać coś ekstra, tylko napisz mi jakie książki lubisz, co chciałabyś przeczytać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. zerknęłam właśnie na datę Twoich urodzin. Jesteś z 12 czy 13 stycznia? Bo ja z 12 stycznia jestem :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)