Obserwuj mnie na...

Stos #18



By  Ruczek     23:39  
No i przyszła pora na kolejny stosik, ale jako, że ostatnio oszczędzam, to i pozycji w nim niewiele będzie. Jednakże nie ilość, a jakość ważna, a takimi perełkami to ja się mogę chwalić. :D Przejdźmy zatem od razu do rzeczy...


Ostatnio nadrabiam zaległości w klasyce literatury - aktualnie pochłaniam kolejne książki sióstr Brontë, jak zresztą widać na zdjęciu, dzięki uprzejmości wydawnictwa MG. No, a te wydania - cuda! Poza tym zaledwie cztery z tych pozycji zostały kupione przeze mnie i żadna nie za więcej niż 9,99 zł - zatem planu "kupować mniej, a czytać więcej pozycji już posiadanych" jak na razie się trzymam. ;)

Od góry: 
1. "O krok za daleko" Abbi Glines - miałam trzeci tom, to wypadało nabyć także pierwszy. :D Wydanie co prawda kieszonkowe, ale nie narzekam.
2. "Pamiętnik z przyszłości" Cecelia Ahern - uwielbiam autorkę, zatem nie mogłam oprzeć się kupnie jej kolejnej powieści.
3. "Życie Charlotte Brontë" Elizabeth Gaskell - recenzenckie, od MG. 
4. "Niedokończone opowieści" Charlotte Brontë - również recenzenzkie, od MG. Aktualnie czytam i już widzę jeden problem z tą pozycją, ale więcej o tym niedługo w recenzji. 
5. "Villette" Charlotte Brontë - jw.; już nie mogę doczekać się lektury tej pozycji! I wcale nie przeraża mnie jej objętość - wręcz przeciwnie! :)
6. "Proces" Franz Kafka - jw.; przeczytane i zrecenzowane. Recenzja TUTAJ.

Od góry:
7. "Atrofia" Lauren DeStefano - świeżutki, bowiem jeszcze dzisiejszy zakup. Od dawna miałam ochotę na tę pozycję, więc jak tylko znalazłam ją w Matrasie za 9 zł z groszami, to nie wahałam się ani chwili. :)
8. "Dawca" Lois Lowry - recenzenckie od Galerii Książki. Cudowna książka! Już nie mogę doczekać się kontynuacji. Moja recenzja TUTAJ
9. "Mara Dyer. Tajemnica" Michelle Hodkin - do recenzji od GWF. Przeczytane i zrecenzowane. Przepadłam! Całkowicie i nieodwołalnie. Byle do stycznia... Recenzja do wglądu TUTAJ
10. "Zła krew" Sally Green - jw.; długo wyczekiwana przeze mnie książka, jej lektura jeszcze przede mną.
11. "Onyks" Jennifer L. Armentrout - wygrana na fanpage'u wyd. Filia. Tyle szczęścia! :)
12. "Spirala" Roderick Gordon i Brian Williams - zbieram serię, brakuje mi jeszcze tylko 3 i 4 tomu, a że 5 był w promocji, to postanowiłam go kupić już teraz. ;D
13. "Podzieleni" Neal Shusterman - wygrana u Miłośniczki Książek; jej lektura jeszcze przede mną, ale jestem ogromnie ciekawa tej książki! 


Pochwalę się jeszcze książkowymi gadżetami, jakie ostatnio udało mi się zdobyć - i za które pięknie dziękuję! W głównej mierze są to zakładki, a jak każdy mol książkowy wie - zakładek nigdy za wiele. ;)


I to już koniec na dziś. Co prawda czekam na jeszcze jedną paczkę (chyba najważniejszą w tym miesiącu!!), ale książki z niej już pojawią się w następnym stosiku, bowiem nie wiem dokładnie, kiedy do mnie ona dotrze. 

Tradycyjnie: napiszcie co czytaliście, na co macie ochotę, co Wam się podobało, albo co odradzacie. :) Jestem ciekawa Waszych opinii.

Pozdrawiam,
Ruczek

13 komentarzy:

  1. Cudowny stos :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twojego stosiku nie czytałam jeszcze nic, ale bardzo chciałabym poznać Marę i Złą krew. Niedokończone opowieści i Villette też pewnie kiedyś przeczytam, bo kocham Bronte.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No,no,piękny stosik, tylko pozazdrościć :) Czekamy zatem na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile książek Bronte! Zazdroszczę.... Chciałabym tez przeczytać "Dawcę". Miłej lektury :)

    http://pasion-libros.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Marę, Złą krew i Dawcę... oj ukradłabym :D Mam wielką ochotę na nie. A Onyks będę mieć już niedługo w swoich łapkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mocno polecam MaręDyer - mam nadzieję, że się nie zawiedziesz. Podzieleni też są nieźli, choć mają kilka ,,dziur" fabularnych :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Złej krwi, a za serię Armentrout muszę się w końcu zabrać. :) Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka cudowności bym Ci podkradła :) Też właśnie czytam siostrzyczkę Bronte :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam nic, ale podkradłabym "Onyks", "Marę Dyer","Złą krew" oraz "Dawcę" :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Ile świetnych książek :) Interesuje mnie "Dawca" i "Tajemnica" oraz chciałabym przeczytać całą serię Tunele.
    Pozdrawiam ;)
    http://lustrzananadzieja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zacny stos Ruczku! "Dawca" wpadł i na moją półkę w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, Bronte! Na pewno będziesz zachwycona, siostry po prostu nie miały we krwi pisania złych powieści :) Marę Dyer mam i ja i niebawem się za nią zabieram. Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)