Obserwuj mnie na...

Stos #24, czyli przegapiłam stos we wrześniu. ;)



By  Ruczek     22:13  
Witajcie moi drodzy!

Jak widzicie po tytule wracam do Was ze stosem, jednakże zaległym, przedstawiającym "nowości" na mojej półce z okresu około 4 miesięcy. Ups... Zapomniałam opublikować stos wrześniowy, dlatego też teraz wyszło mi stosisko, co zresztą widać na zdjęciach poniżej. ;) W każdym razie nic straconego, skoro teraz Wam wszystko prezentuję. ;) 
Miłego oglądania, i jak zawsze liczę na Wasze komentarze na temat prezentowanych pozycji! :)


Od lewej strony, od dołu:
1. i 2. Brandon Sanderson "Studnia wstąpienia" [recenzja] i "Bohater wieków" - obie do recenzji od MAGa. :)
3. i 4. Jeff VanderMeer "Podziemia Veniss" i "Shirek: Posłowie" - zakupione po promocji za niecałe 10 każda w Saturnie. I jak tu nie uwielbiać tego sklepu? :)
5. Paulina Hawkins "Dziewczyna z pociągu" - wygrana. Jestem bardzo ciekawa dlaczego jest o niej tak głośno i czy jest warta owego rozgłosu. :)
6. Mark Lawrence "Książę cierni" [recenzja] - recenzencka od Papierowego Księżyca. Już nie mogę doczekać się lektury kolejnych tomów z serii!
7. Neil Gaiman "Rzeczy ulotne" [recenzja] - kolejna pozycja Gaimana do kolekcji.
8. Orson Scott Card, Aaron Johnston "Przesilenie" - wygrana.
9. Tahereh Mafii "Dotyk Julii" - w końcu zaczynam zbierać tę serię, do czego przymierzałam się już od dawna. Ta książka, jak i tom drugi, już za mną, więc wiem, że chcę je mieć na swojej półce. ;)
10. Laini Taylor "Sny bogów i potworów. Cz. 2" [recenzja] - w końcu zakończenie cyklu nie tylko w Polsce, ale i u mnie. ;)
11. Stanisław Lem "Cyberiada" - pierwsza pozycja tego autora w mojej kolekcji, choć nie pierwsza, którą przeczytałam. 

Teraz pora na prawy stosik, od dołu:
12. John Green "Papierowe miasta" - wygrana, kolejna książka Greena, której jestem ciekawa. Zobaczymy, czy mi się spodoba, bo choć GNW czytało mi się przyjemnie, to książka ta mnie nie porwała.
13. Thomas Hardy "Z dala od zgiełku" - kolejna wygrana, której lektury chyba najbardziej nie mogę się doczekać. Książka przyszła w pakiecie z muzyką z filmu, która będzie umilać mi jej lekturę. ;)
14. Diana Gabaldon "Obca" - w końcu ją kupiłam i już przeczytałam! GENIALNA! :D
15. Agnieszka Krakowiak-Kondracka "Cudze jabłka" [recenzja] - liczyłam na coś lepszego, ale i tak wyszła całkiem przyjemna lektura.
16. Sarah J. Maas "Dziedzictwo ognia" [recenzja] - w końcu! Tyle czekania na jej premierę, ale wrażenia podczas czytania rekompensują ten czas. <3
17. Rainbow Rowell "Fangirl" - kupiona po promocji w Biedronce. Nie mogłam się oprzeć. :D
18. Gayle Forman "Ten jeden rok" [recenzja] - przyjemne zakończenie serii. 
19. James Bowen "Kot Bob i jego podarunek" - coś do poczytania przed świętami, wczuwając się w ich klimat. ;)
20. 21. 22. Richelle Mead "Srebrne cienie" [recenzja], "Przysięga krwi" i "Ostatnie poświęcenie" - czyli ciąg dalszy "Kronik krwi" oraz w końcu mam całą serię "Akademii wampirów"! 

No, i na koniec seria "Świata Dysku" Terry'ego Pratchetta, którą zbieram, jak i chyba prawie wszyscy dookoła. :D




Uff... Trochę tego było, ale teraz mam już to z głowy i kolejne posty powinny pojawiać się według grafiku, czyli co dwa miesiące. :)

___

PS. Niedługo szykuje się dla Was konkurs, dlatego też bądźcie czujni! ;)
___

Pozdrawiam.
Ruczek.

5 komentarzy:

  1. O masz Kota Boba! muszę koniecznie się w nią zaopatrzyć :) Terrego też kolekcjonuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bob przypomina mi mojego rudzielca, więc nie mogłam oprzeć się poznaniu jego historii, a to już trzecia książka w mojej kolekcji! Mam nadzieję, że jej lektura okaże się równie przyjemna, co poprzednich. :)

      Usuń
  2. Nie ma tu nic, co już bym przeczytała :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, ja sama nie nadążam z czytaniem wszystkich książek, które przeczytać bym chciała. Niestety ostatnio coraz częściej sięgam po nowości z mojej półki, zamiast po pozycje, które czekają tam od... dłuuugiego czasu. Obecnie staram się to zmienić i nadrabiam zaległości. ;) Oby tylko mi się to udało, ale jak widać stos "do przeczytania" rośnie.

      Usuń
  3. Cudny stos - Gaiman, Rowell, Maas, Pratchett :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)