Obserwuj mnie na...

Urodzinowo! :)



By  Ruczek     02:08  

Tak, już minął roczek odkąd powstał mój blog! Nie spodziewałam się, że naprawdę uda mi się wytrwać tutaj tyle czasu. Nie, żebym zakładała blog z takim nastawieniem, ale różnie to w życiu bywa. Zatem cieszę się ogromnie, że jednak mi się udało! 

Równo 27 listopada 2011 roku opublikowałam mój pierwszy post na blogu. Od tamtego czasu moje recenzje zmieniły się, na lepsze mam nadzieję :D Teraz patrzę na książki inaczej, stałam się bardziej wymagająca. Jednak nie zabrało mi to przyjemności z czytania, nadal kocham to robić i nigdy się to nie zmieni. Choć moje posty bywają nieregularne, to jednak staram się jak mogę, aby mój blog nie świecił pustkami zbyt długo. Niestety mój tryb życia nie zawsze pozwala mi na zaglądanie tutaj. 

Nie będę się rozpisywać o statystykach, bo uważam je za nudne ;) Zamiast tego, w tym miejscu chciałabym podziękować wszystkim moim obserwatorom! Osobom, które do mnie zaglądają, czytają i komentują. Dziękuję, że jesteście, ponieważ dzięki Wam nadal robię to, co robię! Szczególnie dziękuję tym, którzy zaglądają tutaj regularnie i tym, z którymi udało mi się nawiązać bliższą znajomość niż tylko poprzez komentarze. Jesteście niesamowici! Mam nadzieję, że kiedyś spotkamy się na żywo ;)

Chciałabym także podziękować Pani Kasi z wydawnictwa MAG, która jako pierwsza mi zaufała. Dalsze podziękowania należą się Pani Luzie z Fabryki Słów oraz pani Agacie z Naszej Księgarni - mam nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie tak samo przyjemna i owocna, jak i teraz. 

źródło - http://www.pagepulp.com

Mam nadzieję, że "Dreams, dreams..." będzie rozwijać się w dobrym kierunku, zyskiwać nowych czytelników i nadal sprawiać mi tyle radości, co dotychczas. Bo jedna z najwspanialszych rzeczy to móc śnić na jawie i marzyć o wszystkich wspaniałościach znajdujących się w czytanych książkach. Oby kiedyś choć jedna z nich się spełniła ;))

~*~*~*~*~*~*~

Wiem, z tej okazji miałam ogłosić konkurs i zrobię to! Miałam już zrobić to w tej notce, jednak nadal czekam na odpowiedź na jednego maila, zatem myślę, że konkurs rozpocznie się na początku grudnia i trwać będzie aż do stycznia. Wybaczcie, ale będziecie musieli poczekać jeszcze trochę :)

Tymczasem jeszcze raz Wam dziękuję i pozdrawiam,
Ruczek.

13 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję pierwszego, jakże udanego roku :-) Oby kolejny pełen był naprawdę ciekawych książek i satysfakcjonujących współprac :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie i życzę dalszych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych owocnych lat blogowania! Lubię do Ciebie zaglądać i będę to robić nadal :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. A zatem najlepsze życzenia urodzinowe i czekam na konkurs;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych równie udanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję roczku i życzę dalszej wytrwałości w prowadzeniu tego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Ja swój roczek będę obchodziła za ponad miesiąc :D

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje, ja także niedawno obchodziłam pierwsze urodziny bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję rozcznicy i wytrwałości! Najważniejsze, że robisz to, co lubisz i widać to w Twoich recenzjach! Życzę wielu ciekawych książek i oby tak dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacjeee! Życzę oczywiście dalszych sukcesów :) I czekam na konkurs, jestem bardzo ciekawy co to będzie ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluję urodzin i życzę jeszcze wielu takich rocznic :) Dużo interesujących lektur oraz nieustannego zapału do dzielenia się z nami wrażeniami :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No patrz jak to szybko zleciało :)
    Wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)