Obserwuj mnie na...

Dwie zapowiedzi i kilka promocji, czyli garść informacji :)



By  Ruczek     21:50  
Witajcie Kochani! 
Niemoc twórcza i złe samopoczucie zbierają swoje żniwo. Od dwóch dni nie mogę dokończyć pisania jednej recenzji. Głowa nie chce pracować tak, jak powinna, a i reszta ciała najlepiej czuje się w łóżku. Niestety nie potrafię mu się długo sprzeciwiać. Dlatego też wrzucam dzisiaj kilka informacji, coby na blogu nie było pusto. Wybaczcie mi. Wspomnianą recenzję postaram się dokończyć i opublikować jutro. Mam nadzieję, że będę już w stanie. 


Nadszedł moment, na który czekają dziesiątki tysięcy czytelników „Achai”.

Już 20 lutego oczekiwana premiera drugiego tomu powieści „Pomnik cesarzowej Achai” Andrzeja Ziemiańskiego.
Powieść Ziemiańskiego to zderzenie dwóch światów, które do tej pory nie miały pojęcia o swoim istnieniu.
Speckurwy vs. magia, tajemnica i nowoczesna technika.

Jest brutalnie, krwawo i szybko jak w „Gladiatorze”, „Troi” i „Grze o tron”.

Tylko lepiej.

Pomnik cesarzowej jest potężny i wzbudza strach.

Nadchodzi czas silnych kobiet i równoległych światów.

Ziemiański jak nikt inny zderza dwie odległe cywilizacje i systemy wojskowe. 

Wie o tym każdy fan kultowej „Achai” i niemal pół miliona czytelników książek Andrzeja Ziemiańskiego.

__________

Mull, lepiej znany jako autor popularnego cyklu Fablehaven, przedstawia nową przygodę fantasy, w której Jason i Rachel, dwójka amerykańskich dzieciaków, zostaje – osobno – wciągnięta do alternatywnego świata zwanego Lyrian. Chcą wrócić do domu, ale nie wiedzą jak to zrobić. Trzynastoletni Jason podejmuje się misji zdobycia magicznego słowa, potrzebnego do obalenia Maldora, złego cesarza Lyrianu, a pomaga mu w tym Rachel, Ślepy Król i inni sojusznicy. Dwoje nastolatków wyrusza, by odnaleźć pilnie strzeżone sylaby słowa, udaremniając jednocześnie plany przebiegłych i podłych sługusów Maldora. Szaleńcze przygody, z polotem wymyślone stwory i zaskakujące zwroty akcji – wszystko to pojawia się w czasie wędrówki Jasona i Rachel po niebezpiecznym świecie. Zakończenie książki jest nie tyle finałem, ile chwilą wytchnienia przed następną częścią. Czytelnicy, którzy szukają bogatej, wypełnionej przygodami fabuły, powinni spróbować najnowszej powieści Mulla.

Świat bez bohaterów ukazuje się 20 lutego 2013 nakładem Wydawnictwa MAG.

Więcej informacji o tej pozycji, łącznie z przypomnieniem recenzji, ukaże się na moim blogu bliżej dnia premiery! Zapraszam :)

__________

Dodatkowo przed Walentynkami księgarnie i wydawcy mają dla nas kilka świetnych obniżek i promocji! ( Aby przejść do promocji kliknijcie na obrazek;) )








Pozdrawiam,
Ruczek.

8 komentarzy:

  1. Achaja mnie baaardzo ciekawi! Nie czytałam jednak poprzednich tomów, więc postanowiłam sobie odpuścić, może kiedyś nadrobię zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią bym coś przeczytała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa "Pozaświatowców" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. akurat żadna z powyższych zapowiedzi niezbyt mnie interesuje ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Achaja wydaje się być ciekawa ale nie czytałam poprzedniej części :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze poprzeglądać te walentynkowe wyprzedaże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwie pozycje wydają mi się ciekawe i z pewnością po nie sięgnę, gdy tylko znajdę wolny czas (co będzie raczej trudne):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś na pewno zabiorę się za Achaję, a i za Pozaświatowców, ale to chyba po Baśnioborze (który też nie wiadomo kiedy ruszę ;P).

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)