Obserwuj mnie na...

Już niedługo...



By  Ruczek     01:32  
Już niedługo do Was wracam!



Przepraszam za tak długą nieobecność i sporadyczne udzielanie się w komentarzach, ale był raport do napisania, a później wypadł mi wyjazd i wyszło jak wyszło. 
Jednak już nadrabiam zaległości zarówno w czytaniu Waszych postów, jak i czytaniu moich kochanych książek. Zatem niedługo pojawi się recenzja (a nawet kilka), no i jakiś stosik, który zdążył mi się uzbierać przez ten czas. No i niedługo powinna być tez niespodzianka :)

Jest krótko, żeby niepotrzebnie nie zanudzać ;) 
Zatem mykam do lektury! :)
Do "przeczytania" :D

Pozdrawiam,
Ruczek.


* Zdjęcie nie mojego autorstwa. Nie pamiętam już, gdzie je znalazłam, ale jak skleroza mi minie to zamieszczę link ;)

4 komentarze:

  1. Czekamy na nowe recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No wreszcie coś napisałaś :D
    Już się martwiłam, że postanowiłaś opuścić blogowy światek. Życzę powodzenia, wytrwałości i wymagam (:P) szybkiego powrotu do nas!

    OdpowiedzUsuń
  3. Często jest tak że nie ma się czasu a potem się powraca i znów pisze. Trzeba sie przyzwyczaić do tego że nie zawsze ma się czas

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)