Obserwuj mnie na...

Zapowiedzi, fragmenty, zwiastuny - czyli garść informacji.



By  Ruczek     15:36  
Międzygalaktyczna walka o władzę w powieści "Ziarna Ziemi".

Pierwszy inteligentny gatunek, jaki napotkał ludzkość, zaatakował bez ostrzeżenia. Bezlitosny. Nieubłagany. Niepowstrzymany. Nie mając nadziei na powstrzymanie inwazji, Ziemia chwyciła się ostatniej deski ratunku, wysyłając trzy statki kolonizacyjne – ziarna Ziemi – w różne rejony galaktyki. Rodzaj ludzki miał przetrwać... w takim czy innym miejscu.

150 lat później na planecie Darien mieści się tętniąca życiem kolonia ludzka, utrzymująca przyjazne relacje z tubylczą rozumną rasą – uczonymi Uvovo. Lecz na lesistym księżycu Dariena pogrzebane są tajemnice. Tajemnice datujące się z czasów apokaliptycznej bitwy, jaka rozegrała się między starożytnymi rasami u zarania cywilizacji galaktycznej. Choć koloniści jeszcze o tym nie wiedzą, Darien wkrótce stanie się zarzewiem międzygalaktycznej walki o władzę, której prawdziwe stawki są dla nich niepojęte. A jakich wyborów dokonają Uvovo, gdy na jaw wyjdzie ich prawdziwa natura, zaś niebo pociemnieje od statków wroga?

"Ziarna Ziemi" to pierwsza wydana w Polsce powieść Michaela Cobleya. "Ziarna Ziemi" ukazują się 30 sierpnia nakładem wydawnictwa MAG.
__________
Tytuł: Ziarna Ziemi
ISBN: 978-83-7480-371-7
Tłumaczenie: Agnieszka Hałas
Oprawa: miękka
Format: 135x202
Liczba stron: 504
Rok wydania: 30 sierpnia 2013
Cena detaliczna: 39,00 zł
__________


30 sierpnia będzie miała miejsce premiera "Dziewczyny w stalowym gorsecie" Kady Cross. A już dzisiaj mam dla Was zwiastun promujący książkę. Zapraszam do oglądania! :)


Ja już nie mogę się doczekać! A Wy? :)

___________
Niedawno miała miejsce (20 sierpnia) premiera książki Jarosława Grzędowicza "Wypychacz zwierząt" w nowej szacie graficznej. Dla tych, którzy jeszcze jej nie czytali mam zwiastun promujący książkę oraz jej fragment :)




___________

Ostatnio na blogu zapanowała cisza. Wybaczcie, ale nie mogę się z tego wytłumaczyć, gdyż nie chcę obarczać Was moimi problemami. Wiedzcie, że nie zapomniałam o Was i stale wyrzucam sobie zaniedbanie mojej strony jak i jej czytelników. Mam nadzieję, że niedługo wszystko się ułoży, a ja wrócę z siłą na bardziej regularne publikowanie postów. Tymczasem Was przepraszam i proszę o wybaczenie. 

Całusy, 
Ruczek.

10 komentarzy:

  1. "Dziewczyna w stalowym gorsecie'' to coś na co czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Dziewczyna w stalowym gorsecie" może być ciekawa, a okładka "Wypychacza..." jest genialna :> Nie mogę się doczekać aż jedno z tych cudów wpadnie w moje ręce :3

    endlessbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Ziarna Ziemi" mnie zaciekawiły niespodziewanie, bo raczej za takimi książkami nie przepadam. "Dziewczynę w stalowym gorsecie" mam już na półce, więc niedługo zabiorę się za lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czekam na żadną pozycję, aczkolwiek pierwsza w jakimś stopniu mnie zainteresowała, chociaż na dłuższą metę zapewne bym po nią nie sięgnęła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś przeze mnie nominowana do The Versatile Blogger. Szczegóły na moim blogu. ;)
    http://pomiedzyzycieaksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uśmiechają mi się "Ziarna Ziemi", do "Dziewczyny..." nie ciągnie mnie wcale, a nad "Wypychaczem zwierząt" muszę się zastanowić. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nikogo nie zdziwię jak napiszę, że czekam na "dziewczynę w stalowym gorsecie" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, nominowałam Cię do Liebster Blog Award :> Szczegóły: http://endlessbooks.blogspot.com/2013/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do dziewczyny w gorsecie to juz nie mogę doczekać się premiery <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej ciekawi mnie "Wypychacz zwierząt" :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)