Obserwuj mnie na...

Stos #10



By  Ruczek     20:22  
Przypomniałam sobie, że już jakiś czas nie było stosu, zatem postanowiłam dzisiaj Was nim uraczyć :) Są to jeszcze moje świąteczne prezenty, urodzinowe, własne nabytki, jak i pozycje recenzyjne. Znalazła się też jedna wygrana ;) Nie będę szczegółowo opisywać, bo na zdjęciu wszystko wyraźnie widać :) 




Długo czekałam, żeby móc zakupić "Pana Lodowego Ogrodu" tom 1, ale w końcu się doczekałam dodruku i mam! Teraz tylko kupię pozostałe tomy i komplecik będzie pięknie wyglądał na półce :) Także dwa pierwsze z góry, w lewym stosiku, to zakup własny, później trzy to prezenty, a "Gorączka" to wygrana. Prawy stosik, dwie pierwsze są recenzyjne, obie recenzje tutaj: "Bezlitosne" i "Kroniki krwi". No, i pozostałe to reszta prezentów :) "Prochy" już przeczytane i muszę przyznać, że książka świetna! :)) Szybko się wciągnęłam i zdecydowanie zbyt szybko ją skończyłam. Teraz tylko czekam, aż zostanie wydany tom 2 :)
Za wszystkie książki serdecznie dziękuję! :)

Co już przeczytaliście? Co polecacie? Upatrzyliście coś dla siebie? Dajcie mi znać! :)

Pozdrawiam,
Ruczek

23 komentarze:

  1. Polecam "Portret Doriana Grey'a" - niesamowita książka, a zaintrygowały mnie "Gorączka" i odrobinę "Kroniki krwi". Liczę na Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stos! Gorączkę mam już za sobą (jeżeli jesteś zainteresowana to recenzja na blogu) a na Patricię Briggs poluję :P Mam już z jednym chłopakiem ugadaną sprzedaż 5 tomów od razu, ale w tym miesiącu wystarczająco dużo kasy wydałam na książki, więc muszę się troszkę opanować :P W każdym razie książki czekają na moją decyzję ;)

    Fajnie jakby niedługo pojawiła się tutaj Twoja recenzja, żebym wiedziała czego oczekiwać, bo widzę że mamy podobny gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prochy i Patricia Briggs są dla mnie zachęcającymi tytułami... Gorączkę sobie odpuszczę, tak samo ja Richelle Mead (po czwartym sukubie podziękowałam autorce) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojacie :) Ale super stosy :) Nie wiedziałam, że "Pan Lodowego Ogrodu" jest w nowej okładce :) Ja mam jeszcze starą, bo dostałam 3 tomy na 18 od klasy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam Gorączke, mi się bardzo podobała, choć opinie różnorodne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za Gorączkę zamierzam się właśnie zabrać. Mam nadzieje, że tak jak Cinder powali mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stos! Prochy niedługo będę czytać, więc cieszę się, że są dobrze odbierane :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Woah. Kroniki z krwi z chęcią bym zobaczyła też u siebie i Pana Lodowego Ogrodu :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pan Lodowego Ogrodu! Zazdroszczę! Muszę też kupić! Stos rewelacja i Kroniki krwi bym podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Portret..." jest świeeeetny i trzeba przeczytać. Takie książkowe uzależnienie. Za to "Księżycowa dama" przywołuje wspomnienia - strasznie nieambitna lektura, jednak czytałam ją wieki temu z wypiekami na twarzy, tak tylko, by rodzice się nie dowiedzieli:D Chociaż teraz zapewne oddałabym ją na makulaturę, to wspomnienia pozostają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny i przyjemny stosik:) miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stosik ciekawy. Do tej pory czytałam z niego tylko "Dziedzictwo" i mimo wielu niedociągnięć naprawdę tę książkę polecam: )

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooooo, cudowny stosik. Sama również chcę przeczytać "Pana Lodowego Ogrodu", dwa tomy "Dziedzictwa" już czekają na półce, jednak tak dawno czytałam serię o Eragonie, że na pewno zabiorę się za nią jeszcze raz. Zazdroszczę "Gorączki" i jednego tomiku "Pretty Little Liars".
    Czekam na recenzje i życzę miłej lektury! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusi mnie seria PLL oraz "Ostatnia spowiedź", która zbiera wiele pozytywnych recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Co ja widzę *_* Portret Doriana... ! Też chcę :D Bardzo ładny stosik, większością jestem zainteresowana, a Briggs mam, ale nie czytam, póki nie będę miała całej serii, nie lubię czekać :P

    OdpowiedzUsuń
  16. pana lodowego ogrodu i dziedzictwo chce przeczytać czekają na swoją kolej a reszty nie znam. Ciekawa jestes twoich opini

    OdpowiedzUsuń
  17. Polecam "Dziedzictwo", chociaż nie wszystko wyszło, jak chciałam, to na pewno nie byłam zawiedziona. :) "Ostatnią Spowiedź" posiadam, ale pewnie długo się jeszcze za nią nie zabiorę. ;D
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne nabytki :0 Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnią spowiedź właśnie czytam, a muszę się zaopatrzyć w oba tomy Dziedzictwa! I Portret Doriana Graya też mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne książki, miłej lektury! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny stos :) Przyjemnej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo interesujący stosik!
    "Bezlitosne" muszę przeczytać obowiązkowo, "Uwikłane" już zamówione;) "Patricia Briggs" i "Ostatnia spowiedź" też wydają się interesującymi tytułami.

    OdpowiedzUsuń
  23. z powyższych czytałam jedynie "Dziedzictwo", ale to całe lata świetlne temu
    chętnie natomiast zapoznałabym się z "Gorączką" :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)