Obserwuj mnie na...

Stos #20



By  Ruczek     21:23  
Witajcie!

Czas na pierwszy tegoroczny stos, a będzie to stos niezwykły i pewnie najlepszy, bowiem urodzinowo-świąteczny! :) Jednak nie wszystkie pozycje ukazane na poniższych zdjęcia dostałam w prezencie. Trafiło się kilka wygranych i pozycji do recenzji oraz zakupów własnych. Znajdziecie tam wiele świetności, które z wielką chęcią Wam polecę, jeśli już tego nie zrobiłam w recenzjach. ;) No, chyba, że jeszcze którychś pozycji nie przeczytałam, wtedy zdam się na Wasze opinie na ich temat. :) 

Już, nie przedłużając, zapraszam do oglądania moich ostatnich, dwumiesięcznych zdobyczy!

A teraz wyszczególnienie, choć zapewne i bez tego dobrze wiecie jakie pozycje znajdują się w tym stosie. ;) No, ale niech już będzie.

Od dołu:
1."Wyprawa skrytobójcy" Robin Hobb - nie sądziłam, że aż tak bardzo polubię wykreowany przez tę autorkę świat i jego bohaterów. Zdecydowanie polecam, a recenzję znajdziecie TUTAJ.
2. "Wayward Pines. Szum" Blake Crouch - zdobyte jeszcze w październiku bądź listopadzie, jednakże dotąd znajdowała się ona u mojego chłopaka, przez co nie pokazywałam jej w żadnym stosiku. ;)
3. "Piąta fala. Bezkresne morze" Rick Yancey - jej lektura jeszcze przede mną, ale już nie mogę się jej doczekać!
4. "Przez bezmiar nocy" Veronica Rossi - w końcu nabyłam kontynuację "Przez burze ognia". ;)
5. "Las zębów i rąk" Carrie Ryan - w końcu mam swój własny egzemplarz - uwielbiam i oczywiście POLECAM!! <3
6. "Cztery" Veronivca Roth - czyli wkroczenie do świata "Niezgodnej", jeszcze w czasach przed Tris. Recenzja TUTAJ.
7. "Zaufaj mi" J. Lynn - jestem w trakcie lektury i... cóż. Zobaczymy jak będzie dalej. Ale źle nie jest!
8. "Wróć, jeśli pamiętasz" Gayle Forman - udana kontynuacja "Zostań, jeśli kochasz". Recenzja TUTAJ.
9. "Zatrute" Sara Shepard - kolejny tom PLL; niestety autorka zaczyna mnie nużyć. Recenzja TUTAJ.
10. "Splątany warkocz Bereniki" Anna Gruszka - prebook. Spodziewałam się czegoś lepszego, recenzja TUTAJ.
11. "Skrawki błękitu" Lois Lowry - świetna kontynuacja "Dawcy". Warto przeczytać! Na recenzję zapraszam TUTAJ.

Od dołu:
12."Amerykańscy bogowie" Neil Gaiman - w końcu moje!! Już nie mogę się doczekać lektury tej powieści! :D
13. "Księga cmentarna" Neil Gaiman - i ta pozycja uzupełniła moją kolekcję powieści tegoż autora. Również ogromnie mnie to cieszy. :)
14. "Słowa światłości" Brandon Sanderson - chyba największa pozycja w tym stosie, ale zdecydowanie jedna z tych bardziej wyczekiwanych. Właśnie kończę i coraz bardziej uwielbiam styl tego autora, wykreowany przez niego świat oraz bohaterów. Recenzja wkrótce!
15. "Miniaturzystka" Jessie Burton - a to zdecydowanie jedna z bardziej interesujących mnie powieści zeszłego roku. Zobaczymy o co tyle szumu. ;)
16, 17, 18. "Jeździec miedziany", "Tatiana i Aleksander" oraz "Ogród Letni" Paulliny Simons - cudowna trylogia w końcu na mojej półce. Za mną pierwszy tom i już należy on do moich ulubionych! :)
19. "Flip" Martyn Bedford - dość zaskakująca pozycja, na szczęście w pozytywnym sensie. Więcej znajdziecie TUTAJ.
20. "Bogini oceanu" P. C. Cast - niespodziankowy prezent od BiblioNETkołaja, z którym będą wiązać się, choćby nie wiem co, bardzo pozytywne emocje. :)
21. "Spróbujmy jeszcze raz" Abbi Glines - uzupełnienie trylogi; w końcu mogę się za nią zabrać.


A teraz pora na bonusową pozycję - kalendarz z uniwersum Metro 2033 na 2015 rok. Pięknie się prezentuje i z pewnością zatrzymam go na stałe na swojej półce! :)


To by już było wszystko. Proszę, dajcie mi znać które z powyższych pozycji przeczytaliście, a które macie w planach. Napiszcie również, które z nich przypadły Wam do gustu, bądź wręcz przeciwnie. :)

Pozdrawiam,
Ruczek.

10 komentarzy:

  1. nie wiem kiedy, ale kiedyś na pewno i musowo wezmę się za te cegliszcza brandona sandersona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka! Sandersona i Hobb z miłą chęcią bym Ci podprowadziła :P No i może jeszcze Roth :D Miłej lektury tego co jeszcze przed Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w planach "Piątą falę" i "Szum".Ciekawy stosik, życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iście królewskie zdobycze. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gaiman - bardzo na plus :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Woow, ale super stos! Nic z niego nie czytałam, najbardziej zazdroszczę ,,Miniaturzystki" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w planach jedynie "Piątą falę", reszty niestety nie znam.. Zazdroszczę kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Wróć, jeśli pamiętasz" muszę kupić, a "Miniaturzystkę" bardzo bardzo polecam! Przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Wróć, jeśli pamiętasz" i "Cztery" znajdują się na mojej liście do przeczytania :-)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)