Obserwuj mnie na...

Blogowe zabawy, czyli kolekcja nominacji ;)



By  Ruczek     16:04  
Dziękuję wszystkim za nominacje do poniższych zabaw. Postanowiłam zebrać je i umieścić w jednym poście. Cóż, jako, że przede mną wiele pisania to lepiej zabieram się do pracy ;)
Miłego poznawania mnie! :D

Pierwsza nominacja otrzymana od:
Natalia M (http://stronica-09.blogspot.com), do zabawy





Kilka słów wstępu:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Wyróżnienia zwykle otrzymują blogi o mniejszej liczbie obserwatorów, co daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób, informujesz wybranych blogerów oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Oto moje odpowiedzi na pytania, które zadała mi Agnes Recenzentka


1. Otwórz najbliżej leżącą książkę na 13 stronie i napisz pierwsze trzy zdania.

 "Tego oczywiście nie mogłam mu powiedzieć, bo działał tu pewien rodzaj automatycznej blokady. Żaden podróżnik w czasie nie mógł zdradzać ludziom z przeszłości tego, co zdarzy się w przyszłości. Choćby bardzo chciał, było to niemożliwe." (Eva Voller, "Złoty most")

2. Ktoś Ci powiedział, że w trakcie podróży trafisz na bezludną wyspę… Jaką książkę weźmiesz ze sobą, jeśli możesz wybrać tylko jedną?
 Ciężkie pytanie. Hmm... Niech będzie "

3. Ile miałaś/eś lat, kiedy pokochałaś/eś czytanie książek?
 Nie pamiętam dokładnie, było to bardzo dawno ;) 

4. Czy masz swoją ulubioną ekranizację? Podaj tytuł.
 "Władca pierścieni", wszystkie części ;) Oglądałam już niezliczoną ilość razy i nadal mi się nie znudziły ;) Oraz "Pamiętnik" (ten od Sparksa) :)

5. Masz w domu zwierzęta? Jak się wabią?
 Mam kota, ale on raczej do domu przychodzi tylko się najeść :) Wędrowca taki. Nazywa się Tygrys :D

6. Czy któreś z Twoich marzeń się spełniło?
 Tak ;) Ale jakie, to już nie zdradzę... :D

7. Jakiej piosenki teraz słuchasz? (w zaokrągleniu do tygodnia)
 "Highway to Hell" AC/DC 

8. Która książka Cię najbardziej zaskoczyła, do tego stopnia, że na głos wypowiedziałaś/eś lub wykrzyknęłaś/ąłeś swoje zdanie na jej temat?
 "Bractwo dusz", i nie były to pochlebne słowa ;)

9. Opisz siebie w trzech słowach.
 Marzycielka, romantyczka, leniwa :D

10. Czy często utożsamiasz się z bohaterami książek?
 Zdarza mi się...

11. Jesteś w obcym mieście… Gdzie najpierw wejdziesz – do biblioteki czy księgarni?
 Księgarni :D



A teraz kolej udzielić odpowiedzi na pytania, które zadała mi Kratka

1.Najczęściej odwiedzana strona internetowa?
o2.pl - moja poczta ;)

2. Czego nie cierpisz?
 Kłamstwa.

3. Czego się najbardziej boisz?
 Pająków, zamkniętych pomieszczeń. 

4. Imię najlepszej przyjaciółki?
 Kasia.

5. Masz rodzeństwo?
 Tak, dwie siostry.

6. Ulubiona część ubioru?
 Spodnie :D

7. Twoja najgorsza wada?
 Lenistwo.

8. Jakie masz kompleksy?
 Nie podoba mi się mój nos :)

9. Ile masz lat?
 23

10. Opisz swój wygląd.
 Mała, szczupła, szatynka, zielone oczy. 

11. Data urodzin?
 12.01 ;)


I czas na pytania od Natalia M

1. Ulubiony rodzaj muzyki?
 Rock.

2. Lubisz/umiesz gotować?
 Lubię, stale się uczę :)

3. Ostatnio kupiona książka?
 Dwa pierwsze tomy "Dziedzictwa Kusziela" :)

4. Twoja największa zaleta/dobra cecha?
 Można na mnie liczyć.

5. Przeszkadza ci bałagan w pokoju?
 Bałagan twórczy - nie ;)

6. Czy czytasz czasem książki po kilka razy?
 Oj tak :D

7. Masz swoje ulubione wydawnictwo?
 Kilka ulubionych ;)

8. Czy masz jakąś książkę, która zaczęłaś czytać a nie skończyłaś?
 Niestety, ale mam zamiar do niej wrócić, gdyż nie lubię tak porzucać książek. 

9. Lubicie słodycze?
 Tak! :D

10. Ulubione miejsce w Polsce?
 Brak :)

11. Książki wypożyczone czy kupione?
 Kupione :)



*~*~*~*~*~*~*~*


Kolejna nominacja od:




Zasady:
1. Podziękować nominującemu blogerowi.
2. Pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie. 
4. Nominować 15 blogów, które na to zasługują. 
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


Siedem faktów o mnie:
1. Uwielbiam kwaśne potrawy :D
2. Kawa jest jednym z moich nałogów. Codzienne rano - to konieczność ;)
3. Nie przepadam za pełną wersją mojego imienia, wolę jego zdrobnienie.
4. Mój nick, Ruczek, pochodzi od mojego nazwiska i znajomi zwracają się tak do mnie na co dzień :)
5. Miałam dwa psy i oba wabiły się Dino. W drugim przypadku byłam mała i nadal tęskniłam za pierwszym psiakiem.
6. Bardzo łatwo przywiązuję się do rzeczy i ludzi.
7. Lubię płakać nad książką bądź oglądając film ;D




*~*~*~*~*~*~*~*


To by było na tyle :) Muszę przyznać, że nie było tak źle :D Jeszcze raz dziękuję za wszystkie nominacje. Mam nadzieję, że nie pominęłam żadnej. Jeśli tak to krzyczeć, a dopiszę ;)

Nie zamierzam także nikogo nominować, sądzę, że już dużo osób wzięło w tym udział i nie chce mi się szukać i wybierać tych, których jeszcze to ominęło :D Ach, to moje lenistwo :P

3 komentarze:

  1. Ciekawe odpowiedzi. ;] Mi również podobała się ekranizacja "Pamiętnika", szczególnie ten aktor... Gosling... Ach. ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tych pytań, a odpowiedzi niebywale interesujące!

    Ps. Ja też uwielbiam słodycze. ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi :) Dzięki za wzięcie udziału w zabawie :) Ja też lubię ekranizację "Władcy pierścieni". "Pamiętnik" widziałam, ale nie czytałam książki, więc nie potrafię stwierdzić :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)