Obserwuj mnie na...

Stosik #4 i oTAGowana po raz drugi ;)



By  Ruczek     00:17  
Ostatnio mój zbiór książek powiększa się coraz szybciej. Coraz więcej kupuję sama, ale także na brak szczęścia w konkursach narzekać nie mogę ;)  No nic, nie będę przedłużać i zaczynam od stosiku.





Od góry:
1. Kwiaty na poddaszu  Virgina C. Andrews <recenzja> - zakup własny w Biedronce ;D
2. Nigdziebądź Neil Gaiman - pierwsza książka do recenzji od wydawnictwa Nowa Proza, za którą serdecznie dziękuję!
3. Milczące słowa Jagoda Wochlik - wygrana u Vivienne. Jeszcze raz dziękuję! :)
4. Inne anioły, Zdrada Lili St. Crow - zakup własny
5. Zazdrość Lili St. Crow - paczka niespodzianka
6. Tajemny Krąg księga 2 L. J. Smith - kolejna książka z paczki niespodzianki
7. Księga wszystkich dusz. Tom 2 Tajemnica. Deborah Harkness - wygrana u Isztar. Dziękuję!
8. Nigdy i na zawsze Ann Bradshawes <recenzja>- wygrana u Jarki, za którą ponownie dziękuję!


9. Cykl Upadli - Upadli <recenzja>, Udręka <recenzja>, Namiętność Lauren Kate - zakup własny od Oli
10. Błękit szafiru, Zieleń szmaragdu Kerstin Gier - zakup własny + prezent od chłopaka ;)









A teraz przejdę do oTAGowania, które zawdzięczam Vivienne :) Dziękuję kochana! 


1. Książka, która najbardziej wryła Ci się w pamięć…?
Hmmm... Bardzo ciężkie pytanie, ponieważ prawie każda książką, którą przeczytałam odcisnęła na mnie swój ślad. Myślę, że jednej takiej pozycji nie mam, ale jedną z wielu będzie np. niedawno czytana przeze mnie Nigdy i na zawsze


2. Bohater książki, którego zapamiętasz do końca życia …?
Jest ich wielu! :) Na pewno będzie to Damon (z Pamiętników Wampirów), którego uwielbiam! Także Adrian Ivashkov (Akademia Wampirów), którego wypowiedzi najbardziej zapadły mi w pamięci (np. cytat na górze strony), Legolas z WP  i wielu innych ;D


3. Ulubiony gatunek literacki to…?
Fantastyka! Uwielbiam magię i świadomość, że wszystko jest tam możliwe :)


4. Najbardziej urzeka Cię książka, gdy…?
Wywołuje we mnie jakiekolwiek emocje. Czy to śmieję się razem z bohaterami, czy razem z nimi się boję, płaczę itp. Kiedy nie pozostaję obojętna na ich los, a także po przeczytaniu książki rozmyślam o tym, co miało w niej miejsce. 


5. Ulubiony i niezastąpiony autor książki to…?
Myślę, że będzie to Tolkien. Z nikim innym nie zżyłam się jakoś szczególnie mocno, choć z wielką chęcią sięgam także po pozycje L. J. Smith. 


6.. Piosenka, którą możesz podsumować całe swoje życie…?
Nie znam takiej piosenki :D 


7. Czy wybierasz książki, jedynie patrząc na okładkę?
Owszem, zdarza mi się, jednak jak dotąd wybory te nie były błędem, więc moja intuicja nie jest chyba taka zła  ;) Bądź upodobania co do okładek ;D


8. Kto lub co skłoniło Cię do założenia bloga?
O tym pisałam w poprzednim poście z TAGiem ---> tutaj.


9. Co zaraziło Cię fascynacją do czytania?
Kto. Głównie był to mój tata, choć i mama trochę się do tego przyczyniła ;) A książka, dzięki której przerodziło się to w nałóg to Harry Potter ;D


10.Czy widzisz siebie w zawodzie związanym z literaturą?
Jak najbardziej. Bardzo chciałabym zostać pisarką. Może nie będzie to praca stanowiąca jedyne źródło zarobkowe, jednak kiedyś planuję coś napisać i wydać ;) 


11. Jaki jest Twój ulubiony cytat(niekoniecznie z książki)?
Hmmm... Mam ich wiele, jednak najbardziej lubię cytat który znajduje się w tytule i opisie mojego bloga (na górze strony). Dlatego też on się tam znalazł ;)


"Dreams, dreams. I walk them; I live them. I delude myself with them. It's a wonder I can spot reality anymore."




Z racji, że już typowałam osoby za pierwszym razem, to teraz tego nie zrobię. Dziękuję za pytania, które były bardzo ciekawe :)

Pozdrawiam,
Ruczek.

17 komentarzy:

  1. interesujący stos!
    czekam na recenzje :)
    a także ciekawe odpowiedzi, zabawa dopadła chyba już każdego :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik. I już prawie cały przeczytany i zrecenzowany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny stos. Zazdroszczę wielu pozycji!;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne odpowiedzi :D
    Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  5. No i ostatnia osoba, na której odpowiedzi czekałam i nie zawiodłam się. :D

    A stosik przepiękny! Milczące słowa prezentują się świetnie i mam nadzieję, że szybko je zrecenzujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stos! Zazdroszczę kilku książek :D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Złapałam niedawno "Zieleń szmaragdu" w bibliotece, ale nie czytałam poprzednich części, więc nie wiem, czy połapię się w fabule ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej zacząć od "Czerwieni rubinu", ponieważ rzeczywiście ciężko będzie się połapać... ;)

      Usuń
  8. Ojeeej same fajne pozycje ! Schowaj bo Ci ukradnę ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdziebądź! Upadli! Kristen Gier!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny stosik! Podkradłabym co nieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesujący odpowiedzi- miło było poznać Cię lepiej:P No i stosik fantastyczny-kilka pozycji bym Ci podkradła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaa i zapomniałam- gratuluję pierwszej książki do recenzji!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny stos ciekawią mnie trylogia czasu i "Nigdy i na zawsze"

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach, stosik to istne cudeńko, najchętniej wszystko zabrałabym dla siebie! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Stos naprawdę rewelacyjny, to prawda :)!
    Pozdrawiam i życzę udanego dnia!

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)