Obserwuj mnie na...

Wyniki konkursu!! :)



By  Ruczek     20:03  
Tak, wiem. Trochę to trwało, ale uwierzcie mi, że wybór łatwy nie był. Było wiele świetnych odpowiedzi, ale niestety nie mogłabym nagrodzić każdego, nawet jeśli bardzo bym tego chciała. Zatem, po kilku naradach z samą sobą i moim S., kilkukrotnym przeczytaniu wszystkich odpowiedzi, decyzja zapadła. Dwójka zwycięzców, a raczej zwyciężczyń, została wybrana. A oto i one:

Patka
StrawCherry


Gratuluję!! Dziewczyny, wyślijcie mi na maila Wasze adresy, a ja postaram się wysłać nagrody jak najszybciej :) A co do nich, to już osobiście uzgodnimy, która jaką książkę dostanie ;)

Wszystkim serdecznie dziękuję za udział i zapraszam do następnego konkursu, który u mnie się pojawi (choć jeszcze nie wiem kiedy)! :)

Pozdrawiam,
Ruczek.

13 komentarzy:

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)