Obserwuj mnie na...

3 urodziny bloga!! :)



By  Ruczek     20:47  
Tak, moi mili! "Dreams, dreams..." dziś kończy 3 latka! A ja, zamiast to świętować z rozmachem, leżę chora w łóżku, zajadając się lekami, popijając gorącą herbatę i czytając świetną książkę. (Bądźmy szczerzy, bez książki nie mogłabym się obejść. :D)

Urodzinowa lektura na zdjęciu w odświętnym wydaniu. :D

Wow, ale te trzy lata szybko zleciały... Nie spodziewałam się, że po takim czasie pisanie tutaj nadal będzie sprawiać mi taką przyjemność. Owszem, były dni gorsze i lepsze, bywały pustki i przestoje na blogu, jednak zawsze wracałam i mam nadzieję, że zawsze tutaj wracać będę. :) Po prostu pokochałam już to miejsce całym moim sercem.

Nie będę robić żadnego podsumowania, bo statystyki mają znaczenie bardziej dla mnie, a nie dla Was. Poza tym, nie chcę Was zanudzać. ;) Jednakże piszę ten post głównie po to, aby Wam podziękować, za to: że zaglądacie, że komentujecie, że czytacie moje wypociny oraz że po prostu jesteście!


Dzię-ku-ję!! :)


Niedługo postaram się przygotować jakiś konkurs, jednak nie wiem jeszcze dokładnie kiedy, ani jakie będą nagrody do zdobycia. Muszę to wszystko przemyśleć i ułożyć sobie w głowie, ale przede wszystkim wyzdrowieć. :) A tymczasem przesyłam Wam wirtualne uściski! :))

Do przeczytania!

Pozdrawiam,
Ruczek. ;)

13 komentarzy:

  1. To już sięgasz głową ponad stół :) Wszystkiego dobrego, twój entuzjazm się udziela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I coraz pewniej stawiam kroki. ;D
      Dziękuję. :)

      Usuń
  2. Gratuluje 3 urodzin :D Życzę przynajmniej trzech następnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zbytnio w przyszłość nie wybiegajmy, bo różnie to bywa, ale byłoby miło świętować kolejne trzy. ;)

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego :D Ja swoje drugie urodziny przegapiłam. No cóż, może o trzecich nie zapomnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje drugie prawie... Na blogu nie ma o nich wzmianki, ale na fanpage'u na FB zamieszczałam post, z tego co pamiętam. :)
      Skleroza nie boli, a czasami by mogła. ;D

      Usuń
    2. Ach! I oczywiście dziękuję! :D

      (Właśnie o tym pisałam!!)

      Usuń
  4. Życzę kolejnych udanych lat blogowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluje pięknej rocznicy :) Życzę wytrwałości i świeżych pomysłów na dalsze lata blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Pomysły zawsze mile widziane. ;)

      Usuń
  6. Sto lat! Życzę kolejnych blogowych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)