Obserwuj mnie na...

Biblioteczka #2 - czyli ile się zmieniło :)



By  Ruczek     17:21  
Jak wcześniej pisałam na profilu na FB, chwalę się moją 'nową', powiększoną o niewielki regał, biblioteczką. 
Dużo nie będę pisać, bowiem wszystko widać, mam nadzieję, dość wyraźnie :) W końcu zrobiło się więcej miejsca na przechowywanie moich skarbów, ale nadal zdarzają się podwójne rzędy na półkach... Zresztą, jak widać. 
Zapraszam do zwiedzania :D [kliknijcie na zdjęcie, aby zobaczyć w pełnym rozmiarze;)]



Tutaj możecie porównać ze stanem poprzednim --> Biblioteczka #1

A teraz jeszcze prezentacja moich ostatnich nabytków. Mam co czytać :D


Ach... "Dary Anioła" w pięknych okładkach, w końcu na mojej półce :) Teraz jeszcze tylko poczekam na kolejne dwa tomy oraz prequel w tym wydaniu :) 

Podobała się wycieczka? :D Kolejna przy następnej rozbudowie biblioteczki ;) 

Pozdrawiam,
Ruczek.

18 komentarzy:

  1. piękna biblioteczka :) Stosik też bym ukradła z wyjątkiem Miasta kości bo już sobie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Same dobre książki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę sporo interesujących książek :D. Kilkanaście z zaprezentowanych mam również u siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu przepiękne zbiory! Kilka tomów/serii nam się pokrywa :D Będę się musiała kiedyś swoją biblioteczką pochwalić - jak już się przeprowadzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, ile pięknych książek *.* A całe trzy części "Darów Anioła" w nowych okładkach to moje marzenie <3 Zazdroszczę :>

    endlessbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. *_* Pozazdrościć^^ Ojej, i "Harry", i "Atramentowa trylogia" i wszystko inne wspaniałe ;o Super <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, nie pokazuj publicznie takich cudów, bo się podstępem dowiem gdzie mieszkasz i sobie podkradnę co nieco :DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękną biblioteczkę. Jest czego pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna biblioteczka :) Ja także nabyłam niedawno "Piątą falę" i parę książek Darów Anioła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna, tyle pięknych pozycji, aż patrzeć się chce. ;)
    Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna biblioteczka :D Myślałam o zrobieniu zdjęć mojej, ale mam książki poustawiane w, uwaga, 5 rzędach, więc byłoby to dość trudne :P Zazdroszczę wielu książek i przede wszystkim liczby półek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same perełki! Chętnie pobuszowała bym w Twojej biblioteczce;) Sama ostatnio zaopatrzyłam się w Dary anioła w nowych okładkach;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zbiór! Gdybym wpadła do Ciebie to wyszłabym z rękami pełnymi książek :d

    OdpowiedzUsuń
  14. tylko jedno mi do głosy przychodzi : jaka kolekcja !!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. A co jest w tym prywatnym kąciku.... pewnie jakieś zboczone książki! hehe :)
    Super biblioteczka i cudowne zbiory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć takie ciekawe prywatne kąciki, ale jednak nie zgadłaś ;D Są tam albumy i zdjęcia, a osoby na nich pewnie wolałyby, abym publicznie ich nie ujawniała ;)

      Usuń
  16. Zazdroszczę takich perełek ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)