Obserwuj mnie na...

Stos #6



By  Ruczek     21:26  
Dawno nie było u mnie żadnego stosu, gdyż miałam już ich nie robić, ale jednak skuszona oglądaniem Waszych, postanowiłam wrzucić i mój ;) Oto i on:




Jak zatem widać trochę się tego w te wakacje uzbierało.

Opisywać nie będę, bo moim zdaniem dobrze widać co się w nim znajduję. Trochę poszalałam z zakupami, gdyż tylko 5 pozycji stąd dostałam - "Wybranka bogów" P. C. Cast, "Nowa Ziemia" Julianna Baggott, "Bezwzględna" Gail Carriger oraz oczywiście "Kobieta, którą porwał wiatr" Claus Stephani. 

"Kobieta, którą porwał wiatr" jest efektem nowo nawiązanej współpracy z wydawnictwem Nasza Księgarnia. Dziękuję jeszcze raz za zaufanie! ---> TUTAJ recenzja tej pozycji, dla tych, którzy jeszcze jej nie czytali. Polecam!

"Zapach spalonych kwiatów" Melissy de la Cruz także już przeczytany ---> recenzja

"Pożeracza snów" zaczęłam czytać i było gorzej niż się spodziewałam, także teraz leży i czeka aż się odważę ponownie po niego sięgnąć. 

Nie wiem, czy recenzje każdej z tych pozycji się pokażą, ale kilka na pewno ;)
No to na tyle, dziękuję za uwagę!

Pozdrawiam,
Ruczek.

26 komentarzy:

  1. świetny stos :)
    część książek mam i przeczytałam ["Nowa ziemia", "Wybranka bogów", obie książki Zafona]
    "Pożeracz snów" stoi na mej półce i czeka na recenzję :)
    wiele tytułów zabrałabym na swoją półkę :)
    i gratuluję nawiązania współpracy z Naszą Księgarnią, mają świetne książki i sama zastanawiam się, czy do nich nie napisać :) choć mam już sporo na głowie ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A "Pożeracz..." już przeczytany? Podobał się? Bo ja utknęłam i ciężko mi czytać dalej... Ale postaram się jakoś przebrnąć.
      I dziękuję! Owszem, również uważam, że mają świetne książki :) Ja na szczęście nie mam tak wiele na głowie, także mogłam sobie na tę współpracę pozwolić ;) Ale możesz do nich napisać! Spróbuj, a może Ci się uda :)

      Usuń
  2. Stosy zawsze cieszą oczy. :D Świetne nabytki. Oj przestraszyłaś mnie z tym "Pożeraczem snów". Czekam na recenzję. ;D "Nową Ziemię" czytałam i jest świetna. :D Tak samo "Bezwzględna". ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dam radę go skończyć to i recenzja się pojawi ;) Ale przyznam, że może być ciężko :D

      Usuń
  3. Wspaniałe nabytki :) Życzę przyjemnej lektury i czekam cierpliwie na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieziemski stos <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wowo,fantastyczny stos! Podkradłabym Powołanie i Przepowiednię. Czytałam Wybrankę bogów - bardzo mi się podobała. Nowa ziemia też super.Gratuluję nowej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że także mi przypadną do gustu :) "Przepowiednia" bardzo mi się podobała, jak większość książek P. C. Cast :) Także i z pozostałymi nie powinno być inaczej ;)
      I dziękuję, ogromnie się z niej cieszę :)

      Usuń
  6. Ajj, porwałabym co nieco z tego stosika! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pożeracz snów i Z ciemnością jej do twarzy bym ci podkradła;)
    Reszta też super;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Z ciemnością..." polecam(!), a z "Pożeraczem..." to jeszcze się okaże jak to wyjdzie ;)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  8. Nową Ziemię, Cień Wiatru i KT 2 czytałam i polecam ci w 100%!!
    A jak tak patrzę na resztę stosiku to aż usycham z zazdrości :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lektury każdej z polecanych pozycji wręcz nie mogę się doczekać! :) Zapowiadają się na prawdę ciekawie ;)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  9. Stosik wielce ciekawy - zawiera zarówno takie książki, które mnie kompletnie nie interesują, jak i takie, które uwielbiam.;) Te ostatnie to "Dzieci demonów" i "Bezwzględna" - czekam na Twoje recenzje.:) A "Wędrowca" zaczęłaś może? Ja owszem, al na 15 stronie utknęłam. Jakoś mnie nie wciągnął, ale nie mam zamiaru się tak szybko poddawać.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wędrowca" jeszcze nie zaczęłam, ale mam nadzieję, że przypadnie mi do gustu ;) Chociaż, jeśli nie to również nie zamierzam się poddawać. Najwyżej książka trochę odleży swoje i zrobię kolejne podejście, tak jak niedługo mam zamiar zrobić z "Pożeraczem snów" ;)

      Usuń
  10. Piękne nabytki! Nic tylko czytać ;) Co prawda Pocałunek Demona mi jednak nie podszedł... ale może Tobie podejdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Pocałunek..." już przeczytałam i nawet mi się podobał. Nie było to coś super, ale czytało się przyjemnie i po kolejne części mam zamiar sięgnąć ;)

      Usuń
  11. Przecudowny stosik *__* Nie chciałabyś się może podzielić? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Oj, nie :D Za bardzo kocham moje książki :P

      Usuń
  12. piękny stos, czytałam Pożeracza, akcja dosyć mocno się wlecze i to praktycznie przez większą część książki, ale zaletą jest klimat- taki jakiś senny, nastrojowy, mnie się podobał, także się nie zrażaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już dotarłam do połowy i musiałam odłożyć ją na bok. Powolna akcja nie jest głównym problemem, a sama bohaterka. Okropnie mnie irytuje. Albo płacze, albo śpi. W dodatku czasami opisy są tak zagmatwane, iż gubię wątek i okazuje się, że nagle nie wiem co się dzieje. Ale postaram się skończyć to, co zaczęłam, inaczej nie będę mogła ocenić jej w całości ;)

      Usuń
  13. Same cudowności! Miłego czytania życzę i czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Okropnie zazdroszczę niektórych pozycji, szczególnie "Cienia Wiatru". Żebym ja mogła sobie pozwalać na takie zakupy książkowe...Ehh.
    Gratuluję nawiązania współpracy z Naszą Księgarnią. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  15. "O jacie" - tak pomyślałam jak zobaczyłam Twój stos. Rewelacja :) Miłej lektury i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne stosisko. Kilka książek czytałam a kilku Ci zazdroszczę :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny stos! Chętnie podkradłabym kilka pozycji! :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)