Obserwuj mnie na...

"TOP na MAXA"...



By  Ruczek     14:33  
... czyli teraz moja kolej na listę czytadeł. Zaproszenie do zabawy otrzymałam od Miqa z blogu Miqaisonfire, za o serdecznie dziękuję! :)


Moja lista powinna zawierać 10 ulubionych czytadeł, czyli książek do których często wracam, i które zawsze przynoszą mi oczekiwany relaks :)


Zatem, oto i moja lista ulubionych czytadeł (kolejność przypadkowa): 

1. "Endymion Spring" Matthew Skelton - sama nie wiem dlaczego do tej książki wracam, i jak zacznę czytać to nie mogę się oderwać dopóki jej nie skończę. Jeden dzień i po wszystkim. Ale jednak coś w niej takiego jest ;)

2. Cała seria "Akademia Wampirów" Richelle Mead - uwielbiam bohaterów tej serii i zawsze miło spędzam z nimi czas. Chociaż głównie jest to zasługa mojego ukochanego Adriana Ivashkova <3 

3.  Cała seria "Harry Potter" J. K. Rowling - tutaj chyba wiele nie trzeba mówić ;)

4. Książki L. J. Smith, takie jak: "Świat Nocy", "Wizje w mroku", "Tajemny krąg" itd. - wyjątkowo się odprężam czytając książki tej autorki. Już sama nie wiem ile razy czytałam poszczególne tytuły i całe serie. Uwielbiam.

5. "Opowieści z Narnii" C. S. Lewis - piękne historie, niesamowita kraina i bohaterowie. Polecam każdemu.

6. Wszelkiego rodzaju romanse i powieści historyczne, głównie wyd. Harlequin/Mira. - niezobowiązujące czytadła; krótkie i idealne na wieczór. Pełen relaks.

7. "Romeo i Julia" W. Szekspir - tak, klasyka i w dodatku lektura szkolna, ale zawładnęła moją duszą i sercem. Piękna historia, do której lubię powracać.

8. "Zamek Roogna" Anthony Piers - jest to 3 tom całego cyklu Xanth, który uwielbiam najbardziej. Tak bardzo lubię do niego wracać, że niedługo będę musiała zaopatrzyć się w nowy egzemplarz, szczególnie, że gdy dostałam ten tom przeleżał on już swoje na strychu...

9. Trylogia Philipa Pullmana "Mroczne Materie" - odprężająca i wciągająca, za każdym razem tak samo, jak za pierwszym :)

10. "Duma i uprzedzenie" Jane Austen - co tu dużo mówić... kocham tę powieść i tyle :)


Do stworzenia własnej listy ulubionych czytadeł zapraszam Vivienne, Sophie, Lilien i Cassiel, a także wszystkich tych, którzy mają na to ochotę :)

Pozdrawiam,
Ruczek.

12 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe zestawienie. Większość książek z twojej listy nie czytałam, ale z pewnością będę miała okazje by je bliżej poznać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. podpisuję się pod odpowiedziami nr: 2,3,4,6 oraz 10 :)
    a w zabawie już brałam udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za pamięć kochana... :)

    Na pewno zabiorę się za to niebawem. Może nawet zrobię wideo... Ach, tylko szukam powodu, żeby coś nakręcić.. :D

    Teraz muszę uciekać, ale jak tylko przeczytam Twoją listę, to ponownie skomentuję.

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. O, HP to i u mnie by się znalazł, bez dwóch zdań.;) "Mroczne materie" też by miały sporą szansę, ale że nie mam własnych, to sprawdzić empirycznie nie mogę. "Zamek Roogna" też dopiero przede mną... Za to za "Narnią" nie przepadam. Chyba zbyt późno ją przeczytałam.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł. :D Harry pewnie zagości i u mnie! Tak samo "Duma i Uprzedzenie" kocham! <3 "Opowieści z Narnii" miło wspominam, ale nie aż tak. :P Zabiorę się za listę na weekend. :3 Dziękuję za zaproszenie. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaj, widzę, że nie tylko ja mam fizia na punkcie Adriana. Chociaż rozwinął się on dopiero po Bloodlines.
    Harrego nadrobię... na pewno. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, HP zawsze i wszędzie. Wkrótce zamierzam się zabrać za Dumę i Uprzedzenie, widzę że fajna książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna blogowa zabawa. Ciekawe ile osób "pochłonie " tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, tak... Mira ma książki, po których zawsze lżej mi na duchu. Takie lekkie, relaksujące:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zacznę od grafiki, bo jest super :) I idealnie pasuje do Twojego bloga.
    Odnośnie książek, to Harry Potter, Shakespeare (nie tylko "Romeo i Julia") i powieści Miry - to nasze pokrywające się typy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Akademia Wampirów i HP, całkowicie się zgadzam. :) Innych nie czytałam, albo nie lubię :D Ale AW jest świetne baardzo ;D

    Dziękuję za wytypowanie mnie, dziś pojawi się notka na moim blogu :P

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)