Obserwuj mnie na...

Namiętność - Lauren Kate



By  Ruczek     00:52  
Luce wybiera się w podróż przez minione życia. Cofa się w przeszłość, aby poznać sekret miłości swojej i Daniela. Pragnie odnaleźć jakiś wspólny element, który pomógłby jej zrozumieć to wszystko, co ich spotykało. W tym samym czasie Daniel, Cam, jej nowi przyjaciele ze szkoły i reszta upadłych aniołów wyrusza na jej poszukiwania, poprzez "odmęty" głosicieli. 

Nasza bohaterka czuję się zagubiona w świecie i wydarzeniach, które ją otaczają. Po bitwie z Wygnańcami, która miała miejsce na końcu Udręki, postanawia na własną rękę odkryć prawdę i znaleźć klucz, mający rozwiązać problemy, jakie stawały na drodze miłości, jej i Daniela. Odwiedza ona swoje wcześniejsze wcielenia na kilka godzin, czasami minut, przed swoją/ich śmiercią. Pragnie odnaleźć, dostrzec jakiś schemat, który je łączy. Jednak samo obserwowanie własnej śmierci nie jest przyjemne. Luce musi mierzyć się ze strachem i bólem samotnie, aż nagle na swojej drodze spotyka gargulca Billa, który postanawia pomóc jej przetrwać podróże przez minione epoki. Uczy ją także, jak może poruszać się po głosicielach, wybierać, do jakiego wspomnienia ma się udać, i tłumaczy wszystko to, co jest dla niej niezrozumiałe. 

W tym tomie, razem z główną bohaterką, poznajemy sekrety jej duszy i minionych bytów. Podróżujemy przez wiele epok, odwiedzając tropikalne wyspy, Rosję w czasach I wojny światowej, czy teatr w epoce elżbietańskiej. Trafiamy do cywilizacji z początków świata i jesteśmy świadkami samego Upadku naszych aniołów. Autorka zgotowała nam naprawdę niezwykłą podróż, dzięki której na wiele spraw zostaje rzucone światło dzienne. Dodatkowo sam Daniel zaczyna przypominać sobie wcześniejsze chwile spędzone z Luce, a także te, kiedy czekał na jej ponowne odrodzenie. 

Namiętność to nieustająca gonitwa kochanków. Luce ucieka przed Danielem, pragnąc odkryć swoją przeszłość, natomiast on ją goni, w obawie, że ona nieumyślnie zmieni bieg ich wspólnej historii. Czy miłość, jaka istnieje między nimi, zniknie? Czy informacje, jakie zdobędzie Luce, zmienią jej uczucia względem Daniela? Czy pomocny gargulec nie skrywa jakiegoś sekretu i jest tym, za kogo się podaje? Musice przeczytać tę książkę, aby zyskać odpowiedzi na te pytania, a także na wszystkie, jakie zadawaliście sobie po przeczytaniu II tomu. 

Książkę tę polecam fanom cyklu Upadli, zaznajomionym z poprzednimi tomami. Wszystkich tych, którzy nie czytali, zachęcam do sięgnięcia po I tom - Upadli. Naprawdę warto. A ja nie mogę się już doczekać zakończenia całego cyklu - czwartego tomu pod tytułem Uniesienie, który wychodzi już 27 czerwca 2012! :)

"W każdym życiu wybiorę ciebie. Tak, jak ty zawsze wybierałeś mnie.
Na zawsze."*
__________
Tytuł: Namiętność
Autor: Lauren Kate
Seria: Upadli (#3)
Wydawnictwo: MAG
Liczba stron: 448
Data wydania: 27 lipca 2011
Książka na stronie wydawnictwa: KLIK.
__________
Pozdrawiam,
Ruczek.
___
* Lauren Kate Namiętność, Wydawnictwo MAG, Warszawa 2011

12 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę w końcu poznać całą tą serię :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie pierwsze części już dawno za mną, a namiętność mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cykl mi się bardzo podoba i chciałabym móc go przeczytać. Póki co jeszcze nie było mi to dane...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęciłaś mnie ;D Upadli czekają na półeczce na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam jeszcze tej serii, ale czytałam jedną książkę tej autorki i - no cóż, rewelacji nie było, ale też nie mogę powiedzieć, że się wynudziłam :) Jeszcze się zastanowię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej serii i jakoś mnie nie ciągnie, żeby ją poznać. Nie moje klimaty;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam tę serię za mocno przeciętną, ale te część mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że muszę nadrobic zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie poluje na pierwszą część ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy tom czytałam i byłam przyjemnie zaskoczona. Jak uporam się z zaległościami, sięgnę i po kolejne części. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)