Obserwuj mnie na...

Stos #11, czyli wielki powrót na bloga



By  Ruczek     23:07  
Cóż, od dłuższego czasu publikowałam stosy tylko na fanpage'u bloga na FB. Jednak ostatnio postanowiłam zrobić ankietę i jak do tej pory jednogłośnie domagacie się stosów na blogu :) Zatem powracam z tego typu postami, mam nadzieję, że ku Waszej uciesze ;) Nie przedłużając już, zapraszam do przeglądu moich ostatnich nabytków :)


Oto pierwszy stos. Część pozycji była już pokazywana w luźnych zdjęciach na FB, a część została zrecenzowana. 




Lewa strona, od góry:
1. "Intruz" Stephenie Meyer - prezent od mamy. Wydanie kieszonkowe. --> recenzja. 
2. "PLL. Rozpalone" Sara Shepard - recenzyjna --> recenzja.
3. "Pozaświatowcy. Zarzewie buntu" Brandon Mull - egzemplarz finalny od MAG'a. --> recenzja.
4 i 5. "Strzała Kusziela" i "Wybranka Kusziela" Jacqueline Carey - uzupełnienie Trylogii Kusziela, którą planowałam zakupić już od dłuższego czasu ;)
6. "Złoty most" Eva Völler - wygrana, przeczytana.

Prawa strona, od góry:
7. "Dziedzictwo królów" C. S. Friedman - wygrana.
8. "Wejście w zbrodnię" Jill Hathaway - j.w.
9. "Zwycięzca bierze wszystko" Aneta Jadowska - recenzyjna. Świetny tom! :) --> recenzja.
10. "Starsza pani wnika" Anna Fryczkowska - kolejna wygrana.
11. "W przededniu" Orson Scott Card - j.w.
12. "Xanth. Przesmyk Centaura" Anthony Piers - j.w., pora porównać wydanie Rebisowe z tym od NK ;)


No i najlepsze zostawiłam na koniec. Moim zdaniem to zdecydowana gwiazda tego postu. Oto, przed Wami, moja (ostatnio) największa radość. Wygrana w świetnym konkursie, na świetnym portalu...


Ta dam! :):)
Wszystkie, dotychczas wydane, części "Pieśni Lodu i Ognia" George'a R. R. Martina! :) Do tej pory nie mogę nasycić oczu tym stosikiem, a co dopiero będzie, jak zabiorę się za czytanie ;)


Cóż, to by było na tyle. Wróciłam ze stosami na bloga, myślę, że już na stałe. Skoro takie jest właśnie Wasze życzenie, jak mogę go nie spełnić? ;) Wyszło równo 20 książek! :D Mam nadzieję, że niczego nie pominęłam. Postanowiłam także nie dorzucać tych pozycji, które pojawiły się w stosikach na FB, a z nimi byłoby tego o wiele więcej...

Tradycyjnie, co myślicie o powyższych pozycjach? Co przeczytaliście? Co zamierzacie? Co polecacie, a co odradzacie? Dajcie mi znać :) Tymczasem serdecznie Was pozdrawiam!

Całusy, 
Ruczek.

23 komentarze:

  1. "Intruz" wydanie kieszonkowe? :O Gdzie akie dostałaś?! A raczej Twoja mama dostała? ^^ Ja nigdzie nie mogłam znaleźć :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Lidlu, za jedyne 10,99 zł :) Sprawdź, może jeszcze będą :)

      Usuń
    2. Mam już dużą wersję :( Nigdzie się nie mieści :(

      Usuń
  2. Mega zazdroszczę wygrania wszystkich tomów Martina! Gratuluję! Zdradź, co to za portal taki wspaniały... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Konkurs był organizowany na Fantastyka.pl ;)

      Usuń
  3. Cudeńka :D Miłej lektury. No i oczywiście czekam na pozostałe recenzje (szczególnie Martina :D)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne nabytki. Szczególnie w tym drugim stosie! :)
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam jedynie książkę Brandona Mulla :) Oba tomy. Teraz czekam na finał trylogii :)
    Stos na samym dole faktycznie cudowny. Z chęcią bym go zabrała do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęka mi opadła gdy zobaczyłam drugi stos... Niedawno czytałam (i słuchałam) Grę o tron i nadal jestem pod ogromnym wrażeniem. Mieć te cudeńka na półce ... bezcenne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, co za portal robi takie konkursy? Gratuluję i straaaaaasznie zazdroszczę! Masz rację, to zdecydowana perełka, która zdominowała całą resztę stosu :D Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hoho, tylko pozazdrościć!! :) Chyba nie dziwi Cię, że zazdroszczę powieści Martina... A do tego podkradłabym "Intruza"! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stos książek Martina... cudo ^^ ! Życzę miłego czytanie i czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś dużo tu tych wygranych ;) Ty to masz szczęście! :D
    Stosik przepiękny, aż napatrzeć się nie mogę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojjjj, Martina to i ja bym przygarnęła, prezentuje się cudnie, a dwie pierwsze części mnie bardzo pozytywnie nastroiły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał... "Intruz" w wydaniu kieszonkowym. Niesamowite :D

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko, ależ Ci zazdroszczę tej wygranej z Martinem. :) Gratuluję! Obydwa stosy świetne, poważnie rozważam włamanie. :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Kuszą mnie powieści Anety Jadowskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. W takich konkursach to można wygrywać:) Stosik cudowny, miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne nabytki :)):)) Jadowska the best. Czytałam wszystkie dostępne części heksalogii :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wygranej, świetnie się prezentuje! ;] Życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  18. O matko, ale stosy! Nie wiem na co patrzeć! Teraz masz co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam ,,Intruza" i mogę go śmiało polecić :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam serię o Kuszielu i jestem ciekawa nowej Jadowskiej... Reszta nie bardzo mnie rusza ;) No może ten "Złoty most"...

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)