Obserwuj mnie na...

Na wojnie nie ma niewinnych - Aneta Jadowska [zapowiedź i fragment]



By  Ruczek     15:00  

Już jutro, tj 19 listopada br.,  premiera ostatniego tomu przygód niezwykłej Dory Wilk i jej przyjaciół. Z tej okazji mam dla Was świetny fragment tejże powieści oraz kilka podstawowych informacji dotyczących samej książki. :)

Miłej lektury, zapraszam! :)

_________

"Nucąc "Burn, burn, burn" Dora podpali świat, by przysmażyć tych, którzy zasłużyli na poznanie ciemnej strony panny Wilk.

Gdy dawni sprzymierzeńcy pokazują prawdziwą twarz, liczyć można tylko na aroganckiego księcia wampirów...

Dora Wilk robi co może, by przestrzegać zasad. Jednak kiedy ktoś uderza w to, co dla niej najcenniejsze, wówczas zapomina o regułach i odbezpiecza broń. Bo tylko idiota nie wie, że dla przyjaciół Dora jest w stanie zrobić wszystko.

Varg w niewoli, Fany w tarapatach, a Bruno dostanie to, na co zasłużył."*

_________
Data wydania: 2014-11-19
ISBN-13: 978-83-7964-021-8
Wymiary: 125 x 195
Strony: 528
Seria: fantastyczna fabryka
Cena: 39,90
Oprawa: miękka
__________

Oto obiecany fragment:



Kto już pragnie dorwać tę książkę w swoje ręce? ;)
Ja, co prawda, mam jeszcze do nadrobienia tom 4 i 5 (Nie bijcie! Sama nad tym ubolewam!), ale już nie mogę doczekać się lektury każdego z nich. :)
Szkoda tylko, że to już koniec...

Pozdrawiam,
Ruczek.
___
* Wzięte ze strony FabrykaSlow.com.pl

1 komentarz:

  1. Koniecznie muszę mieć. UZależniłam się od Dory i Jadowskiej :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)