Obserwuj mnie na...

Liebster Blog - moja kolej ;)



By  Ruczek     16:21  

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Do zabawy zostałam zaproszona przez StrawCherry, za co serdecznie dziękuję! A oto moje odpowiedzi na Twoje pytania:

1. Jaki jest Twój ulubiony kolor i z czym on Ci się kojarzy?
Odp. Mój ulubiony kolor to zielony, a kojarzy mi się z pozytywną energią :P

2. Jakie są wady i zalety prowadzenia bloga?
Odp. Ciekawe pytanie :) Zaletami jest m.in. możliwość dzielenia się swoją opinią (o książkach), poznawanie wielu wspaniałych ludzi, posiadanie swojego miejsca w sieci, poczucie przynależności i rozwijanie swojej pasji... Jest ich jeszcze więcej, ale to są pierwsze, które przyszły mi na myśl. Natomiast wady to... teraz widzę tylko jedną - potrzeba poświęcić na to trochę wolnego czasu, a nie zawsze go posiadam. 

3. Jak wyobrażasz sobie siebie za 10 lat?
Odp. Czytającą książki moim dzieciom, w fotelu przy kominku :D

4. Co lubisz w czytaniu książek?
Odp. Wszystko. To, że odrywają mnie od codzienności; że pozwalają poznać niezwykłe krainy bądź zakątki świata. Pomagają zapomnieć o problemach i smutkach. Oferują multum niesamowitych przygód i możliwość poznania świetnych postaci. Sprawiają, że mogę uczestniczyć w wydarzeniach, w których normalnie bym nie mogła. Odkrywają przede mną realia minionych epok i różne warianty przyszłości. Sprawiają, że aż chce się wierzyć w magię i istoty z niej zrodzone. Po prostu dzięki czytaniu książek świat ma więcej kolorów :)

5. Czym dla Ciebie jest przyjaźń?
Odp. Jedną z najpiękniejszych więzi, jaka może istnieć między ludźmi, oraz koniecznością, bez której człowiek nie czuje się kompletny.

6. Jaką cechę w ludziach cenisz sobie najbardziej?
Odp. Szczerość.

7. Jakiej cechy w ludziach nie lubisz najbardziej?
Odp. Fałszu.

8. Wymień trzy ulubione bajki z dzieciństwa.
Odp. "Piotruś Pan", "Król Lew" i "Gumisie" :D

9. Jaki przedmiot szkolny lubisz najbardziej?
Odp. J. angielski.

10. Gdzie chciałbyś/chciałabyś pojechać najbardziej?
Odp. Do Machu Picchu(!)

11. Lubisz takie blogowe zabawy?
Odp. Z jednej strony są fajne, gdyż można dowiedzieć się wiele ciekawych rzeczy o innych blogerach, ale z drugiej strony... te myślenie nad pytaniami i odpowiedziami :D


Teraz pora na gorszą część zabawy. Chociaż może nie tyle gorszą, co trudniejszą - wymyślanie pytań! Hmmm... dobra, zaczynamy!

1. Odnalazłaś/eś w jakiejś książce część swojej duszy? W jakiej?
2. Realia jakiej książki chciał(a)byś odwiedzić? Dlaczego?
3. Co sądzisz o ekranizacjach książek? Wymień tę, która najbardziej Ci się spodobała/nie spodobała.
4. Jakbyś miał(a) prowadzić blog o innej tematyce, o czym on by był?
5. Jaka książka wywarła na Tobie największe wrażenie?
6. Czy uważasz, że jesteś nałogowcem - książkowym oczywiście :D
7. Jaką książkę czytasz obecnie?
8. Czy do czytania potrzebujesz ciszy, czy jednak w tle może grać ulubiona muzyka?
9. Znasz jakieś języki obce? Jakie?
10. Czy czytałaś/eś jakąś książkę w oryginale? Jaką?
11. Czy jesteś bardzo zła/zły za nominację? Jeśli tak, wybaczysz mi? :D


A nominację otrzymują:

To już koniec! Już dużo osób brało udział w tej zabawie, a nie chcę się powtarzać z nominacją, a reszta radzi sobie świetnie bez niej! I oby tak dalej! :D

Dziękuję za uwagę i czekam na Wasze odpowiedzi! :))

Pozdrawiam,
Ruczek.

10 komentarzy:

  1. Ciekawe pytania zadałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślałam, myślałam i wymyśliłam - choć łatwo nie było :D

      Usuń
  2. Fajne odpowiedzi :) Też siebie widzę mniej więcej w tym samym miejscu za 10 lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Żeby jeszcze tylko dzieci chciały nas słuchać... ;))

      Usuń
  3. Zgadzam się, że wymyślenie pytań było trudniejsze niż odpowiadanie, ale świetnie sobie poradziłaś :) "Król lew" rządzi ^^ Pozdrawiam i dodaję do polecanych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, starałam się :D Oj, tak! "Król Lew" nawet do tej pory mnie wzrusza :P

      Usuń
  4. Gumisie!! Kochałam Gumisie w dzieciństwie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D A kto ich nie kochał?? :)) Sama piosenka nie daje o sobie zapomnieć, nawet po tylu latach :D

      Usuń
  5. Ciekawe pytania oraz odpowiedzi :)
    gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)