Obserwuj mnie na...

Stosik #5, czyli ogólna zbieranina, nawet z kilku miesięcy ;)



By  Ruczek     18:32  
Jest to zbieranina wszystkich książek, których Wam nie pokazywałam, a miałam już od dawna. To zdarzyło mi się o jakiejś zapomnieć, to zostawiłam u chłopaka itd ;) Plus oczywiście nowe nabytki i książki do recenzji. 

Najpierw książki z wygranych konkursów i zakupy własne.

 Od dołu:
1. Nevermore. Kruk  Kelly Creagh - zakupiłam już jakiś czas temu :) Przeczytane, recenzja powinna ukazać się już niedługo. 
2. Cresendo Becca Fitzpatrick - serię zaczęłam zbierać od końca, zatem jeszcze brakuje mi tylko Szeptem, które już jest zakupione - teraz czekam na listonosza ;)
3. PLL Kłamczuchy Shara Shepard - skoro serial przypadł mi do gustu, to wypada i z książkami się zapoznać. Zakup własny. 
4. Igrzyska śmierci Suzanne Collins - już dłużej wytrzymać nie mogłam. Tak zachwalane przez wielu, w końcu i ja się przekonam na własnej skórze, co w nich takiego jest ;) Zakup własny. 
5. Księga wszystkich dusz. Tom 1 Czarownica Deborah Harkness - uzupełniam serię. Zakup własny.
6. Żelazny król Julie Kagawa - zakup własny.

7. Mechaniczny książę Casandra Clare - wygrana na Qfant
8. Władca wilków Juraj Cervenak - j.w. 
9. Zaginione wrota Orson Scott Card - w końcu i ja poznam tego autora. Wygrana na Demotywatorach.
10. Klątwa tygrysa Colleen Houck - zakup własny. Już przeczytana, recenzja niedługo ;)
11.  Smocza droga Daniel Abraham - zakup od Fernira
12. Uczta dusz C. S. Friedman - wygrana na Demotywatorach. 

13. Puste krzesło. Łzy diabła. Kamienna małpa Jeffery Deaver - wygrana na Magia Słowa Pisanego.
14. Niebo ze stali Robert M. Wegner - wygrana na Szortalu, już dość dawno temu ;)
15.  Biały tygrys Aravind Adiga - wygrana u Ewy, również już jakiś czas temu.
16. Kochałem ją Anna Gavalda - wygrana u Eireann, tak jak Skrawki życia Debbie Maccmber.
17. Żyj i pozwól umrzeć. James Bond Ian Flaming - od chłopaka ;)
18. Dwa świty, jedna miłość Christine Merrill, Matrymonialne propozycje Anne Herries, Zakochany łajdak Rosemary Rogers + 2 inne, które aktualnie ma moja teściowa - wygrana na fanpejdżu Harlequin.

Stosik recenzencki.
Od dołu:
1. Tae ekkejr! i Lare i t'ae Leonora Ratkiewicz - od wydawnictwa Fabryka Słów. Nowo nawiązana współpraca, którą już sobie bardzo cenię. 
2. Cena krwi Tanya Huff - j.w.
3. Uniesienie Lauren Kate - od wydawnictwa MAG.
4. Dym i lustra Neil Gaiman - od wydawnictwa Nowa Proza


Na brak lektur narzekać nie mogę ;) 

Ruczek.

14 komentarzy:

  1. Zatem przyjemnego czytania i udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie, na brak lektur nie narzekasz :)
    i bardzo dużo tytułów pochodzących z wygranych, masz spore szczęście :)
    przyjemnej lektury życzę tytułów, które są jeszcze przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. stos co nie miara, cudne chwile przed Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stosik :) Życzę przyjemniej lektury :) Parę książek z chęcią bym Ci podebrała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stosik ;) Wiele książek z niego czytałam i mogę powiedzieć, że super zakup. PLL właśnie nadrabiam drugi sezon, a na tomie jestem czwartym ;) Serial i książka bardzo się różnią, ale to dopiero odkryjesz i nie mam zamiaru psuć zabawy ;)
    "Mechaniczny książę" to początek serii, którą szalenie sobie cenię i nie mogę się doczekać twojej recenzji ;) I jeszcze "Klątwa tygrysa" i najnowsza częśc z cyklu "Upadli" :D
    Dużo czasu na czytanie życzę i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny stos, dosłownie wszystko bym ci podkradła! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic mądrego nie przychodzi mi na myśl, tylko WOW! Jestem pod wrażeniem :) Blog dodaję do obserwowanych i czekam na recenzje :)
    W wolnej chwili zapraszam:
    http://ksiazkowakrainalagodnosci.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stosiki! Aj zazdroszczę i życzę miłego czytania! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Same cudeńka! :D Miłej uczty czytelniczej życzę ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę, ale stosy pokazałaś :D Rewelacyjne! Czekam z niecierpliwością na recenzję Klątwy tygrysa, bo i ja mam przed sobą tę lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne stosy, aż w człowieku się gotuje z zazdrości ;)
    Na chwile obecną szczególnie polecam "Kłamczuchy", "Klątwę tygrysa" no i bez apelacyjnie "Igrzyska śmierci" ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe książki. Straaaaasznie zazdroszczę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezu jaki imponujący stos! Super!
    "Puste krzesło" jest świetne.
    Większość książek jest nie w moim stylu, ale stosik... chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)