Obserwuj mnie na...

Stos #21



By  Ruczek     21:11  
Tak moi mili, przyszła pora na kolejny post ze stosem książkowych nabytków. ;) Dzisiaj jednak bez zbędnego przedłużania, bo wiadomo, że i tak mało kto to czyta. ;D 

Zatem zapraszam do oglądania i polecania mi Waszych faworytów! :)


Od dołu:
1. "Bohatyr. żelazny kostur" Juraj Červenák- wygrana u ZaBOOKowanego; jestem ogromnie ciekawa tej pozycji!
2. "Rok szczura" Olga Gromyko - na Gromyko zawsze mogłam polegać, zobaczymy czy nic się nie zmieniło. ;)
3. "Fortuna i namiętności. Klątwa" Małgorzata Gutowska-Adamczyk - RECENZJA. Autorka nadal potrafi mnie oczarować - oby tak dalej!
4. "Sabriel" Garth Nix - RECENZJA. Pierwsze zmierzenie się ze Starym Królestwem i przepadłam na dobre.
5. "Lirael. Córka Clayrów" Garth Nix - RECENZJA. Kolejny tom nawet jeszcze lepszy niż pierwszy! Nadal uwielbiam. ;)
6. "Abhorsen" Garth Nix - trzeci tom niesamowitego cyklu; jestem w trakcie czytania i nadal jest dobrze, choć początek mnie nie oszczędził... 
7. "Clariel" Garth Nix - prequel do "Starego Królestwa"; już nie mogę doczekać się lektury tej pozycji - premiera 26 marca 2015 r.!
8. Tropiciel" Orson Scott Card - w końcu zdobyłam tom pierwszy, bowiem drugi od kilku lat leżał i czekał, aż będę mogła po niego sięgnąć. Teraz, mam nadzieję, nastąpi to już wkrótce. ;)


Od dołu: 
9. "Osobliwy dom pani Peregrine" Ransom Riggs - w końcu mam i ja! Prezent od mojego S.! ;)
10. "Wielki błękit" Veronica Rossi - uzupełnienie serii. Teraz tylko przypomnę sobie I tom i biorę się za kolejne. ;)
11. "Król kruków" Maggie Stiefvater - nareszcie nabyłam własny egzemplarz! Jest cudowny! Teraz do szczęścia brakuje mi jeszcze drugiego tomu. ;)
12. "Gwiezdny wojownik I" Katarzyna Berenika Miszczuk - zapowiada się zabawna lektura; kolejna książka z wygranej u ZaBOOKowanego.
13. "Kroniki Bane'a" Cassandra Clare, Sarah Rees Brennan, Maureen Jonson - RECENZJA. Świetny dodatek dla miłośników przygód Nocnych Łowców! Kto, tak bardzo jak ja, uwielbia Magnusa? :)
14. "Front burzowy" Jim Butcher - tom pierwszy serii, którą od dawna miałam na oku; kupiony za niecałe 5 zł - uwielbiam promocje na Bonito.pl! :)
15. "Rycerz lata" Jim Butcher - ostatni tom serii i kolejna z wygranej paczki u Korvo. Nie ma to jak zbieranie serii od dwóch skrajnych części. ;) Bo zdobywanie tomów w kolejności chronologicznej jest takie passé. :D
16. "Skrzydła gniewu" C. S. Freedman - uzupełnienie serii po promocji na Sklep.Gildia.pl, bo pierwszy i trzeci tom już posiadałam [jw.]. ;)
17. "Wodospad" Lauren Kate - RECENZJA. Drugi i jednak ostatni tom cyklu o Eurece i jej niszczycielskich łzach. 
18. "Królowa Tearlingu" Erika Johansen - RECEZNJA. Cudowna oprawa, a i lektura nie zła. :)


Którą z tych pozycji już czytaliście? Jakie są Wasze wrażenia? Co polecacie, a co odradzacie z tych lektur, które jeszcze przede mną? Dajcie mi znać! :)

Pozdrawiam,
Ruczek.

21 komentarzy:

  1. Chętnie zabrałabym połowę z tego zestawu :P Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejku jejku! ile pięknych książek :) podaj mi adres - zaraz u Ciebie będę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, nie, nie! :D Nic z tych rzeczy! Nie oddam moich sssskarbów. :D

      Ale dziękuję, moja książki to doceniają. ;)

      Usuń
  3. "Królowa Tearlingu" jest PRZEPIĘKNIE wydana! Zachwycam się za każdym razem jak ją widzę... Przygarnęłabym też "Osobliwy dom" i chętnie poznałabym twórczość Olgi Gromyko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo z "Królową..."! Oprawa rzeczywiście zachwycająca. :)
      A co do twórczości Gromyko to polecam, bo warto!

      Usuń
  4. Wygląda to rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny stos! Tyle wyśmienitych tytułów, że nie sposób ich wszystkich wymienić. Czytaj, czytaj i recenzyj :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam żadnej z nich, ale jestem w posiadaniu "Rok szczurów" i to będzie moja pierwsza powieść Gromyko, zatem porównamy sobie wrażenia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja nie pierwsza, bo znam i uwielbiam cykl o W. Rednej, ale i tej pozycji jestem ogromnie ciekawa. :) Zobaczymy, czy będziemy miały podobne odczucia co do niej, ale ja swoje wymagania już mam... :D

      Usuń
  7. Najbardziej polecam "Króla kruków"; Stiefvater nie tylko jest jedną z moich ulubionych pisarek, ale ta powieść to magia w najczystszej postaci. Z chęcią przeczytałabym "Wodospad", "Kroniki Bane'a" i "Wielki błękit".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Króla..." już czytałam i uwielbiam! ;)

      Usuń
  8. Już pal licho pojedycze tytuły, które zachwycają (Tak, Magnus, cudny Magnus! <3). Ten stosik wygląda przecudnie. Fajnie się patrzy a jeszcze fajniej czyta. Sama chętnie przygarnęłabym do siebie Gromyko! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Oj tak, o wiele lepiej się czyta niż tylko patrzy na książki. :P Ale to drugie zajmuje mniej czasu, więc czasami tylko tym trzeba się zadowolić; niestety. ;)

      Usuń
  9. Ile wspaniałych tytułów. Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw bardzo... mroczny? A jednocześnie naprawdę interesujący i zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)