Obserwuj mnie na...

oTAGowana :)



By  Ruczek     17:03  
W końcu zabawa dotarła też i do mnie :)

Do zabawy zostałam zaproszona przez miłą blogerkę o nicku Estijana, za co bardzo dziękuję :)

Trochę zasad:
1. Każda oTAGowana osoba ma za zadanie odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez 'Taggera' i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Po odpowiedzeniu na zadane pytania wybierasz nowe 11 osób do TAGowania i piszesz je w swoim w poście.
3. Tworzysz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i piszesz je w swoim TAGowym poście.
4. Wymieniasz w danym poście osoby oTAGowane przez Ciebie.
5. Nie oznaczaj oTAGowanych już osób.
6. Poinformuj wypisane osoby, że zostały oTAGowane.


Pytania:
1.Masz ulubiony gatunek literacki? Dlaczego ten?
Fantasy i Paranormal. Dlaczego? Hmmm... Ponieważ fajnie jest dodać trochę magii do swojego życia, szczególnie w wyjątkowo ponure i nudne dni ;)

2. Ulubiona książka/ seria to...?
Bardzo ciężkie pytanie, gdyż mam ich wiele! Mogę wymienić kilka z nich i są to: "Protektorat Parasola", "Akademia Wampirów", "Xanth", "Władca Pierścieni" i wiele innych ;)

3. Czy zdarza ci się rzucić jakąś zaczętą książkę?
Dosłownie rzucić, to może nie, ale zdarza mi się odłożyć nieskończoną, z różnych powodów.

4. Najlepszy film jaki widziałaś to...?
Również ciężko wymienić jeden tytuł, ale niech będzie to całość "Władcy Pierścieni".

http://famouswonders.com
5. Miejsce, które chciał/byś odwiedzić...
Machu Picchu. 

6.Co byś zmieniła/ł w swoim życiu?
Hmmm.... Chyba nic :) 

7.Czym oprócz książek się interesujesz?
Muzyką! Kocham muzykę :D

8.Ulubiona potrawa...?
Spaghetti i makaron z sosem według własnego pomysłu ;)

9. W jakim zawodzie byś się widział/ła?
Pisarki :D A tak poza tym, to sama nie wiem. W tych czasach zbytnio wybrzydzać nie można ;)

10.Dlaczego założyłaś/łeś bloga?
Pozazdrościłam innym blogowania i pisania o książkach i pomyślałam, "dlaczego ja tak nie mogę?" No i jednak mogę :)

11. Książki z ulubionymi okładkami to..?
Hmmm... "Trylogia Czasu", cykl "Oko jelenia", "Opowieści z Narnii" w wyjątkowym wydaniu :) I jeszcze kilka innych by się znalazło ;)












Ciężko wybrać teraz kogoś, kto jeszcze nie brał w tym udziału, ale spróbuję:



A teraz pora na moje pytania:
1. Czy próbowałaś/eś swoich sił w pisaniu (opowiadań itp)?
2. Okładki połyskujące czy matowe? :D
3. Serie czy pojedyncze książki?
4. Czytanie w ciszy czy przy muzyce?
5. Czy często powracasz do przeczytanych już książek? Podaj przykład takiej książki.
6. Czy zdarza Ci się płakać lub śmiać nad książką?
7. Zakładki czy zaginanie rogów?
8. Kupno czy biblioteka?
9. Podaj ulubionego autora/autorkę.
10. Zdarzyło Ci się przesiedzieć całą noc nad książką?
11. Czy próbujesz zarazić czytaniem swoich bliskich i znajomych?


Pozdrawiam,
Ruczek.

8 komentarzy:

  1. fantasy i paranormal też lubię :)
    okładki śliczne, zwłaszcza "Opowieści z Narni"
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję kochana! Szczerze to czekałam na osobę, która mnie otaguje, ponieważ chciałam wziąć udział w tej zabawie. :) Jutro mam cały dzień wolny, zatem wrzucę coś u siebie.
    Pozdrawiam i zabieram się za czytanie Twoich odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę Cię bardzo! :D Ciężko znaleźć teraz kogoś, kto jeszcze nie został otagowany, zatem cieszę się, że u Ciebie byłam jako pierwsza :)
      To super, już nie mogę się doczekać Twoich odpowiedzi ;)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  3. TAGowanie dorwało kolejną osobę... kto będzie następny? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również chciałabym dotrzeć do Machu Picchu. Wymyśliłaś bardzo ciekawe pytania.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. No kurczę! Ja już zaczęłam odpowiadać na pytania - bo post planuję dodać na dniach i wybrałam Ciebie do odpowiedzi, a tu okazuje się, że mnie wyprzedziłaś i to Ty mnie wybrałaś! Ach :( Za wolna jestem!
    Ale dziękuję bardzo za wytypowanie mnie, oczywiście odpowiem na Twoje pytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz... Zabawa rozprzestrzenia się bardzo szybko ;) Ale bardzo mi miło, że chciałaś mnie wytypować :) I już nie mogę się doczekać Twoich odpowiedzi! :)

      Usuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)