Obserwuj mnie na...

Stosik #3



By  Ruczek     14:27  



Znalazłam chwilkę, aby w tych przedświątecznych przygotowaniach wrzucić stosik, jaki ostatnio mi się uzbierał :)

Od dołu od lewej:
1.  "Odwet" Lee Vance - kupiona razem z gazetą za grosze.
2. "Hyperversum" Cecillia Randall - wygrana u Caroline.
3. "Morska straż" Adrian Tchaikovsky - wygrana na gavran.pl.
4. "Wśród ukrytych. Wśród oszustów." M. P. Haddix - wygrana na stronie FantasyBook.
5. "Zamówienie z Francji" Anna. J. Szepielak - wygrana u Sabinki.

6. "Cisza" Becca Fitzpatric - wygrana u Dusi.
7. "Bestia" Alex Flinn - zakup własny od Pauli. <recenzja>
8. "Mag Bractwo" Arno Strobel - wygrana na Zacisze wyśnione.
9. "Przekonać Annie" Melissa Nathan - podarunek od Pauli.
10. "Maigret w Vichy" Georges Simenon - wygrana u przynadziei.

Za wszystkie wygrane i podarunki serdecznie dziękuję!


Przy okazji zapraszam na konkurs u siebie! :) 




No i oczywiście chciałabym życzyć Wam wszystkiego dobrego! 
Zdrowych, wesołych i pogodnych Świąt Wielkanocnych,
Smacznego Jajka i mokrego dyngusa!
A wszystko to w miłej rodzinnej atmosferze. :)








Pozdrawiam,
Ruczek.

21 komentarzy:

  1. Ładny stos, zazdroszczę Hyperversum.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny stos - najbardziej zazdroszczę Hyperversum i Ciszy. No i może Bestię też bym schrupała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale z Ciebie zwyciężczyni! :) Tylko wygrywasz :D Gdzie nie wchodzę na jakiegoś bloga i sprawdzam wyniki to Twój nick zawsze widoczny haha :) Gratuluję bardzo!
    Co do konkursu to jeszcze się zastanowię, bo ostatnio staram się uszczuplić moją biblioteczkę, rozdając, sprzedając i wymieniając się książkami. Ale dodam informację o konkursie na bloga w panelu bocznym.

    Wesołych i spokojnych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa :D Sama nie wiem co to się dzieję, ale narzekać nie będę :P

      Dziękuję i zastanów się nad konkursem :) Oczywiście zapraszam! :)

      Usuń
  4. Ojej, ale wygranych dużo!! Super :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tylu wygranych! "Hyperversum" już na mnie czeka, ale trochę poczeka bo mam wiele do nadrobienia. Spokojnych i smacznych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam wiele do nadrobienia, ale ja mam to szczęście, że mogę czytać to, na co mam ochotę w danej chwili ;)

      Usuń
  6. Zacny stosik! Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, poprostu cudowny stosik :) Bardzo lubię Hyperversum i Ciszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawie wszystkie książki ze stosu pochodzą z wygranych w konkursach. Pozazdrościć :) Masz szczęście :)
    Miłej lektury pozostaje mi życzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłej lektury i wesołych :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, oddaj mi trochę szczęścia, bo brakuje mi go. Jaki piękny stosik i w dodatku te nagrody... Ach, żebym kiedyś i ja miała takiego farta, chociaż chyba nie narzekam, bo mam tę najważszą rzecz. :) Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to kiedyś szczęście mi w konkursach nie dopisywało. Nawet w jajku niespodziance miałam przeważnie puzzle jak byłam dzieckiem ;) Dopiero jak zaczęłam prowadzić bloga i zagłębiłam się w ten świat, to zaczęłam brać udział w wielu konkursach. I uwierz mi, żeby wygrać to, co już wygrałam, jeszcze więcej musiałam przegrać ;) Po prostu cały czas próbuję dalej, aż w końcu się uda :)
      A też już mam tą najważniejszą dla mnie rzecz, a raczej osobę ;)

      Usuń
  12. Śliczny stosik, życzę miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest!
    Udało się :)
    Mogę do Ciebie zaglądać bez problemu :)
    Cieszę się, że zmieniłaś ustawienia, ten szablonik jest równie ładny co poprzedni, tylko taki ... tajemniczy.... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uff ;)
    No to bardzo się cieszę :)

    A szablon może i tajemniczy, ale mam tak, że uwielbiam ciemne barwy i dlatego jest on, jaki jest :) Na razie w zamyśle jest on przejściowy, ale z minuty na minutę podoba mi się coraz bardziej i może zostanie na dłużej :) Ewentualnie pomyślę nad drobnymi zmianami, ale to zdecydowanie później :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stosik śliczny, podkradłabym wiele! I 'Hyperversum' ode mnie :D.

    Co do mojego bloga - wiele osób się skarży na to, że się nie aktualizują moje posty. To chyba przez szablon. Jak chcesz, mogę Cię informować o nowych recenzjach... :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja swój obecny szablon UWIELBIAM i jeszcze długo z niego nie zrezygnuję :).
    No coś Ty, żaden problem - będę Cię informować na bieżąco :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję ślicznie za wszystkie komplementy - niezwykle mi miło :).

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)