Obserwuj mnie na...

Konkursowo! :)



By  Ruczek     17:19  

Witam! :) Jako, że przez przypadek otrzymałam dwa egzemplarze "Dym i lustra" Neil Gaimana (recenzja), razem z panią Kasią, z wydawnictwa Nowa Proza, postanowiłyśmy, że zorganizujemy konkurs, gdzie do wygrania będzie owy nadprogramowy egzemplarz. 

Poniżej przedstawiam regulamin - proszę się z nim ZAPOZNAĆ! Będzie mi także miło, jeśli powiadomicie o tym konkursie na swoich blogach. Banerka nie ma, ale wystarczy zamieścić zdjęcie książki i odnośnik to tego posta.

Regulamin:
1. Organizatorem jest osoba fizyczna i prywatna, prowadząca bloga Dreams, dreams..., blogerka Ruczek;
2. Nagrodę ufundowało wydawnictwo Nowa Proza, jej wartość wynosi 35 zł i jest to nowy egzemplarz "Dym i lustra" Neil Gaimana.
3. Aby wziąć udział w konkursie, należy w komentarzu wpisać "zgłaszam się" i podać swój adres e-mail, w celu weryfikacji zgłoszenia. Natomiast na mojego maila - pati_sb@o2.pl - wysłać krótkie opowiadanie, wiersz, bądź jeszcze inną formę literacką przez Was wybraną, przedstawiającą jakąś historię o tematyce związanej z dymem bądź/i lustrami. Sprawcie, żebym poczuła, że warto oddać tę książkę za Waszą historię - coś, jak zapłata trollowi za przejście przez most ;) Teksty muszą być własnego autorstwa! W tytule maila podać "konkurs z wydawnictwem Nowa Proza"
4. Konkurs trwa od 27 lipca do 31 sierpnia 2012 r. (do północy - wszelkie późniejsze zgłoszenia nie będą brane pod uwagę);
5. Wyniki ogłoszę w ciągu pięciu dni od daty zakończenia konkursu, a zwycięzcę powiadomię drogą mailową oraz zamieszczę notkę na blogu;
6. Zwycięzcę wybiorę na podstawie tekstu, który, według mnie, najbardziej zasłuży na nagrodzenie (najbardziej mi się spodobał);
7. Nagroda zostanie wysłana listem priorytetowym po tym, jak otrzymam adres korespondencyjny od zwycięzcy;
8. Udział może wziąć każdy, posiadający adres korespondencyjny w Polsce! Osoby anonimowe proszone są, poza mailem, w komentarzu podać też swoje imię
9. Jeśli odkryję, że ktoś zgłosił się więcej niż JEDEN RAZ, zostanie zdyskwalifikowany!
10. Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia konkursu z Regulaminem, służy każdemu uczestnikowi w ciągu 7 dni od daty wyłonienia jego laureatów. Można wysyłać je na mój e-mail: pati_sb@o2.pl


Zatem stwórzcie coś, co będzie warte otrzymania książki! :) POWODZENIA I ZAPRASZAM! :)


15 komentarzy:

  1. Świetnie sobie poradziłaś ze stworzeniem konkursu zgodnym z regulaminem :) Będę się od Ciebie uczyć :)
    Ja się nie zgłaszam, bo książka nie dla mnie, ale banerek (zdjęcie) zamieszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się ;) Lepiej nie ryzykować.
      I dziękuję! Ale gdybyś jednak zmieniła zdanie to zapraszam :)

      Usuń
  2. W konkursie udziału nie wezmę z racji, że książka ma do mnie przyjść do zrecenzowania, ale banerek wstawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, aleś stworzyłam regulamin :D Chyba będę go używała jako schemat do moich konkursów w przyszłości :D
    Udziału nie wezmę, ponieważ jak wiesz, książkę mam, ale jak najbardziej dodaję na bloga informację o nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę Cię bardzo! Częstuj się nim :D
      Wiem, wiem i dziękuję! :)

      Usuń
  4. Fajny konkurs, na pewno wezmę udział :) Nawet mam gotową pracę, tylko muszę ją sprawdzić.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się zgłaszam:)Stworzyłam juz coś:)
    kasienka780@op.pl
    Dodam na bloga banerek z info o konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się ;) E-mail: grafogirl@op.pl Swój tekst już wysłałam, banner konkursowy wstawiłam na: http://moja-biblioteczka.blogspot.com
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiana szablonu niestety uniemożliwiła mi wstawienie bannera konkursowego :/ Mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone, bo mam problemy z dopasowaniem obecnej szaty graficznej.

      Usuń
    2. Oczywiście, nic się nie stało :) Wstawienie banera nie jest wymogiem ;)

      Usuń
  7. Ja się nie zgłaszam póki co, ale konkurs ciekawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się. :D
    Mail: nikuss1@amorki.pl
    W najbliższych dniach coś podeślę. :3
    Banner wstawiłam do siebie i obserwuję. :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiedziałam A to muszę powiedzieć B ;-)
    Zgłaszam się
    Mail: alison2blog@gmail.com

    serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    Imię: Nel
    E-mail: myksa@onet.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)