Obserwuj mnie na...

Zapowiedź, zwiastun i niespodzianka ;)



By  Ruczek     15:50  
Witam Was, kochani. Mam dla Was zapowiedź książki, premierowy zwiastun najbardziej oczekiwanego przeze mnie filmu (zaraz obok 'Hobbita' :D) i jedną niespodziankę ode mnie. Zapraszam do lektury! :)


Autor bestsellerowej Chaty wydał Rozdroża, następną powieść ku pokrzepieniu serc.


Wiiliam Paul Young, autor bestsellerowej "Chaty" powraca z "Rozdrożami", inną prowokującą opowieścią o uzdrowieniu duszy, nadziei ,egoizmie i zaufaniu. Wydana w USA 13 listopada 2012 roku w ponad milionowym pierwszym nakładzie ma szansę na osiągnięcie statusu bestsellera swojej poprzedniczki. 

"Chata" zaczynała się jak powieść sensacyjna, przechodziła w fantazję, aby na koniec uwrażliwić nas na obecność Boga i przynieść katharsis. W "Rozdrożach" Young ponownie stawia nas przed kontrowersyjnym opisem Trójcy Świętej lecz zarazem podnosi ważne pytania o kondycję duszy ludzkiej i istotę człowieczeństwa. 

Podobnie jak "Chata", "Rozdroża" to wzruszająca historia jednego człowieka.
Historia zaczyna się od biznesmena, Anthony Stewart, który własną praca doszedł do obecnej pozycji. To samotny mężczyzna po czterdziestce znany jako "negocjator trudnych i dużych transakcji." Uzależnienie od wygranej, o którym świadczy jego "rosnący portfel inwestycyjny", było jego celem bez względu na koszty. Pracownicy drżeli przed nim, a on był zachwycony "wyrywając resztki godności ludzi wokół niego." 

Jednak jego dusza, ukryta za samolubną ambicją i strachem skutecznie zagłuszała wewnętrzny ból spowodowany przez utraconą miłość i poczucie osamotnienia. Do czasu, gdy lekarze wykrywają u niego nowotwór. Guz mózgu sprawia, że zapada w śpiączkę i trafia do szpitala na OIOM. „Budzi się” w surrealistycznym świecie, w którym przeżywa ponownie swoje wzloty i upadki.
Anthony jest nieświadomy swojego prawdziwego stanu i kieruje się prosto ku źródłu światła. 

Young w mocny słowach przedstawia zagubienie i niedowierzanie Anthonego, Odmienna od codziennej sytuacja w jakiej się znalazł, wystawia jego wierzenia na próbę i pozostawia mu wybór zmiany samego siebie. 

Wyjątkowa podróż uzdrowienia, którą przechodzi Anthony jest tajemnicą owiniętą fascynującą fantazją. Young, jak wcześniej, po mistrzowsku oddaje poczucie powszechnego cierpienia i bólu, ucząc, że wybory są tam, gdzie potrafimy je zobaczyć. 

Rozdroża ukazują się w Polsce 28 listopada nakładem wydawnictwa Nowa Proza 

__________
Tytuł: Rozdroża 
Autor: Young William Paul 
ISBN: 978-83-7534-066-2 
Tłumaczenie: Maria Gębicka-Frąc 
Oprawa: miękka 
Liczba stron: 320 
Rok wydania: 28 listopada 2012 
Cena detaliczna: 35,00 zł 
__________

Więcej informacji: Wydawnictwo Nowa Proza 

*~*~*~*~*~*~*~*

Teraz czas na zwiastun, który już wzbudził we mnie mnóstwo emocji. Zwiastun, o którego premierze zapomniałabym, gdyby nie kochana Vivienne (jeszcze raz Ci dziękuję!:*). Prezentuję Wam zwiastun pierwszej części świetnej serii "Darów Anioła" - "Miasto Kości"!!



Jak Wam się podoba? Bo mi bardzo! :D A do premiery filmu pozostało jeszcze tyle czasu :((

*~*~*~*~*~*~*~*

No i teraz nadszedł czas na moją niespodziankę, a raczej jej zapowiedź(?).

Zbliża się roczek istnienia mojego bloga! Dacie wiarę? Już pod koniec listopada minie ROK! Nie spodziewałam się, że wytrwam tutaj aż tyle czasu, ale ogromnie się cieszę, że mi się to udało. Poznałam wiele niesamowitych osób i podszkoliłam mój warsztat pisarski. Wystarczyć spojrzeć na moje pierwsze recenzje, aby się o tym przekonać - chociaż może lepiej nie, bo były trochę marne :D Cieszę się, że postanowiłam zrobić ten krok i założyć bloga. Ale więcej o tym napiszę w notce urodzinowej ;)

W każdym razie, z tej okazji szykuję dla Was jakiś konkurs, zatem bądźcie czujni! Niedługo powinnam wymyślić zadanie dla Was i postarać się o nagrody. Nie przegapcie konkursowej notki! ;)

Pozdrawiam,
Ruczek.

22 komentarze:

  1. Zwiastun jest po prostu miażdżący. Jeżeli taki będzie film, jestem skłonna zmienić moje nastawienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miażdżący - świetne słowo. Pasuje :) Również tak uważam! Już nie wiem ile razy go dzisiaj oglądałam i ciągle mi mało :D Cieszę się, że może zmienisz swoje nastawienie co do filmu i obie będziemy radować się z nadchodzącej (zbyt wolno) premiery! :D

      Usuń
    2. Nie chce wyjść na maniaczkę, ale równiez widzialam ten zwiastun kilka razy... :D

      Usuń
    3. Czyli, że ja na maniaczkę wychodzę? :D No może i racja... Oj, no co poradzę, że zakochałam się w świecie i bohaterach stworzonych przez panią Clare?! :D

      Ale... nie jestem sama! Yay! :P

      Usuń
  2. Zwiastun wygląda mroczniej niż jest sama książka... Zapowiada się masakra. Tacy aktorzy w roli głównej... Nie przejmuj się moim hejterskim nastawieniem, ale nie przepadam za żadnym z nich. ;D
    Gratuluję prawie roku! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię. Sama dopiero niedawno przekonałam się do aktorów (co nie znaczy, że ich lubię, ale powoli coraz bardziej zaczynają pasować mi do tych ról), ale to i tak okaże się, jak to rzeczywiście będzie wyglądać, dopiero po obejrzeniu filmu ;)
      I dziękuję :D

      Usuń
  3. Wow! Zwiastun tak genialny, że, chodż do tej pory nie czytałam "Miasta kości" to jak najszybciej muszę po nie sięgnąć. I film z pewnością obejrzę! A jak na razie również czekam na "Hobbita". Co do książek Younga to muszę się w końcu zabrać za "Chatę", bo to będzie moja obowiązkowa lektura na rekolekcje, a ksiądz na religii non-stop o tej książce nawija xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w gronie oczarowanych zwiastunem! :D Książkę koniecznie musisz przeczytać! W ogóle całą serię "Darów Anioła" i jej prequel - trylogia "Diabelskie maszyny" (która jest jeszcze lepsza :D). Z całego serca Ci polecam!
      Zwiastun "Hobbita" wywołuje u mnie dreszcze - ta pieśń krasnoludów, mhmmm... :D
      No popatrz, a ja wcześniej o tej książce nie słyszałam i jej nie czytałam, ale kto wie ;) Może się skuszę.

      Usuń
    2. Musisz przeczytać! Przygotuj się na zarywanie nocek :)

      Usuń
  4. Skoro będzie film, to wypadałoby przeczytać książkę. Jakoś mnie do niej nie ciągnie, mimo tylu świetnych recenzji, więc chyba muszę zacząć się przekonywać ;D Może jeszcze przed filmem zachce mi się ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz dać się do niej przekonać! :D Warto! A premiera filmu jest dopiero w sierpniu 2013, zatem myślę, że zdążysz ;)

      Usuń
  5. Miałam możliwość otrzymania tej książki do recenzji, ale ostatecznie wybrałam inny tytuł :)
    Jeśli chodzi o zwiastun, to nie oglądam, bo nie czytałam tej serii, więc wiele mi nie powie :)
    A co do zbliżającej się rocznicy, to już teraz Ci gratuluję wytrwałości w prowadzeniu tego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, do przeczytania serii zachęcam - moje serce podbiła ;)
      I dziękuję :) Nie sądziłam, że tyle wytrwam, szczególnie iż mój poprzedni 'projekt' padł dość szybko. Jednak książki są tym, o czym chce i lubię pisać, i, jak widać, podoba mi się to ;)

      Usuń
  6. Gratuluję rocznicy bloga! :) Z niecierpliwością czekam na konkursik :3
    ps, Zapraszam na mojego bloga, gdzie aktualnie trwa konkurs. Do wygrania powieść "Cień kruczych skrzydeł" !
    Szczegóły znajdziesz tutaj:
    http://ksiazka-na-kazdy-dzien.blogspot.com/2012/11/pierwszy-blogowy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Za gratulacje i zaproszenie, z którego mam zamiar skorzystać ;D

      Usuń
  7. W sumie fajnie, że powstaje film na podstawie tej książki, bardzo jestem ciekawa, jak to wyjdzie :)
    No i gratuluję rocznicy i czekam z niecierpliwością na konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też. Niby zwiastun wygląda naprawdę zachęcająco i, co tu dużo mówić, niesamowicie, ale czy całość taka też będzie? Trzeba czekać i zobaczyć... Właśnie rozczarowania boję się najbardziej w związku z tym filmem - książki zdobył moje serce i oby twórcy się postarali co do 'wyglądu' całości ;))
      I dziękuję :) Czekaj, czekaj... Właśnie tworzę zadanie, któremu mam nadzieję podołacie i organizuję nagrody, którymi Was skuszę :D

      Usuń
  8. Nie wróże ekranizacji wielkiego sukcesu, ale mnie też nigdy nie podobały się te książki, więc chyba ważniejsze będą wypowiedzi fanów serii. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dlaczego zaraz tak pesymistycznie? :D Na pewno mnóstwo fanów na film pójdzie, ale jaki on się okaże to już trzeba będzie poczekać i zobaczyć ;) Ja tam trzymam kciuki, aby wyszedł im świetnie! Bo jako fanka tej serii będę wściekła, jak przy nieszczęsnym 'Eragonie' :/

      Usuń
  9. A ja wciąż mam tę serię przed sobą... Oj, niedobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, masz czas. Zdążysz to nadrobić ;)

      Usuń
  10. Same ciekawe zapowiedzi. Czytałam "Chatę" i "Miasto kości", więc zapewne zapoznam się i z "Rozdrożem", i z filmem. Może nawet skuszę się na następne części "Darów Anioła" :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)