Obserwuj mnie na...

Notka świąteczna, czyli składam Wam życzenia! :)



By  Ruczek     23:32  
Kochani!

Tyle się teraz u mnie dzieje, a droga promotorka nie daje mi chwili wytchnienia nawet przed świętami (no, teraz do stycznia sobie odpocznę :D), że na blogu ponownie zalega kurz. Ale, ale... Nie mogłabym spokojnie odpoczywać podczas tych radosnych chwil, gdybym nie złożyła Wam życzeń. 


Zatem, wszystkiego co najlepsze! Dużo zdrowia, szczęścia, pysznych potraw na wigilijnym stole oraz wymarzonych prezentów - w szczególności tych książkowych. ;) Dla tych, którzy wyczekują chociażby kilku płatków śniegu (JA!), a najlepiej całego mnóstwa, aby ta atmosfera świąt była pełniejsza: niech zima szybko do nas przyjdzie i otuli wszystko wokół białym puchem. Życzę Wam także w pełni zasłużonego odpoczynku, złapania oddechu, najlepiej z kubkiem gorącej herbaty/czekolady/kawy/czy co tam jeszcze wolicie i, oczywiście, z dobrą książką ;) Czegóż więcej mogę Wam życzyć? Niech spełni Wam się wszystko, o czym marzycie :) A co! Bo jak nie w święta, to kiedy? 


Serdecznie pozdrawiam, ściskam i przesyłam całusy!
Ruczek :)

4 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego na każdy dzień!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt! Spełnienia marzeń, dużo prezentów, śniegu (!!!), co by atmosfera się zrobiła i dużo, dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych, najlepiej białych Świąt, spędzonych w gronie najbliższych, przy dźwiękach kolęd i w świetle choinkowych lampek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych i spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)