Obserwuj mnie na...

Stos #13



By  Ruczek     23:46  
Ostatnio skromnie u mnie z nowymi nabytkami, ale nie mam zbytnio czasu na czytanie - pisanie pracy licencjackiej - zatem i stosiki mniejsze ;) Aczkolwiek, nie znaczy to, że ubogie w cudeńka ;D Nie przedłużając: oto i on - stos nr 13 :)



Od góry:
1. Trudi Canavan "Gildia magów", "Wielki mistrz" - zakup w biedronce. W końcu mam wszystkie części, bo drugi tom był już samotny ;)
2. Lauren Kate "Łza" - przeczytana, recenzja napisana, czeka na opublikowanie ;) 
3. Brandon Mull "Pozaświatowcy. W pogoni za proroctwem" - zwieńczenie świetnej trylogii. Recenzja - KLIK.
4. Sara Shepard "Sekrety" oraz "Gra w kłamstwa" - obie zrecenzowane, kolejno - KLIK i KLIK ;)
5. Sarah J. Maas "Szklany tron" - już jestem ciekawa kolejnej części; recenzja - KLIK.
6. Joel McIven "Żyć znaczy umrzeć. Cliff Burton. Historia życia legendarnego basisty zespołu Metallica" - oto moje wyzwanie czytelnicze ;) Pierwsza czytana biografia, ale już jestem zadowolona, że się na nią skusiłam :)
7. Mats Strandberg, Sara B. Elfgren "Ogień" - jak zwykle zaczynam zbieranie od środka, ale i w pierwszy tom mam zamiar niedługo się zaopatrzyć. Zapowiada się ciekawie :))

Ach. Skleroza moja... Na zdjęciu zabrakło jeszcze "Dziwnych" Stefana Bachmanna, której recenzję możecie przeczytać TUTAJ.

To by było na tyle. Standardowo proszę o Wasze zdanie na temat powyższych pozycji - co czytaliście? Co macie zamiar przeczytać? Co polecacie? ;)

Z pozdrowieniami,
Ruczek.

16 komentarzy:

  1. Taki piękny *.* "Sekrety", "Gildię..." i "Wielkiego mistrza" mam :> A "Ogień", "Grę w kłamstwa" i "Łzę" baardzo chciałabym mieć :3 Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka pozycji bym Ci podkradła

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorodny stos i dorodne księgi ;) Coś czuję, że spodobały by mi się sekrety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przeczytać jakąś książkę Canavan w końcu ;-) Podkradłabym również "Szklany tron" i "Grę w kłamstwa". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowności! :D Ogień i Grę w kłamstwa miałam już przyjemność czytać, Sekrety czekają a Szklany tron z ogromną przyjemnością bym do siebie przygarnęła! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ileż tu świetnych książek!! Najbardziej ciekawi mnie chyba Sekretny tron, Łza i Gra w kłamstwa. Krąg i Ogień również chciałabym kiedyś przeczytać;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stos :) Zazdroszczę "Łzy" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Sekrety" i "Gra w kłamstwa" są moim marzeniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny stosik, zazdroszczę Łzy! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stos! "Ognia", "Łzy" i "Gry w kłamstwa" najbardziej Ci zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią zaznajomiłabym się z numerem 4 i 6. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Ogień" jest rewelacyjny :) A sięgnąłbym stąd po "Szklany tron".

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju, a kiedy kupowałaś te książki w Biedronce? :)
    Trudi Canavan kocham, i uwielbiam, ale tylko tą serię :)
    "Ogień" natomiast z chęcią bym ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nie pamiętam, ale z miesiąc już minął... Nic innego tej autorki nie czytałam, ale pierwszy tom tej serii już za mną i przyznaję, że przypadł mi do gustu. Zobaczymy jak będzie dalej :)

      Usuń
  14. Cudownie się ten stosik prezentuje. :) Kilka pozycji kojarzę, rzadnej nie czytałam, z chęcią przygarnęłabym "Łzę". :) Miłego czytania życzę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy stos! "Szklany Tron" *.*

    Pozdrawiam, Anath

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)