Obserwuj mnie na...

Garść informacji, czyli: zwiastuny, fragmenty i zapowiedzi...



By  Ruczek     17:33  
Oto przed Wami zwiastun świetnie zapowiadającej się książki - "Zgon" Gina Damico. Wiem, wiem... nie jestem pierwsza i jedyna, która go dzisiaj pokazuje, ale moim zdaniem warto, bowiem książka zapowiada się bardzo ciekawie, zatem lepiej, aby więcej osób się o niej dowiedziało :)




"Lex ma 16 lat i sporo ostatnio nabroiła. Bezsilni rodzice wysyłają ją na wakacje do wujka na wieś. Lex nie jest zachwycona wizją spędzenia lata na farmie. Okazuje się jednak, że wujek nie jest tylko zwykłym farmerem, lecz mrocznym żniwiarzem i przeprowadza dusze zmarłych na drugą stronę."[*opis wydawcy]

Nie wiem jak Wy, ale ja mam wielką ochotę na tę pozycję ;) Premiera już 31 października!

___________

Maja Lidia Kossakowska jest miłośniczką antyku, niezwykłych mitologii, wiedzy tajemnej, szamanizmu i starożytnych artefaktów. Zapewne, dlatego jej wizja społeczeństwa anielskiego, współpracującego z piekłem na mocy tajemnych konszachtów i wspólnych korzyści, jest dość gorzką satyrą na współczesne układy polityczne.

Oto nowa szata Daimona Frey’a, Abbadona, Burzyciela Światów, Tańczącego na Zgliszczach czy po prostu Anioła Zagłady, który stwierdził, że zrobi sobie wakacje. W końcu i tak nie ma nic do roboty, gdyż odkąd Pan odszedł z Białego Tronu, nikt nie wydaje mu rozkazów…

Dwa tomy Zbieracza Burz w nowej oprawie graficznej już dostępne w księgarniach.


___________


11 października miała miejsce premiera książki Stefana Bachmanna, "Dziwni". Tutaj możecie zapoznać się z jej fragmentem, a już niedługo będziecie mogli przeczytać u mnie jej recenzję.

"Nie daj się zauważyć, a nie trafisz na stryczek. Bartłomiej i jego siostra Hettie żyją w zgodzie z tą brutalną zasadą. Bo są inni. Pewnego dnia, tacy jak oni zaczynają ginąć w tajemniczych okolicznościach. Bartłomiej nagle znajduje się w centrum zainteresowania dziwnych. Staje się numerem 10.

Intrygująca i pełna magii opowieść o przyjaźni i odwadze napisana przez genialnego nastolatka."[*opis wydawcy]


__________


Już 20 listopada będzie premiera nowej książki Andrzeja Pilipiuka, pt. "Carska Manierka".

"Najnowszy zbiór opowiadań Andrzeja Pilipiuka, to pasjonujące i pełne przygód historie, w których tajemnicza przeszłość miesza się z brutalną teraźniejszością.

Krótkie i barwne historie utkane w niezwykłą kompozycję światów.

Jest klimat, jest tajemnica, a co najważniejsze, jest Andrzej Pilipiuk."[*opis wydawcy]



Któraś z tych pozycji szczególnie zwróciła Waszą uwagę? :)

Pozdrawiam,
Ruczek.

4 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać pierwszej pozycji- zapowiada się mega ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam ochotę na Dziwnych, ale coś już mi się o niej obiło o oczy i obecnie passuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam na nią wielką ochotę poz 1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja o pierwszej nie słyszałam, więc dziękuję bardzo :D Chociaż jakoś specjalnie mnie nie zawojowała. Za to wyczekuję Gaimana i Ligockiej...

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)