Obserwuj mnie na...

PLL "Bezlitosne", przedsprzedaż i stosik #9, czyli garść różności ;)



By  Ruczek     21:48  
Witajcie moi Kochani!
Trochę mało mnie tu było ostatnimi czasy, jednak miałam na głowie ważny i bardzo obszerny sprawdzian zaliczeniowy, zatem mój nos tkwił w nieco innych książkach niż bym sobie tego życzyła ;) Ale już wracam i mam dla Was kilka informacji. 

Jak pewnie niektórzy z Was wiedzą, 9 stycznia będzie premiera najnowszego tomu serii Pretty Little Liars - "Bezlitosne"! 

Poznaj kolejną tajemnicę najmodniejszej młodzieżowej serii!

NIGDY MNIE NIE ZNAJDZIECIE.
A.

Wspomnienie o Tabicie wciąż prześladuje Emily, Arię, Spencer i Hannę. Tajemniczy nadawca SMS-ów w każdej chwili może zdradzić ich sekret. Dziewczyny jednoczą siły w walce z niewidzialnym wrogiem, ale i tak wpadają w zastawiane przez niego pułapki.
Czy tym razem prawda wyjdzie na jaw?


PREMIERA 9 stycznia 2013!
Ale już teraz możecie książkę kupić w PRZEDSPRZEDAŻY w Empiku! KLIK.

W związku z zbliżającą się premierą 10 tomu, na moim blogu będą pojawiać się recenzje poszczególnych tomów serii.
Recenzję tomu I możecie już znaleźć tutaj, następne postaram się wrzucać w miarę regularnie ;)




__________

A teraz pora na obiecany przedświąteczny stosik. Uzbierało się tego niemało, trochę książek sama kupiłam i teraz muszę na dłuższy czas zachować w tym względzie wstrzemięźliwość :D Cóż, już brak mi miejsca na półkach - dosłownie! W najbliższym czasie będę musiała postarać się o dodatkowy regał, a na razie książki będą leżeć tam, gdzie znajdzie się miejsce ;) 



Od góry:
1. Wieczni - kiermasz książek w Biedronce ;)
2. Magiczna Gondola - recenzyjna od Nakanapie. pokonałam duuuużą konkurencję i udało się ;) Recenzja tutaj.
3, 4, 5. Finale, Delirium i Pandemonium - Zakup na Znak.com.pl w akcji promocyjnej 3 za 2 ;)) [delirium] i [pandemonium] już przeczytałam i jestem zachwycona! Nie mogę już doczekać się tomu 3! Recenzje powinny niedługo się pojawić ;))
6. Dotyk Gwen Frost - wygrana na Secretum.pl :)
7. Cinder - wygrana na Demotywatory.pl :)) Na szczęście otrzymałam wersję papierową, a nie audiobooka, a losowo rozdawali obydwie :D
8. Cyrk nocy - wygrana na Gildia.pl
9. Anna Karenina - promocyjny zakup w Biedronce :)
10, 11. Istota Cienia i Pocałunek Kier - promocja w Matrasie :)
12. Rekonstrukcja  - recenzyjna od autora. Recenzja tutaj.
13. Bogowie muszą być szaleni - recenzyjna od Fabryki Słów.
14, 15, 16. Pan Lodowego Ogrodu tom 4, Człowiek ze złotym amuletem oraz W zdumiewającej sprawie nakręcanego człowieka - wygrane prebooki od Korvo :)


Za wszystkie wygrane i pozycje recenzyjne serdecznie dziękuję! :) 

Sprawdzian skończony, zatem będę miała teraz mnóstwo czasu w święta, aby nadrobić zaległości czytelnicze :) No, a jak widać, mam co nadrabiać ;))

Pozdrawiam, 
Ruczek.

23 komentarze:

  1. Piękny stosik :) Zazdroszczę i życzę miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojojojoj :d Ale, ci się poszczęściło :3 Ja takiego szczęścia nie mam, ale nie ma co narzekać, bo kilka książek już wygrałam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ostatnio na brak szczęścia narzekać nie mogę, aczkolwiek zanim te pozycje wygrałam to grałam o nie w kilku konkursach ;) Zatem nic od razu...

      Usuń
  3. Aaaaaa! Daj mi te książki! xD :D "Sagę księżycową. Cinder" przeczytałam dosłownie 3 godz. temu :D Recenzja u mnie na blogu, jeśli chciałabyś się dowiedzieć co nie co o książce ;) "Magiczna gondola" to nawet ciekawa pozycja ^^ Ma kilka wad, ale jest O.K. :) (a teraz wyciągam z Twojego stosiku "Delirium" i "Pandemonium", po czym uciekam :D Po chwili wracam, zabieram jeszcze "Cyrk nocy" oraz "Dotyk Gwen Frost"). "Pocałunek Kier" i "Istota cienia" czekają u mnie na półce, abym w końcu je przeczytałam ^^ Na "Annie Kareninie" byłam w kinie (swoją drogą, śmieszny rym xD) - film mega! :D Jej... świetne masz książki! W dodatku gratuluję tylu wygranych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Z chęcią zajrzę na recenzję 'Cinder' :) Co do 'Magicznej gondoli' to się zgadzam, szczególnie rażącą wadą jest wymuszony wątek miłosny. No po co było go tam na siłę wciskać? Ech... [delirium] i [pandemonium] nie oddam, bo je pokochałam! Będę jeszcze do nich nie raz wracać i już szczerze Ci je polecam :D Na 'Annę...' też chętnie bym do kina pojechał, ale z braku czasu 'Hobbit' ma pierwszeństwo :D

      Usuń
  4. Piękne stosy! Z pierwszego zazdroszczę chyba wszystkiego :D A z drugiego PLO (ale będzie moje już niedługo) i ciekawa jestem Anety Jadowskiej. Pozdrawiam i miłej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudności! przynajmniej połowę zabrałabym do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile książek, ciekawe na jak długo Ci starczą ;) A jeśli chodzi o Pretty Little liars to od początku oglądam serial, a w przypadku książek zatrzymałam się z czytaniem przed 5 częścią i dalej nie ruszyłam chociaż mam ją na półce. Doszłam do wniosku, że lubię seriale młodzieżowe, ale książki już mi tak nie podchodzą. No ale nic, ktoś się ucieszy bo zamierzam moje 5 części porozdawać w jakichś konkursach po nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 10 część PLL na pewno zakupię. :3 Co do stosiku to gratuluję! Chciałabym tyle wygrywać. :3 "Cinder" mi się zwłaszcza marzy. ^^ Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja ci zazdroszczę tych książek:) Czytam właśnie Delirium i też jestem zachwycona, a o tej promocji w Biedronce związaną z Anną Kareniną nie wiedziałam, bo z chęcią bym ją kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się te książki prezentują.:D Z twojego stosu mam: "Delirium", "Cinder" i "Magiczną gondolę". Reszty jestem bardzo ciekawa.;D Mam nadzieje, że miło spędzisz przy nich czas.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosisko naprawdę imponujące.;) Szczególnie jestem ciekawa Twojej opinii o "Cyrku Nocy" (byłam nim zachwycona) i "Mężczyzny ze złotym..." (nieszcz3ególnie mi się podobał).:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny stos! Mnie też już brak miejsca na półkach, ale kolejny regał już mi się w pokoju nie zmieści :P
    Z tego stosu mam ochotę na kilka książek, m.in. "W zdumiewającej sprawie nakręcanego człowieka".

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny stos, wiele tytułów, które mnie interesują - miłego czytania,

    serię mam w odległych planach, ale okładka śliczna, tajemnicza i kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny stos :) Z miłą chęcią podebrałabym Ci "Magiczną gondolę" :) Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również czytałam "Delirium" i bardzo mi się podobało :) Niestety drugiej części jeszcze nie miałam okazji przeczytać, dlatego bardzo Ci zazdroszczę.
    Co do PLL, to mam tylko tom 1, ale serial oglądam na bieżąco. Nie mogę się doczekać kiedy po nowym roku wyjdą kolejne odcinki :D
    Świetne książki znalazły się w Twoich stosach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę Magicznej Gondoli oraz Delirium :-)
    Dotyk Gwen Frost leży na stosiku.
    Cinder i Cyrk nocy mam w najbliższych planach czytelniczych.
    Anna Karenina bardzo mi się podobała. Uwielbiam pisarzy rosyjskich.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Stosik bardzo ciekawy! Muszę przeczytać Delirium i jego drugą część. A PLL kocham i aktualnie przede mną dziewiąty tom i czekanie na Bezlitosne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne stosy. Zastanawiałam się nad kupnem właśnie Delirium, Pandemonium i Finale w 3 za 2, ale ostatecznie coś mnie powstrzymało. Może jeszcze się skuszę na nie, zobaczymy ;) Przyjemnej lektury pozycji, których jeszcze nie zaczęłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż mi szczena opadła i właśnie zbieram ją z podłogi... Masakrycznie wspaniały stos! *_* Miłego czytania i Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)