Obserwuj mnie na...

Zapowiedzi od Papierowego Księżyca



By  Ruczek     22:04  
Co za ekscytująca przygoda! Ta mroczna, seksowna i niebywale intrygująca opowieść trzymała mnie w napięciu od początku do końca.
- Nalini Singh, autorka bestsellerów New York Timesa

__________
Tytuł: Namiętność rozbudzona
Tytuł oryginału: Passion Unleashed
Autor: Larissa Ione
Seria: Demonica tom 3
Format: 143x205
Oprawa: miękka
Tłumaczenie: Kinga Składanowska
ISBN: 978-83-61386-65-0
Cena: 38,90 zł
Premiera: 21 października 2015
__________

„Namiętność rozbudzona” to trzeci tom bestsellerowej serii Demonica, kontynuacja przygód demonicznych lekarzy ze Szpitala Podziemnego, które podbiły serca czytelników w poprzednich tomach:„Rozkosz nieujarzmiona” i „Pragnienie wyzwolone”. Po raz kolejny spotykamy się z potężną dawką czytelniczej adrenaliny, zmysłowości i nieokiełznanej namiętności, które sprawiają, że „Namiętność rozbudzona”to pozycja obowiązkowa dla wszystkich miłośników literatury erotycznej z wątkami paranormalnymi i wartką, fantastyczną akcją.
___

Serena Kelley jest archeologiem i poszukiwaczką skarbów – oraz kobietą skrywającą pewną tajemnicę. W wieku siedmiu lat została powierniczką potężnego amuletu zapewniającego jej zdrowie i nieśmiertelność... tak długo jak pozostanie dziewicą. Serena nie jest jednak niewiniątkiem. Gdy zabójczo przystojny nieznajomy doprowadza ją na skraj ekstazy, Serena zastanawia się, czy nie spotkała wreszcie tego jedynego mężczyzny, któremu nie jest w stanie się oprzeć.

Wraith jest Seminusem pragnącym śmierci. Gdy zostaje otruty przez dawnego wroga, musi odnaleźć Serenę i przekonać ją, aby oddała mu jedyne znane we wszechświecie antidotum – jej amulet. Gdy Serena zaczyna ulegać jego urokowi, a Wraith czuje, że lekarstwo znajduje się w zasięgu jego ręki, uświadamia sobie okrutną prawdę: zakochuje się w kobiecie, której życie musi odebrać, aby ratować własne.
__________

Genialna, rozdzierająca serce i absolutnie niezapomniana. Uwielbiam tę książkę!
- Sarah J. Maas, autorka Szklanego tronu
__________
Tytuł: Co ze mnie zostało
Tytuł oryginału: What's Left of Me
Autor: Kat Zhang
Seria: Kroniki Hybrydy, tom 1
Format: 130x197
Oprawa: miękka
Tłumaczenie: Gabriela Jakubowska
ISBN: 978-83-61386-63-6
Cena: 37,90 zł
Premiera: 21 października 2015
__________

„Co ze mnie zostało” to debiutancka powieść amerykańskiej autorki Kat Zhang, która zdobędzie serca niejednego czytelnika.

To pełna emocji, nietuzinkowa opowieść osadzona w alternatywnej rzeczywistości, w której walka o życie, miłość oraz marzenia splata się z odkrywaniem na nowo samych siebie.

„Co ze mnie zostało” to historia dwóch dusz uwięzionych w jednym ciele, przepiękna historia o miłości, odwadze i walce o przetrwanie. To bolesna opowieść mówiąca o tym, aby nigdy się nie poddawać i walczyć o to, co jest dla nas najważniejsze.
___

Wyobraźcie sobie, że macie dwa umysły dzielące jedno ciało. Wy i wasze drugie ja jesteście sobie bliżsi niż bliźnięta, jesteście czymś więcej niż przyjaciółmi. Znacie się od zawsze.
Potem wyobraźcie sobie, że wszyscy nienawidzą i boją się ludzi takich jak wy. Że rząd waszego kraju chce was wytropić i wyrwać waszą drugą duszę, oddzielając od osoby, którą kochacie najbardziej na świecie.
A teraz poznajcie Evę i Addie.
One nie muszą sobie niczego wyobrażać.

___________

Jak zaopatrujecie się na powyższe zapowiedzi? 
Mnie ciekawi zdecydowanie "Co ze mnie zostało", a co do "Namiętności rozbudzonej", to nie miałam jeszcze okazji zapoznać się z pierwszym oraz z drugim tomem serii, zatem nie wiem, czy warto sięgnąć i po tę pozycję, ale z pewnością mam zamiar kiedyś nadrobić tę zaległość. ;) 

Pozdrawiam,
Ruczek.

5 komentarzy:

  1. Brzmi naprawdę ciekawie. Gdybym miała tylko więcej czasu na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja mam podobny problem. Robię plany czytelnicze tak daleko w przyszłość, że nie mam pojęcia kiedy je wszystkie zrealizuję. Ale jak tu się oprzeć pokusie (przynajmniej) pomarzenia o lekturze niektórych pozycji? ;)

      Usuń
  2. Na obie mam ogromną chęć :) Tę pierwszą już wiem, że dostanę :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie wyczekuję wrażeń z lektury! :)

      Usuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)