Obserwuj mnie na...

[Premiera] Z mgły zrodzony - Brandon Sanderson



By  Ruczek     13:21  
Dzisiaj, tj. 17 czerwca 2015 roku, jest premiera drugiego wydania chwalonej przez wielu pozycji wspaniałego Brandona Sandersona - "Z mgły zrodzony", w jakże cudownej oprawie! Zapraszam do przybliżenia sobie jej fabuły oraz zapoznania się z jej fragmentem!



Autor: Brandon Sanderson
Tytuł oryginału: Mistborn
ISBN: 978-83-7480-553-7
Tłumaczenie: Aleksandra Jagiełowicz
Oprawa: twarda
Format: książka
Ilość stron: 672
Data wydania: 17 czerwca 2015
Cena detaliczna: 49,00


Książka autora "Drogi królów"[Moja recenzja] i "Słów światłości"[Moja recenzja].

Przez tysiąc lat popiół zasypywał kraj, nie kwitły kwiaty. Przez tysiąc lat skaa wiedli niewolnicze życie w nędzy i strachu. Przez tysiąc lat Ostatni Imperator, "Skrawek Nieskończoności”, posiadając władzę absolutną, rządził i stosował terror, niezwyciężony jak bóg. A kiedy nadzieja została porzucona już tak dawno, że nie pozostały z niej nawet wspomnienia, pokryty bliznami pół-skaa ze złamanym sercem odkrywa ją na nowo w piekielnym więzieniu Ostatniego Imperatora. Tam poznaje moce Zrodzonego z Mgły. Znakomity złodziejaszek i urodzony przywódca, wykorzystuje swoje talenty w intrydze, która ma pozbawić tronu i władzy samego Ostatniego Imperatora.


*~*~*~*~*~*~*
A oto i obiecany fragment książki:


Kto już nie może doczekać się lektury tej pozycji? Bo ja bardzo! :)

Pozdrawiam,
Ruczek.

2 komentarze:

  1. Bardzo polecam tę serię, bo jest naprawdę świetna! Czytałam ją jeszcze w starym wydaniu (okładki były ohydne), więc cieszę się ze wznowienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna pozycja w wydawnictwa Mag, która niezwykle mnie interesuje.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)