Obserwuj mnie na...

Stos #19



By  Ruczek     16:00  
Witam Was w kolejnym poście z cyklu stosikowego! :D

Tym razem chwalę się zdobyczami z października i listopada, i choć wiele ich nie było, to za to jakościowo stos ten chyba przewyższa inne! Choć możliwe, że mówię to już nie pierwszy raz. :D
Zresztą, sami się przekonajcie... Zapraszam! ;)


Przyjrzyjmy się im bliżej. ;)


Od góry:
1. "Zabójczyni i podziemny świat" Sarah J. Maas - zakupiłam i pochłonęłam w oczekiwaniu na trzeci tom "Szklanego tronu", bądź część czwarytą nowelek. ;) Recenzję tej pozycji możecie przyczytać TUTAJ.
2. "Rogi" Joe Hill - wygrana. Usłyszałam o niej dzięki filmowi, stąd też takie wydanie. ;)
3. "Miasto niebiańskiego ognia" Cassandra Clare - zakończenie moich ukochanych "Darów Anioła". Jak wypadła ta część? Sprawdźcie TUTAJ.
 4 i 5. "Uczeń skrytobójcy" i "Królewski skrytobójca" Robin Hobb - nowa ulubiona seria. ;) Recenzja pierwszego tomu TUTAJ, a za kolejny zabieram się już niedługo. :)


Od góry: 
6. "Kosogłos" Suzanne Collins - muszę nadrobić zaległości przed obejrzeniem filmu, zatem, jak można się domyślić, aktualnie czytam. Inaczej nie śmiałabym wybrać się do kina! 
7. "Świat według Boba" James Bowen - dalszy ciąg przygód uroczego rudzielca. ;) Przeczytana, recenzja wkrótce.
8 i 9."Wybacz mi, Leonardzie" i "Prawie jak gwiazda rocka" Matthew Quicka - obie świetne, jednak "Wybacz mi..." odrobinę bardziej przypadła mi do gustu. ;) Obie recenzje także już dostępne na moim blogu, kolejno: TUTAJ i TUTAJ
10. "Unicestwienie" Jeff VanderMeer - okazyjnie zakupiona z Panią domu. :) Tzn. Luby mi zakupił. :D
11. "Oskar Pill i zakon medykusów" Eli Anderson - rodzice wypatrzyli w Biedronce i zakupili mi. Hmmm... zobaczymy co skrywa w środku, chociaż wiele nie oczekuję po małym rozeznaniu. ;)
__________

I na koniec zostawiłam takie oto cudeńko - przedstawiam Wam Syriusza! (Swoją drogą, czy tylko ja nadałam imię mojemu czytnikowi? :D)
Podarunek od siostry mego Lubego i jej męża. :) Ogromnie się cieszę, posiadając w końcu własną, przenośną biblioteczkę ebooków. ;) Oj, niejedną noc spędziliśmy już razem. :D


Tradycyjnie już, zdradźcie mi co czytaliście, a co chcecie wkrótce przeczytać? Co Wam się podobało, a co nie? 

Pozdrawiam,
Ruczek! :)

20 komentarzy:

  1. Książek Quicka Ci zazdroszczę, nie wspominając o czytniku :P Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te cegły od Robina Hobba mnie intrygują ;) Bardzo lubię książki wydwnictwa MAG, więc pewnie kiedyś się skuszę na lekturę. Trylogię Collins mam już przeczytaną, a teraz sobie odświeżam i kończę część pierwszą. Książkowo Kosogłos był... słabszy troszkę, szczególnie od drugiej części. Specyficzny jest tom trzeci po prostu;) Udanej lektury. Ach, no i ostatni tom DA. Też go mam, ale ze starą okładką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz się skusić na książki Robin Hobb (to PISARKA!;]). A "Kosogłosa" właśnie skończyłam i muszę przyznać, że mi jednak się podobał, szczególnie sam koniec. ;)
      I dziękuję. :)

      Usuń
  3. Rogi są mroczne i mnie osobiście przypadły do gustu - styl autora ma coś w sobie, że czyta się ze zgrozą i zarazem fascynacją ^^ A co do Zabójczyni - to też za niedługo będę czytać :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie już nie mogę doczekać się ich lektury. :)
      I czytaj, czytaj! Oj, dużo ciekawych rzeczy dzieje się w tej nowelce. ;)

      Usuń
  4. Czytaj "Kosogłosa", super książka, chociaż moja ulubiona jest częśc druga. Super stosik, miłej lektury ;)
    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie skończyłam i nie czuję się ogólnie zawiedziona, choć bywały słabe momenty... ;)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  5. Świetny stosik. Nic nie przeczytałam, ale mam ochotę na twórczość Maas i Quicka :)
    Miłej lektury !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam książki obojga - jak dotąd uwielbiam wszystkie, przeczytane przeze mnie, ich twory. ;D
      Dziękuję! :)

      Usuń
  6. Od dwóch miesięcy także mam czytnik i przyznam, że jak kiedyś nie chciałabym o nim słyszeć, tak teraz naprawdę go doceniam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już również! :) Naprawdę wygodna rzecz. :D Aczkolwiek nadal preferuję książki papierowe. ;)

      Usuń
  7. Cudowny prezent, ostatnio sama pomyślałam, że chciałabym mieć czytnik...;] Ciekawe jak wypadnie "Kosogłos", o którym oczywiście wszędzie głośno. Chyba sama muszę się przekonać.
    Pozdrawiam!
    PS. Konkurs u mnie na blogu. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytnik to przydatna rzecz, szczególnie w podróży, kiedy nie można zabrać ze sobą zbyt wielu książek. ;) Już przekonałam się o jego użyteczności. :D
      Również pozdrawiam i dziękuję za informację, z pewnością zajrzę. ;)

      Usuń
  8. Cudeńka! "Miasto niebiańskiego ognia" i "Uczeń skrytobójcy" już za mną i jestem nimi zachwycona :D Za "Królewskiego skrytobójcę" również mam zamiar niedługo się zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tak, jak ja. ;) Liczę, że tom drugi będzie równie dobry, co pierwszy. :) Już nie mogę doczekać się jego lektury! :)

      Usuń
  9. Nic z tego nie czytałam, ale raczej wszystkiego jestem ciekawa, więc czytaj, czytaj, a potem pisz recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość już przeczytana, a linki do opublikowanych już recenzji są podane przy konkretnych tytułach. :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ja również. :) Zobaczymy czy przypadną mi do gustu, mam nadzieję już nie długo. ;)

      Usuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)