Obserwuj mnie na...

Wyniki!!



By  Ruczek     18:59  
Zapewne już chcecie się dowiedzieć, do kogo trafi "Podróż do miasta świateł. Róża z Wolskich"! Cóż, ja też, dlatego zebrałam się w sobie, pomimo nawału obowiązków związanych z nadchodzącymi świętami i pisaniem raportu zaliczeniowego, przeczytałam wszystkie zgłoszenia i... miałam ogromny dylemat! Tyle świetnych wypowiedzi, że aż ogromnie żałuję, że mam tylko jeden egzemplarz do rozdania :( No, ale nic teraz na to nie poradzę, a tych, którym tym razem się nie uda, zapraszam do następnego konkursu, jaki zorganizuję! :))


Żeby już nie przedłużać - osobą, która otrzyma powyższy zestawik, jest...


Nigrum


Moje gratulacje! Proszę, napisz do mnie maila (z adresu podanego w komentarzu) z adresem, pod który mam wysłać książkę! 

Wszystkim serdecznie dziękuję za zgłoszenia! Nie traćcie nadziei, może następnym razem to właśnie Wam się uda :)

Pozdrawiam,
Ruczek.

14 komentarzy:

  1. nie bralam udziału w konkursie, ale gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję :-)I strasznie zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, nie spodziewałam się :)Dziękuję bardzo bardzo.:)
    Już wysyłam adres.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej :)
    Ja sama miałam podobne szczęście bo wygrałam tą ksiązkę na portalu : na kanapie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja przyłączam się do gratulacji!

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)