Obserwuj mnie na...

Stos #17



By  Ruczek     15:56  
Przyszła pora na stos! :)
Już bałam się, że nie zdążę opublikować tego postu w lipcu, ale jednak mi się udało. Ledwo dzisiaj wróciłam do domu, bo przez ostatni tydzień byłam w rozjazdach, i od razy zabrałam się za tworzenie zaległych postów. Recenzje czekają aż przepisze je z zeszytu na komputer, ale najpierw postanowiłam poświęcić swój czas stosikowi, jako, że nie chciałabym wypaść z ustalonego już rytmu. ;) Bez dalszego przeciągania - zapraszam do oglądania moich najnowszych zdobyczy! :)




Jak widać, w porównaniu z ostatnim stosem, wiele tego nie ma, aczkolwiek także nie mogę powiedzieć, że mało tych zdobyczy mi się uzbierało. ;) Jednak ostatnio staram się ograniczać, nie tylko w zakupach, ale także w egzemplarzach do recenzji, gdyż wiele świetnych pozycji czeka na moich półkach, a mi niestety brakuje na nie czasu. :( Zatem plan został opracowany i jak tylko pozbędę się posiadanych zaległości recenzenckich to zabieram się za jego realizację. :)


 Od góry: 
1. "Dziękuję za wspomnienia" Cecelia Ahern - dorwana w biedronkowym kiermaszu. Uwielbiam tę autorkę! :)
2. "Tożsamość Rodneya Cullacka" Przemek Angerman - od Uroborosa/GWF, recenzja dostępna TUTAJ
3. "Wykradziona" Alyxandra Harvey - ponownie z biedronkowego kiermaszu; "Kroniki rodu Drake'ów" tej autorki bardzo mi się podobało, zatem postanoiwiłam dać szansę jej innej książce. 
4. "Wyścig śmierci" Meggie Stiefvater - dorwana na Arosie za grosze. ;)
5. "Black*out" Andreas Eschbach - kolejna seria, którą zaczęłam zbierać od środka; na szczęście udało mi się szybko zakupić pierwszy tom dość tanio i już jestem po jego lekturze. 
6. "Księżyc nad Soho" Ben Aaronovitch - od MAG'a, w trakcie czytania. :)
7. "W pół drogi do grobu", "Jedną nogą w grobie" i "W grobie" Jeaniene Frost - kupione okazyjnie w Saturnie, po niecałe 7 zł każda. ;D


Od góry:
8. "Ogród cieni" Virginia C. Andrews - kolejny tom do kolekcji; ja się tylko zastanawiam kiedy przedostatnia część zostanie wydana w twardej oprawie...
9. "Dziwne losy Jane Eyre" Charlotte Bronte - ponownie biedronkowy kiermasz. :)
10. "Obsydian" Jennifer L. Armentrout - wygrana, przeczytana, czekam na kolejne tomy! :D
11. "Lewiatan" Scott Westerfeld - okazyjny zakup po promocji w Matrasie. 
12. "Jeśli zostanę" Gayle Forman - w końcu ją zdobyłam! Oj, było szukania, czekania i zjedzonych nerwów, ale w końcu mam ją w tym ślicznym wydaniu. Przeczytana, teraz czekam na ekranizację. ;)
13. "Serce w płomieniach" Richelle Mead - recenzyjna od Naszej Księgarni. Następna w kolejce do czytania. ;)
14. "Skruszone" Sara Shepard - od Otwartego/Moondrive, przeczytana; recenzja w trakcie pisania. :)
15. "Ten jedyny" Emily Giffin - j.w., przeczytana i recenzja w trakcie pisania. :)
16. "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" Matthew Quick - następna pozycja z Biedronki. :D Nie mogłam jej nie kupić. ;)

To by było na tyle. Tradycyjnie, co czytaliście? Co polecacie? Co z kolei Wam nie przypadło do gustu? Dajcie mi znać! Tymczasem zabieram się za pisanie recenzji i możliwe, że jedną wrzucę jeszcze dziś! :)

Pozdrawiam,
Ruczek.

19 komentarzy:

  1. Jedyne co, to nie to nie podszedł mi Obsydian... Nie polecam go nikomu, ale widzę, że Tobie się spodobał :) Stosik świetny, bo widzę Frost ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No muszę przyznać, że nie był zły i z chęcią sięgnę po kolejne tomy; aczkolwiek także nie był jakiś odkrywczy. A czytałam go, jak potrzebowałam czegoś lekkiego, więc się wpasował. ;)

      Usuń
  2. Oooo w Saturnie Jeaniene Frost :D Opłacało się, bo seria super :)
    Obsydian przeczytałam - powrót do PR, na które szał przeminął. Mimo schematu podobało mi się (chyba peirwszy raz w życiu nie przeszkadzał mi schemat xD)
    Baaardzo zazdroszczę Serca w płomieniach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano w Saturnie mają świetne promocje książkowe; już nie raz skorzystałam. ;)
      Mi właśnie "Obsydian" też przypadł do gustu, nawet jeśli powtarzał już dość utarte schematy. :) Zobaczymy, jak będzie w kolejnych częściach.
      A "Serce w płomieniach" jeszcze przede mną, ale wystarczyło, że otworzyłam książkę na pierwszym rozdziale bym miała ochotę skakać z radości. :D

      Usuń
  3. świetny stosik. Czytałam "Wyścig śmierci", ale rewelacji nie było. Ukradłabym "Niezbędnik..", bo mnie nie udało się go znaleźć w Biedronce :c
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rewelacje może i nie liczę, byle tylko przyjemnie i bez żadnych zgrzytów się czytało. ;)
      No widzisz, a w "mojej" Biedronce było ich kilka, i to nawet nie w pierwszy dzień... Zależy co gdzie rzucą.

      Usuń
  4. Bardzo zazdroszczę Obsydiana :/ Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obsydian ładnie wygląda. Ciekawe toto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podobała. ;) Owszem, jest to książka schematyczna, ale dobrze napisana i czyta się ją przyjemnie. :) Ja z chęcią sięgnę po kolejne tomy.

      Usuń
  6. Fajne stosiki, zazdroszczę ;) A Księżyc nad Soho już wyszedł (chciałoby się napisać "wzeszedł") a ja jeszcze nie przeczytałam ("przepłynęłam") Rzek Londynu... Ach, te zaległości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szybko to nadrabiaj! ;)
      Tak, wiem. Dobrze mówić. Sama ma takie zaległości, że aż wstyd. Ale, jak już pisałam w tym poście, mam plan na ich nadrobienie. ;D Zobaczymy w jakim stopniu uda mi się go zrealizować...

      A tak BTW, "Rzeki Londynu" i "Księżyc nad Soho" cudownie razem prezentują się na półce! Uwielbiam prostotę ich okładek.

      Usuń
  7. Żałuję, że mnie się nie udało dorwać "Niezbędnika" w Biedronce, bardzo go chciałam :(
    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. "Dziwne losy Jane Eyre" uwielbiam ♥
    "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" również ♥
    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lektury "Dziwnych losów..." chyba najbardziej nie mogę się doczekać. Już od dawna chciałam sięgnąć po tę książkę, no i w końcu mogę to zrobić, czytając własny egzemplarz. ;)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  9. Myślałam, że zakupy na taniejksiążce, bo Frost tam właśnie sobie zakupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ostatnio wszyscy ją kupowali, jak nie na Taniejksiążce.pl to na Fabryka.pl, a mi udało się zaoszczędzić na przesyłce, za co kupiłam sobie jeszcze inną pozycją. :D

      Usuń
    2. Ja zawsze robię zrzutkę ze znajomymi i zamawiamy wspólnie, więc z przesyłką nie było tak źle :)

      Usuń
  10. Sporo tego ;) Polecam Ci "Dziwne losy Jane Eyre" i czekam na recenzje pozostałych pozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyścig śmierci brzmi ciekawie, z chęcią zabrałabym się za tę pozycję. Pozostałych tytułów chyba nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)