Obserwuj mnie na...

Stos #16



By  Ruczek     15:00  
Nadeszła pora na prezentację moich ostatnich nabytków. Muszę przyznać, że w ciągu ostatnich dwóch miesięcy poszalałam z zakupami, ale promocje tak kusiły... No, i jeszcze nie wszystkie zakupy do mnie dotarły, ale o nich już w następnym stosiku, w lipcu. ;)
Nie było łatwo ustawić widoczne poniżej dwie wieże (:D), a i zdjęcia robiłam jak najszybciej, bo chwiejne to takie wyszło... No, ale udało mi się, czego efekty widać właśnie poniżej. ;)
Miłego oglądania...





Od dołu:
1. "Droga królów" Brandon Sanderson - od MAGa, aktualnie czytam i przyznaję, że ciężko się trzyma. :D
2. "Młot" K. J. Parker - wygrana
3, 4. "Królestwo Słońca. Księga I, cz. 1 i 2 " Brian D'Amato - zakup za 9,99 każda. ;)
5. "Złodziej wrót" Orson Scott Card - wygrana (chyba, bo wyników konkursu jeszcze nie ma, ale w książce dostałam kartkę z gratulacjami :D)
6. "Gwiazd naszych wina" John Green - w końcu moja! :)) Zakup własny.
7. "Przez burze ognia" Veronica Rossi - zakup własny, okazyjnie, za 8 zł.
8. "Tajemnice Ali" Sara Shepard - wygrana na Recenzjum.pl
9. "Niezgodna" Veronica Roth - nareszcie zdobyłam własny egzemplarz! ;)
10. "Świątynia Muz" John Maddox Roberts - od Sztukatera; RECENZJA.
11. "Kochanka królewskiego rzeźbiarza" Victoria Gische
12. "Bransoletka z kości" Kevin Crossley-Holland
13. "Noc świetlików" Elżbieta Rodzeń
14. "Zacznijmy od nowa" Abbi Glines
15. "Zabłądziłam" Agnieszka Olejnik - od Sztukatera; RECENZJA.
16. "Golem i dżin. Cz. II" Helene Wecker - od Sztukatera.



Od dołu:
17. "Sherlock Holmes. tom 1" Arthur Conan Doyle - zakup własny.
18. "Sto dni bez słońca" Wit Szostak - wygrana.
19. "Mistrz i Małgorzata" Michał Bułhakow - perełka w pięknym wydaniu. Już nie mogę doczekać się jej lektury! :) Zakup własny.
20. "Wielki Gatsby" F. Scott Fitzgerald - kocham biedronkowe kiermasze książek. ;) Ale to już pewnie wiecie. :D
21, 22. "Kwiaty na poddaszu" i "Płatki na wietrze" Virginia C. Andrews - zakup z Biedronki, jw.
23. "A jeśli ciernie" Virginia C. Andrews - już nie z Biedronki, ale kolejny zakup własny. ;)
24. "Sekretny język kwiatów" Vanessa Diffenbaugh - kolejna pozycja z biedronkowego kiermaszu.
25. "Szeptucha" Iwona Menzel - od MG; RECENZJA.
26. "Powrót na Staromiejską" Anna Mulczyńska - przeczytana, recenzja w przygotowaniu.
27. "Krwawy szlak" Moira Young - mam i ja, i już niecierpliwie wyczekuję lektury. ;)
28. "Korona w mroku" Sarah J. Maas - od GWF, uwielbiam! RECENZJA.
29. "Taniec z ogniem na beczce prochu" Krzysztof Dmowski - od Sztukatera.
30. "Hide*out" Andreas Eschbach - jw.
31. "Pakt złodziejki" Ari Marmell - od Fabryki Słów.
32. "Na końcu tęczy" Cecelia Ahern - piękna powieść, przeczytana jakiś czas temu - w końcu zakupiłam własny egzemplarz.


I to by było na tyle! :)) Uff. Znaleźliście coś dla siebie? Co polecacie, z pozycji, których jeszcze nie przeczytałam?

Z pozdrowieniami,
Ruczek. :)

16 komentarzy:

  1. O kurczę, gdzie ty to wszystko trzymasz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze na półkach, ale powoli zaczyna brakować mi miejsca. :D

      Usuń
  2. Ale stosisko... jest w czym wybierać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Gwiazd naszych wina" jest przepiękne, "Krwawy szlak" jest według mnie wspaniały. "Przez burze ognia" są przyjemną lekturką, "Niezgodna" jest niesamowita, podobnie jak "Tajemnice Ali" :)
    Przecudowny stosik. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, poszalałaś *_* Najbardziej zazdroszczę "Zacznijmy od nowa" :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. "Pakt złodziejki" już wyszedł? Jestem go bardzo ciekawa - czekam na recenzję ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Drogę królów i królestwo słońca bym podkradła. Przez burze ognia czytałam i specjalnie mnie nie zachwyciły, ale też nie odstraszyły. Ale po kontynuację raczej nie sięgnę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Sekretny język kwiatów, Mistrz i Małgorzata, Gwiazd naszych wina - polecam zdecydowani :) Sama chętnie przygarnęłabym Wielkiego Gatsby'ego i Zabłądziłam. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojojoj :)) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo ciekawych egzemplarzy widzę w tym stosiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudowne stosy ;) I jaka różnorodność, widzę że masz otwarty umysł i czytasz książki z różnych kategorii. Lubię takie.
    PS. Oddaj trochę... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Owszem, staram się nie ograniczać do jednej kategorii, bo przez to straciłabym wiele wspaniałych lektur. :)

      I nie, nie oddam! Moje sssskarby... :D

      Usuń
  11. Cudności :) Zdobycze robią wrażenie :D Będziesz miała co czytać :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudne nabytki! Koronę w mroku też mam i niebawem się biorę za nią razem ze Szklanym tronem. Dwa tomy na raz mam zamiar połknąć, więc mam nadzieję, że historia przypadnie mi do gustu. W końcu nowelki bardzo mi się podobały, więc liczę, że z historią główną nie będzie inaczej ;) Tajemnice Ali też bardzo chętnie widziałabym u siebie ;) Przyjemności!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny stos! Nie wiadomo gdzie podziać oczy. Kilku książek ogromnie Ci zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)