Obserwuj mnie na...

Stosik - luty :)



By  Ruczek     20:29  

Zdjęcie miałam zrobione już jakiś czas temu, jednak ciągle zapominałam je wstawić :)

Od dołu:
1. "Gone. Znikneli. Faza trzecia: Kłamstwa." Michael Grant - wygrana na Gildia.pl
2. "Czerwień rubinu" Kerstin Gier - zakup własny
3. "Magia krwi" Anthony Huso - zakup od Fenrira
4. "Aparatus" Andrzej Pilipiuk - wygrana na portalu Szortal.com
5. "Łaska utracona" Bree Despain - wygrana u Lirael, za którą bardzo dziękuję :)
6. "Bunt" Lili St. Crow - wygrana na portalu Paranormalbooks.pl
7. "Złudne marzenia" Alekxandra Bullen - wygrana u Madmad, również bardzo dziękuję :)
8. "Inna pamięć" Joanna Lustyk - pożyczona od koleżanki :)
9.  "W poszukiwaniu króla" David C. Downing - kolejna wygrana na Gildia.pl
10. "Czarny tulipan" Aleksander Dumas (ojciec) - zabrane od chłopaka :D
11. "Brama Ivrel" C. J. Cherryh - znalezisko u wujka na strychu :)
12. "Impreium orła" Andre Norton, Susan Shwartz - j.w,
13. "Z Tobą lub bez Ciebie" Carole Matthews - zakup z biedronki :D

To by było na tyle :)

Pozdrawiam,
Ruczek.

11 komentarzy:

  1. O kurczę widzę, że jesteś niezłą przeciwniczką jeśli chodzi o wygrywanie książek haha :D Kurczę, teraz wiem, kto te wszystkie nagrody zbiera!! :D

    Nie no, tak już bardziej serio to bardzo Ci gratuluję i życzę przyjemnej lektury. Stos duży i rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  2. fiu fiu.....no po prostu spektakularny stosik :) no i gratuluję wygranych :P:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, rzeczywiście dobra jesteś, jeśli chodzi o wygrywanie książek, dlatego ja nigdy nic nie wygrywam;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Miqa i @Estijana
      Zanim te książki udało mi się wygrać to brałam udział w XX konkursach na tych stronach :) Uwierzcie mi, łatwo nie było, ale w końcu szczęście i do mnie się uśmiechnęło :)
      Próbujcie to Wam też się kiedyś uda :)

      Usuń
    2. PS XX oznacza dwucyfrową niewiadomą, nie 20 :D
      Nie wiem, dlaczego napisałam to dużymi literami ;)

      Usuń
  4. Masz szczęście w konkursach :)może i u mnie Ci się powiedzie :)z tego ogromnego stosu znam tylko Lustyk - ale czytałam Gwiazdy w ogrodzie :)Czekam na recenzję, poszerzę moje horyzonty czytelnicze o inne typ literatury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja zawsze uważam, że nie mam szczęścia :) Na te wygrane długo musiałam czekać. Już zaczęłam wierzyć, że nigdy mi się nie uda, aż tu nagle... No i mam ;)

      Usuń
  5. Piękny stos. Widzę, że szczęście Ci dopisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz szczęście - tyle wygranych! :D Świetny stos, życzę przyjemnego czytania... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny stos! Gratuluję wygranych ;)
    GONE uwielbiam! :D A resztę chętnie bym podkradła :>

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)