Obserwuj mnie na...

Wyniki konkursu!



By  Ruczek     21:11  
Nadszedł w końcu ten dzień... A raczej już praktycznie noc, gdyż dopiero teraz dorwałam komputer.
Chciałam zabrać się do tego kilka dni wcześniej, jednak jak na złość mój laptop odmówił posłuszeństwa i utknęłam bez stałego dostępu do internetu i bez moich kilku recenzji, które miały się już pojawić. Ale działam coś w związku z tym i mam nadzieję naprawić to do końca tygodnia. 


Przechodząc do sedna. Dziękuję za udział, który liczny nie był, ale jednak chętni się znaleźli, co mnie cieszy. Chociaż może to i lepiej, gdyż przesłane przez Was prace były niesamowite i bardzo trudno było wybrać mi tą jedną, zwycięską. Już dalej Was nie będę zanudzać, chociaż większość i tak pewnie zerknie tylko na zwycięzce.

Bardzo chciałabym nagrodzić Was wszystkie (same dziewczyny były chętne), ale...
Osobą, która otrzyma nowiutki egzemplarz "Dym i lustra" Neil Gaimana jest...

Grafogirl
(klik)

Gratuluję!!!
Skontaktuję się z Tobą mailowo.

Wszystkim jeszcze raz dziękuję za wzięcie udziału. Tych, którym teraz się nie poszczęściło, zapraszam na następne konkursy, które ma zamiar organizować! ;)
Dziękuję także tym, którzy udziału nie brali, ale umieścili na swoich blogach banerki! Kto wie, gdyby nie Wy, ile osób wzięło by udział w konkursie ;)

A teraz lecę pastwić się nad moim laptopem. :D

Pozdrawiam,
Ruczek.

8 komentarzy:

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)