Obserwuj mnie na...

Paczuszka :)



By  Ruczek     14:26  
Dzisiaj w skrzynce czekała na mnie bardzo miła niespodzianka :)
Otóż właśnie dotarła do mnie paczuszka od Teo z Teodorowego Zakątka




A w paczuszce



Prześliczna zakładeczka do książki i dodatkowo lawendowa saszetka zapachowa. 





Zakładka przesiąkła zapachem i teraz ślicznie pachnie lawendą ;)





Jeszcze raz bardzo dziękuję za paczuszkę! Zakładka przeogromnie mi się podoba, a saszetka za chwilę gdzieś zawiśnie, aby roztaczać wokół cudowny zapach :)

Przy okazji zachęcam do odwiedzenia bloga Teo (link na początku notki), gdyż tworzy ona prześliczne rzeczy, którymi można nacieszyć oczy!

Pozdrawiam,
Ruczek.

7 komentarzy:

  1. :):)

    mała rzecz a cieszy

    Niech ci się dobrze czyta ..i "zakłada" przy czytaniu

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna zakładka!!! Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna zakładka ! oj, też bym taką chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powtórzę po wszystkich - zakładka prześliczna i również ja bym ją przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna ta zakładka :):)też sobie muszę jakowąś sprawić - bo w chwili obecnej zakładek już brak ("wypożyczone" przez Tole i posiane gdziesik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam! Gratuluję wygranej w konkursie na CPA :) Paczka z moją książką została wysłana w poniedziałek. Proszę daj mi znać kiedy dojdzie. Autorka Cheeky Elfa - M I Fuss x

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)