Obserwuj mnie na...

Stos #7



By  Ruczek     13:34  
Dawno nie było stosiku, a trochę nowych pozycji się uzbierało ;) No, a że nie miałam ostatnio czasu na czytanie i pisanie recenzji - głupi sprawdzian zaliczeniowy - to wrzucam stosik. Jednak już jest pełna mobilizacja i niedługo powinna się pojawić nowa recenzja :)
Bez dalszych zbędnych słów zapraszam do oglądania... :D





 Od dołu:
1. Cztery pierwsze pozycje wygrane w konkursie u Mira/Harlequin. 
2. "Rozkosze nocy" i "Pocałunek nocy" kupione w biedronce za grosze :))
3. "Martwy wróg", "Atlas chmur", "Pozaświatowcy. Świat bez bohaterów" - od MAG'a do recenzji.
4. "Nowe imperium. Szmaragdowy sztorm". Dalsze przygody ukochanych łotrzyków - wygrana na portalu Katedra.

Od dołu:
1. "Winter" od wydawnictwa DREAMS, recenzyjna.
2. "GONE. Faza pierwsza. Niepokój", "Błękitnokrwiści. Dziedzictwo" od Jaguara - nowa współpraca! :D
3. "Pamiętniki wampirów", wygrana u Wiktorii.
4. "PLL. Doskonałe", zakup własny.
6. "Ognista", "Nowicjuszka", zakup własny w Biedronce za grosze ;)



Z boku - "Niedokończone opowieści" i "Opowieści z Niebezpiecznego Królestwa"; kontynuacja zbierania książek Tolkiena :D Z promocji w księgarni Selkar :)

Za wszystkie wygrane i książki do recenzji serdecznie dziękuję! :))

To by było na tyle :) Czytaliście coś? Coś polecacie? A może znaleźliście coś dla siebie? Dajcie mi znać! :)

Pozdrawiam,
Ruczek.

40 komentarzy:

  1. O jak Ci fajne, masz Siłę Trucizny;) Czytałam, że bardzo dobre i wciągające i koniecznie muszę gdzieś to dorwać! Polecam Gone, oraz Rozkosze Nocy i Objęcia Nocy! Ja jestem po trzeciej części, niebawem otrzymam czwartą, bardzo fajna seria<3 Dziedzictwo również bardzo dobre, ogólnie cykl o Błękitnokrwistych jest jednym z moich dziesięciu ulubionych;)
    Zastanawiam się, o czym jest Atlas Chmur, bo ostatnio głośno o nim... trzeba się zapoznać;)
    Dodaję do obserwowanych i będę przydreptywać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widzisz, ja mam część pierwszą i ostatnią, ale mogę zacząć i później dokupić resztę ;) Również polubiłam "Błękitnokrwistych", ale jeszcze trochę tomów zostało mi do końca... O "Atlasie chmur" rzeczywiście jest głośno i dlatego z chęcią się przekonam, czy warty jest tego 'szumu' ;D
      A zapraszam, będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
  2. Piękne stosisko! Za Gone sama muszę się kiedyś zabrać - ktoś mi bardzo zachwalał. Ognista, Rozkosze Nocy są super! Na pocałunek Nocy sama się czaję, bo jego mi do kolekcji brak - swoją drogą ja nie wiedziałam, że w biedronce te perełki można nabyć za śmieszną cenę :( UBOLEWAM! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O GONE sama słyszałam wiele dobrego i uznałam, że pora w końcu się za to zabrać, szczególnie, że na półce czekały już od dłuższego czasu faza druga i trzecia ;)
      Ano było trochę ciekawych pozycji do zdobycia ;) Udało mi się wyłowić co nieco i ogromnie jestem z tego zadowolona :))

      Usuń
  3. Ojej, a dawno w Biedronce dorwałaś te książki? Super trafienie! Stosiki cudowne. Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiermasz był bodajże do 31 października, ale akcja powtórzy się, tym razem od 15 do 28 listopada. Aczkolwiek teraz ceny będą ciutkę wyższe - 14,99 za książkę, ale jednak zawsze to taniej ;D
      A "Nowicjuszkę" to zakupiłam dwa, trzy dni temu(?) - oferta do 14.11 ;)

      Usuń
    2. Dzięki za informację :-) Będę polować! Tylko pewnie muszę lecieć do Biedronki 15 już :))

      Usuń
    3. Na pewno, bo z doświadczenia wiem, że tam fajne książki szybko się rozchodzą, a dużo ich nie dają... Sama też 15 już z rana będę szła ;D Będę trzymać za nas kciuki - może uda nam się upolować jakieś fajne pozycje ;)

      Usuń
  4. Oj świetny stos, jak widzę, jednak czytałam z nich tylko Ognistą i Winter, które polecam :) Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie pozycje już przeczytane i przypadłymi do gustu :) Teraz poszukuję kontynuacji "Ognistej" :D ogromnie jestem ciekawa co będzie dalej...

      Usuń
  5. "GONE" jest cudowne, tak samo "Ognista". Obie książki bardzo mi się podobały. :3
    Gratuluję nowej współpracy i wygranych! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ognista" za mną i również mi się podobała, a za GONE niedługo się zabiorę i zobaczę, jak to będzie :) W każdym razie zapowiada się bardzo ciekawie :))
      Dziękuję! :)

      Usuń
  6. Wspaniałe stosiki, zazdroszczę wielu pozycji ;) Czekam na recenzję Atlasu chmur :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za "Atlas ..." mam zamiar zabrać się w pierwszej kolejności, także postaram się napisać i dodać recenzję zaraz po przeczytaniu ;))

      Usuń
  7. O rany! "Winter" :D Pozazdrościć :D A "Ognista" - cudowna ^^ Jedna z moich ulubionych ;) Rewelacyjne stosiki ;)

    Swoją drogą, ładny blog ^^ Ciekawie tutaj i będę zaglądać częściej ;) Dodaję do Obserwowanych ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się tu podoba :) Zapraszam, będzie mi bardzo miło :D

      Usuń
  8. Nie czytałam żadnej, ale wiele porwałabym do siebie do domu. Smakowite kąski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano też tak uważam :D Żebym tylko miała wystarczająco wolnego czasu na ich przeczytanie ;)

      Usuń
  9. "Atlas chmur"- zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem go bardzo ciekawa :) Cieszę się, że uda mi się przeczytać książkę przed obejrzeniem filmu, gdyż wcześniej bałam się, że nie dostanę jej na czas ;D

      Usuń
  10. Zazdroszczę "Ognistej" i "Winter". Miłego czytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób mi ich zazdrości lub je poleca :D Hmmm... ^^

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Nie mogę się nie zgodzić :D Uwielbiam moje książki :D
      (Hmmm... mam nadzieję, że to nie brzmi zbyt dziwnie :P)

      Usuń
  12. Mam "Nowe imperium. Szmaragdowy sztorm" choć jeszcze nie czytałam, muszę zacząć od pierwszej części ;) PLL również posiadam. "Nowicjuszkę" czytałam ale mnie Trylogia Czarnego Maga za bardzo nie wciągnęła.
    A najbardziej z tego stosiku zazdroszczę Ci tych dzieł Tolkiena (ja mam tylko Władcę w takim wydaniu) oraz "Atlasu chmur" ;) udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszą część polecam - bohaterowie przezabawni i przesympatyczni! Z miejsca ich polubiłam! :) Ja właśnie jestem w trakcie zbierania całej serii i mam dopiero 3 tomy :D Ale powolutku do przodu... Zobaczymy jak będzie ze mną w przypadku trylogii pani Canavan, ale faktycznie czytałam wiele sprzecznych opinii i chyba właśnie dlatego chcę przekonać się na własnej skórze, jak to jest :)
      "Władcę..." niestety mam w całkowicie innym wydaniu, ale inne jego dzieła dostałam w tym, i postanowiłam resztę także w tym skompletować :) Ładnie wygląda na półce :D Hehe ^^

      Usuń
  13. Czytałam "Gone" - jak wiadomo, świetna :P A "Atlas chmur" bym chętnie widziała w swojej kolekcji, chociaż preferuję wersję z UW :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby wiadomo, ale nie wiadomo jak to będzie ze mną :D Chociaż jestem bardzo pozytywnej myśli :P A "Atlas..." dostałam, jaki dostałam i narzekać nie zamierzam. Bądź co bądź ta okładka też mi się podoba :D A że nie mam (i nie czytałam JESZCZE) żadnej książki z UW (błagam o wybaczenie!) to mi to nie robi różnicy ;)

      Usuń
  14. Atlas Chmur i Ognista!!! Atlasu Chmur straaasznie zazdroszczę, zabezpiecz półkę przed włamywaczem =3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D Postawię na straży mojego walecznego rudzielca :P Uwaga, nie bez powodu nazywa się Tygrys :D:D

      Usuń
  15. Ciekawy stosik :) Niech każda z tych książek miło się czyta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo :) Chciałabym móc je wszystkie na raz czytać, bo zawsze ciężko mi wybrać, która pierwsza będzie w kolejce, ale cóż... ;D

      Usuń
    2. Dobrze Cię rozumiem :) Ja mam zawsze taki sam dylemat :)

      Usuń
  16. Ech, "Pamiętniki wampirów" przeciętne, serial o wiele, wiele lepszy. Przy okazji: zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Award :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serial jest świetny, głównie przez wzgląd na aktorów, a szczególnie Iana, odtwórcę Damona ;D Uwielbiam! :D
      I dziękuję! Zaraz zapoznam się ze szczegółami! :))

      Usuń
  17. Taaa... bystra ja zapomniałam podać linka: http://okiemczytelnika.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Imponujący stos, chętnie poznałabym wiele z tych pozycji:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, niezły stosik. Czytałam całą Trylogię Czarnego Maga i bardzo mi się podobała. Najchętniej przeczytałabym "Winter".

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)