Obserwuj mnie na...

Przypomnienie o konkursie i powrót w Nowym Roku! :)



By  Ruczek     18:03  
Witajcie już w Nowym Roku 2013! 

Dopiero wróciłam do żywych po Sylwestrze, ale też nie zrozumcie mnie źle - chodzi o to, że dopiero wróciłam do domu, po jakże słodkim odpoczynku ;)) Dlatego też wybaczcie mi moją kilkudniową nieobecność, a ja już zabieram się za nadrabiane zaległości. Kilka recenzji już się pisze, ale zanim je opublikuję chciałabym Wam przypomnieć o moim konkursie, który trwa jeszcze tylko do 7 stycznia, do północy! Zatem jeśli jeszcze ktoś ma zamiar wziąć w nim udział, lepiej niech nie zwleka! :) Więcej informacji --->> TUTAJ. <<---

Podsumowania minionego roku nie zrobię, gdyż nie widzę zwyczajnie takiej potrzeby. Was zapewne te liczby zbytnio nie interesują, a dla siebie nie muszę umieszczać ich w poście ;) Wspomnę tylko tyle, że jestem bardzo zadowolona z osiągniętych wyników i dziękuję Wam za liczne odwiedziny i wszystkie pozostawione przez Was komentarze, a także za każdego kolejnego obserwatora - dzięki Wam nadal tutaj jestem!


Tymczasem wracam do pisania i życzę Wam samych sukcesów w tym roku, oraz spełnienia marzeń! 
Takich życzeń nigdy za wiele ;D

Pozdrawiam,
Ruczek.

7 komentarzy:

  1. wszystkiego dobrego w trzynastym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Konkurs ciekawy, więc może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :) a gdybyś miała ochotę to zajrzyj do mnie bo też zorganizowałam konkurs, może Cię któraś nagroda zaciekawi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za cynk o konkursie. Wcześniej go nie zauważyłam.. ;) Najlepszego w Nowym Roku !!
    recenzje-literackie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No to chyba troszkę pobalowałaś skoro dopiero wróciłaś do nas 3 stycznia :D ! :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszego w Nowym Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)