Obserwuj mnie na...

Klub Karmy - Jessica Brody (zwiastun i fragment)



By  Ruczek     10:00  
Dzisiaj mam dla Was luźniejszy post, z racji, że przygotowuję się do obrony pracy licencjackiej. :) 
Obrona już jutro - stres jest, siedzę nad pracą (myśląc jakim cudem tak mądrze potrafiłam pisać) i przygotowuję się, chociaż nie bardzo wiem z czego! :D No nic, byle nie dać się temu wrednemu stresowi zjeść, a jakoś to będzie. ;)

Tymczasem zapraszam Was do obejrzenia filmiku promującego "Klub Karmy" Jessiki Brody, autorki "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca". Książka swoją premierę miała 20 czerwca, tego roku, ale ja jeszcze nie miałam okazji jej przeczytać. A Wy? Podobała Wam się? A może nie możecie się doczekać, aż dostaniecie ją w swoje ręce? Dajcie mi znać! :)





Dodatkowo mam dla Was także fragment tejże powieści. Zachęcam do jego lektury. :)

Czujecie się zachęceni? ;)
Pozdrawiam,
Ruczek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)