Obserwuj mnie na...

Fragment książki "Jonathan Strange i Pan Norrell" - Susanna Clarke



By  Ruczek     22:20  
Oto i kolejny fragment, tym razem książki "Jonathan Strange i Pan Norrell", Susanna Clarke. Jej premiera również wypada 20 lutego 2013 r. Zapraszam do lektury rozdziału pierwszego :)

__________
Tytuł: Jonathan Strange i Pan Norrel
Autor: Susanna Clarke
Seria: Uczta Wyobraźni
Wydawnictwo: MAG
Liczba stron: 780
Data wydania: 2013
Książka na stronie wydawnictwa: KLIK.
__________




Uff, to już koniec na dziś z fragmentami :) Mam nadzieję, że któryś zachęcił Was do sięgnięcia po całość :) Jak było w tym przypadku? Dajcie mi znać! :)

Pozdrawiam,
Ruczek

2 komentarze:

  1. może kiedyś uda mi się ją przeczytać, obecnie nie mam jej w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie książka się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)