Obserwuj mnie na...

Świętujmy razem 4 urodziny bloga!



By  Ruczek     21:50  
Witajcie moi mili!

Tak, to już cztery lata minęło odkąd wrzuciłam pierwszy post na mojego bloga. Nie spodziewałam się, że tyle wytrwam, a ostatnio jest coraz gorzej ze znalezieniem czasu na to, co wiąże się z prowadzeniem tego miejsca, jednak chciałabym ten dzień uczcić konkursem zorganizowanym specjalnie dla moich czytelników. 

Do wygrania będą książki z poniższego zdjęcia...



A teraz kilka koniecznych zasad:

1. Organizatorem konkursu jestem ja, osoba prywatna, autorka bloga Dreams, dreams.... Jako organizatorka nie czerpię z tego konkursu żadnych korzyści (materialnych i innych).
2. Konkurs będzie trwał od 27 listopada do 27 grudnia 2015 włącznie
3. Wyniki zostaną ogłoszone na moim blogu w ciągu 10 dni od daty zakończenia konkursu. Zwycięzca będzie zobowiązany wysłać maila z adresem na maila patrycja.ruczkowska@mailmix.pl w ciągu 3 dni od daty ogłoszenia wyników. Po tym czasie zostanie wybrany inny zwycięzca.
Nagrody zostaną wysłane maksymalnie w ciągu dwóch tygodni od otrzymania adresów od zwycięzcy/ów, ale postaram się zrobić to jak najszybciej :)
4. Sponsorem nagród jestem ja.
5. Nagrodami w konkursie są książki widoczne na zdjęciu, maksymalnie dwie pozycje do wyboru przez jednego zwycięzcę. Wszystkie książki są w b.dobrym stanie, niektóre czytane raz, a inne nie czytane w ogóle! Aby zostało wybranych dwóch zwycięzców w konkursie musi wziąć udział min. 50 osób!
6. Aby wziąć udział w konkursie należy odpowiedzieć na poniższe pytanie:
Dlaczego lubisz czytać książki?
Na pytanie należy odpowiadać w komentarzach pod tym postem. Forma zależy od Was, ale zaznaczam, żeby nie było to zbyt długie! :)
7. Obserwowanie mojego bloga nie jest obowiązkowe, ale będzie mi miło jeśli dołączycie do moich czytelników. :) Tak samo, jeśli polubicie profil mojego bloga na FB - LINK.
8. Zwycięzcą lub zwycięzcami, w zależności od ilości zgłoszeń, zostanie osoba, której odpowiedź najbardziej przypadnie mi do gustu. W przypadku dwóch zwycięzców jako pierwsza nagrodę wybiera osoba, której odpowiedź wybrałam jako pierwszą.
9.W swoim zgłoszeniu proszę o podanie swojego nicku bądź imienia, adresu e-mail, z którego wyślecie adres w razie wygranej oraz odpowiedź na pytanie konkursowe.
10. Moja decyzja jest ostateczna i niepodważalna. Ewentualne zażalenia należy kierować na podany w regulaminie adres e-mail w ciągu 7 dni od ogłoszenia wyników.
11. Jeśli odkryję, że ktoś zgłosił się więcej niż jeden raz, osoba ta zostanie zdyskwalifikowana!
12. UWAGA! Ważnym warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest posiadanie adresu korespondencyjnego na terenie Polski! Zastrzegam sobie także możliwość zmiany regulaminu, jeśli nastąpi taka konieczność.

A teraz wracając do przyjemności, prezentuję drugie ujęcie nagród:



Zapraszam do zgłaszania się i informowania innych o konkursie! Im więcej osób weźmie udział, tym więcej będzie zwycięzców! ;)

Pozdrawiam,
Ruczek.

1 komentarz:

  1. Lubię czytać, ponieważ... Właściwie sama nie wiem. Książki były w moim życiu odkąd nauczyłam się czytać. Były okresy mniej intensywne i okresy wręcz wypełnione książkami, jak obecny.
    Uwielbiam w nich to, że mogę na chwilę wyjść sobie ze swojego nudnego życia, jakbym wychodziła na podwórko i bawiła się z przyjaciółmi z dzieciństwa. Tylko tych poznaję co rusz. Co kilka dni, albo nawet codziennie, jest ktoś inny, kto pokazuje mi zupełnie nową zabawę, zupełnie nowe miejsce. Z każdym przeżywam inną historię. O niektórych będę pamiętać dłużej, bo pomimo krótkiego spotkania stali się kimś wyjątkowym. Ale są też książki, które ciągną mnie w zupełnie odwrotną stronę, w stronę dorosłości. Przekazują najważniejsze wartości w życiu człowieka lub pokazują, jak ciężkie może ono być, dlatego nie powinnam teraz narzekać i się nim cieszyć. I wszystkim jestem wdzięczna za to, co wniosły do mojego życia.
    To chyba właśnie jest w tym wszystkim najważniejsze. Poszerza moja wiedzę. Dzięki nim czuję się mądrzejsza.

    suomianne2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)