Obserwuj mnie na...

Jedna nowość i jedna zapowiedź od wydawnictwa Otwarte



By  Ruczek     11:43  
Już wczoraj, tj. 3 lipca, miała miejsce premiera najnowszego tomu Pretty Little Liars! 

„Rozpalone” to dwunasty tom bestsellerowej młodzieżowej serii „Pretty Little Liars” o czterech przyjaciółkach z Rosewood.

Aria, Emily, Hanna i Spencer wyruszają w wymarzony rejs. Zapominają o kłopotach i rzucają się w wir zabawy. Błogie lenistwo, piękne widoki i przystojni faceci – wydaje się, że nic nie może zepsuć tej wyprawy. Kiedy na statku pojawia się tajemnicza pasażerka na gapę, a nadawca SMS-ów powraca ze swoimi pogróżkami, dziewczyny wpadają w popłoch. Gdy myślą, że są o krok od rozwiązania zagadki,
okazuje się, że prawdziwa zabawa dopiero przed nimi. Karaibski sen zmienia się w walkę o przetrwanie...

Jakie sekrety zostaną ujawnione tym razem?

___________

A już niedługo, bowiem 17 lipca, będzie miała miejsce premiera książki Coriny Bomann, która zapowiada się bardzo ciekawie, i na którą będę oczekiwać z niecierpliwością :)

Diana, wzięta prawniczka, nigdy nie przypuszczała, że z dnia na dzień wyjedzie na drugi koniec świata. Trzymając w ręku zdjęcie młodej kobiety na tle wzgórz, decyduje się wyruszyć na Cejlon, by rozwikłać rodzinną tajemnicę sprzed stu lat. Diana chce spełnić ostatnią wolę ukochanej ciotki, poznać swoje korzenie i uciec od niewiernego męża. Na urzekającej wyspie spowitej aromatem herbacianych krzewów odkrywa historię namiętnego, zakazanego uczucia, które na zawsze zmieniło losy jej rodziny. Czy to sprawi, że Diana znajdzie szczęście i miłość?

Corina Bomann jest autorką książek dla dorosłych i dla młodzieży, mieszka w Berlinie i uwielbia marzyć o dalekich podróżach do egzotycznych krajów. Wielki sukces odniosła jej powieść Wyspa Motyli, która rozeszła się w nakładzie 250 000 egzemplarzy i przez wiele tygodni okupowała listy bestsellerów „Der Spiegla” i Amazon.de.


Macie już lekturę 12 tomu PLL za sobą? Czy może czekacie na niego z utęsknieniem? A co z "Wyspą Motyli"? Zainteresowała Was? Dajcie mi znać! :)

______

Kochani!
Przepraszam Was za pustki na moim blogu, jednak ostatnio wisi nade mną jakieś fatum. Po egzaminach byłam chora, później zaczęły się moje problemy z laptopem, ponownie zachorowałam i wstrętne choróbsko trzyma mnie aż do teraz. O ile laptop po formatowaniu (wszystko straciłam!) działa, to teraz nie mogę połączyć się z internetem, tylko tyle co jestem u mojego chłopaka, z czego teraz korzystam zamieszczając tę notkę. Mam nadzieję, że niedługo będę mogła nadrobić zaległe recenzje i zapełnić powstałą pustkę. Tymczasem życzę Wam udanego dnia i do przeczytania ;)

Pozdrawiam,
Ruczek.

8 komentarzy:

  1. Nie czytałam jeszcze żadnej książki z serii PLL, może poszukam w bibliotece 1 tomu i zobaczę czy przypadnie mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od dawna poluje na książkę z serii PLL, z racji tego że serial uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przeczytałam jeszcze pierwszej części Pretty Little Liars, więc nawet nie marzę o poznaniu dwunastej... Jednak mam nadzieję, że wszystko przede mną. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie pustki niedawno się skończyły, powoli odżywam po skończonym semestrze :) Życzę Ci, żebyś wszystko nadrobiła i wróciła do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zaległości w PLL;( Mam nadzieję, ze w wakacje uda mi się to nadrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 'Pretty' czytam od pierwszej części <3 już 12. mam za sobą, chociaż jeszcze jej nie mam :( Przyjdzie pewnie jutro. Jest lepsza od poprzednich, chociaż kilka pierwszych ją przebija :) Mi najtrudniej czytało się 9. (nie pamiętam tytułu^^)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że recenzję 12 tomu PLL przeczytam na Twoim blogu?
    I zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. "Wyspę motyli" można kupić od 5 lipca na stronie wydawnictwa znak :)
    Już niedługo będę ją mieć w swojej biblioteczce :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)