Obserwuj mnie na...

Stos #23



By  Ruczek     19:09  
Witajcie!
Moje wakacje powoli się kończą, wyjazd tegoroczny bardzo udany, a i pamiątkę w postaci zakładki do książki przywiozłam - jakżeby inaczej! ;) 
W każdym razie, jak widzicie, znowu pora na stos, tym razem na szczęście skromniejszy, bowiem zastój nadal trwa. Niestety. No, ale mniejsza o to - zapraszam do oglądania moich nowości i podzielenia się swoją opinią na ich temat! 

Doradzajcie, chwalcie, bądź odradzajcie! :)


A szczegóły poniżej:

Od góry:
1. "Próba żelaza" Holly Black i Cassandra Clare - wygrana; w końcu poznam coś innego jednej z moich ulubionych pisarek, a przy okazji poznam styl jej koleżanki po fachu, o której bardzo wiele słyszałam. Oby ta pozycja okazała się tak dobra, jak oczekuję. ;) 
2. "Oko jelenia. Sowie zwierciadło" Andrzej Pilipiuk - udało mi się upolować za niecałe 15 zł najnowszą część serii, którą uwielbiam, a o której kontynuacji nawet nie marzyłam. Oby i ta pozycja była równie dobra, co poprzednie tomy cyklu. 
3. "Poza Cieniem" Brent Weeks - ostatni tom "Trylogii Nocnego Anioła" już za mną i teraz pragnę tylko więcej pozycji tego pisarza! Recenzja tutaj - KLIK.
3. "Notebook" Tomasz Lipko - wygrana; jestem ogromnie ciekawa tej pozycji, a także tego, jak połączenie lektury z materiałami filmowymi wyjdzie w praktyce i wzbogaci fabułę. 
4. "Z mgły zrodzony" Brandon Sanderson - kolejna pozycja ukochanego autora do poznania! A to wydanie! - nadal nie mogę się na nie napatrzyć. ;)

Od góry:
5.  "Saga o Ludziach Lodu. Zauroczenie" Margit Sandemo - pierwszy tom powszechnie znanej sagi, z którą jeszcze nie miałam okazji się zapoznać. Zobaczymy, czy będzie warta kupienia pozostałych tomów. ;)
6. "Pora na życie" Cecelia Ahern - biedronkowy łup, a jako, że autorkę uwielbiam, to nie mogłam się oprzeć. :)
7. "Ten jeden dzień" Gayle Forman - świetna książka, jeszcze lepsza od poprzednich powieści tej autorki, jakie czytałam. Moja recenzja tutaj - KLIK.
8. "Jedenaście godzin" Paullina Simons - zakupiona po promocji; zobaczymy, czy spodoba mi się tak bardzo, jak "Jeździec miedziany" tej autorki. ;)
9. "Ogień i woda" Victoria Scott - choć liczyłam na coś więcej, to jednak muszę przyznać, że nie była ona taka zła. Recenzja - KLIK.
10, 11. "Czerwone jak krew" i "Białe jak śnieg" Salla Simukka - upolowane na promocji; słyszałam same dobre rzeczy na ich temat, przyszła zatem pora, aby samej się przekonać, co z tego jest prawdą. 
12. "Sny bogów i potworów. Cz. 1" Laini Taylor - dalsze losy ulubionych bohaterów, których poznania po polsku nie mogłam się doczekać. Moja recenzja - KLIK.

A na dokładkę zakładka, którą kupiłam podczas pobytu w Szklarskiej Porębie. ;) Najlepsza pamiątka, jaką mogłam przywieźć. ;D

Pozdrawiam,
Ruczek.

7 komentarzy:

  1. Jak zawsze nie znam żadnej książki, ale bardzo chciałabym porzeczytać "Próbę żelaza".

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe stosiki! ,,Porę na życie" bardzo chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Forman się zraziłam po "Zostań, jesli kochasz". Książki Simukki też upolowałam na promocji - czyżby Twoje egzemplarze też były ze Świata Książki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat moje znalazłam w koszu z tanią książką w Carrefourze - każda po 9,99. ;)

      Usuń
  4. Zazdroszczę książki Forman. Notebooka czytało się błyskawicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trylogia Simukki jest absolutnie wspaniała!

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)