Obserwuj mnie na...

Słowa światłości - Brandon Sanderson [zapowiedź + fragment]



By  Ruczek     20:23  
Witajcie! :)

Dzisiaj mam dla Was zapowiedź od Wydawnictwa MAG, dotyczącą kontynuacji jednej z lepszych książek fantasy, jakie miałam okazję czytać. Dla przypomnienia TUTAJ macie link do mojej opinii na temat wspomnianej pozycji, czyli "Drogi królów" Brandona Sandersona.
A poniżej już zapowiedź tomu drugiego. :)


Autor: Brandon Sanderson
Tytuł oryginału: Words of radiance
Seria: Archiwum burzowego światła
ISBN: 978-83-7480-466-0
Tłumaczenie: Anna Studniarek
Oprawa: miękka
Ilość stron: 960
Data wydania: 3 grudnia 2014
Cena detaliczna: 59,00


* * * * * * *


Świetliści Rycerze muszą znów powstać.
W końcu wypowiedziano starożytne przysięgi, spreny powracają. Ludzie szukają tego, co zostało utracone. Być może ta misja ich zniszczy.

Wiatrowy zagubił się w strzaskanej krainie i balansuje na granicy między zemstą a honorem. Tkaczka Światła, którą powoli pochłania przeszłość, poszukuje kłamstwa, którym musi się stać. Kowal Więzi, zrodzony z krwi i śmierci, teraz próbuje odbudować to, co zostało zniszczone. Badaczka, od której zależą losy dwóch ludów, zostaje zmuszona do dokonania wyboru między powolną śmiercią a straszliwą zdradą wszystkiego, w co wierzy.
Najwyższy czas, by się przebudzili, nadchodzi bowiem Wieczna Burza.
I przybył Skrytobójca.

Doskonała kontynuacja „Drogi królów”.


* * * * * * *

A oto fragment powieści:



Kto już nie może doczekać się jej lektury? Bo ja bardzo!! :)

Pozdrawiam,
Ruczek.

1 komentarz:

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)